PDA

View Full Version : Diezel vh4/Mesa triple recto



-Heineken-
4 maart 2004, 14:49
Ik zou deze 2 amps graag eens naast elkaar zetten en s een uurtje met elkaar vergelijken. Is er een muziekhandel in NL of Belgie die beiden heeft staan?

LordRiffenstein
4 maart 2004, 14:54
Ik denk dat Jukebox in Boekel ze beiden heeft!

http://www.muziekhandel-jukebox.nl/

BLOK182
4 maart 2004, 18:54
Geen idee waar je woont, maar Beyers Music in Bochum (www.beyersmusic.de) heeft ze ook alletwee, ik wil ze zelf ook aletwwee duchtig testen!

Rectifier
4 maart 2004, 21:23
Clean van de VH4 is beter en kan 4 is minder "harsh" dan de Triple Recto.

Bedoel je trouwens de Triple Rectifier of de nieuwe Dual Rectifier 3 kanaals?

-Heineken-
4 maart 2004, 21:31
Clean van de VH4 is beter en kan 4 is minder "harsh" dan de Triple Recto.

Bedoel je trouwens de Triple Rectifier of de nieuwe Dual Rectifier 3 kanaals?

Damn.. Thanx voor de reply hoor, maar vraag ik 't op Harmony Central, beginnen ze met "harsh" te smijten, dus ik denk vraag ik 't in 't NL krijg je 't weer... :-? Heb ik iets gemist in me opleiding ofwah..? Ik rook ook ha(r)sj maar ik kan me er geen ampsound bij voorstellen hoor.... :???: :D

BLOK182
4 maart 2004, 21:31
Ehm, zowel de Dual als de Triple zijn tegenwoordig 3 kanaals, of bedoel je wat anders?

-Heineken-
4 maart 2004, 21:32
Clean van de VH4 is beter en kan 4 is minder "harsh" dan de Triple Recto.

Bedoel je trouwens de Triple Rectifier of de nieuwe Dual Rectifier 3 kanaals?

Damn.. Thanx voor de reply hoor, maar vraag ik 't op Harmony Central, beginnen ze met "harsh" te smijten, dus ik denk vraag ik 't in 't NL krijg je 't weer... :-? Heb ik iets gemist in me opleiding ofwah..? Ik rook ook ha(r)sj maar ik kan me er geen ampsound bij voorstellen hoor.... :???: :D

Bins
4 maart 2004, 21:48
Minder "harsh" is meer "smooth" toch? :P

-Heineken-
4 maart 2004, 22:09
Minder "harsh" is meer "smooth" toch? :P
:o
:???:


:-?




:cry:

skabouter
5 maart 2004, 01:18
gladjes en gelikt dus :wink:

Rectifier
5 maart 2004, 09:08
Damn.. Thanx voor de reply hoor, maar vraag ik 't op Harmony Central, beginnen ze met "harsh" te smijten, dus ik denk vraag ik 't in 't NL krijg je 't weer... :-? Heb ik iets gemist in me opleiding ofwah..? Ik rook ook ha(r)sj maar ik kan me er geen ampsound bij voorstellen hoor.... :???: :D

Als je'm test dan weet je meteen wat ik bedoel :wink:

Kan.3 met de gain vol open is niet om aan te horen. Krasserig en das gewoon te. Dat bedoel ik met harsh.
Nou klinkt een Rectifier sowieso niet smooth. Dan moet je een Mesa Mark 1 nemen en een PRS Santana. Dat is smooth :lol:

Waarom trouwens de Triple met 150 watt?

BLOK182
17 april 2004, 14:51
Heb vd week de Diezel en de Dual Rectifier getest. Die recto was idd krassiger en NIET smooth. Heb toen de eindtrap op spongy gezet, en de gelijkrichters op tubes ipv silicons, en toen werd het al beter, maar nog steeds klonk de Diezel veel vetter.

gerrekat
19 april 2004, 12:08
harsh
bijvoeglijk naamwoord
hard2, scherp2, grof2, ruw2, wrang, stroef, krijsend
streng