PDA

View Full Version : Conklin Groove Tools GTG 7T



Marshallover
4 maart 2004, 15:07
Ik ben naar een 7 snarige gitaar aan het kijken en ik vind met name zo'n Conklin wel wat. Zijn deze in Nederland ergens te proberen (en dus te koop)???

Voor meer info over de Groove Tools GTG 7T:

http://www.conklinguitars.com/media/ConklinGrooveGuitar.pdf

Groeten en Bedankt! :wink:

GuitarMaster
4 maart 2004, 16:22
Conklins zijn volgens mij niet in nederland te krijgen.
Wel n vette gitaar trouwens.

jorrit
4 maart 2004, 17:26
dr zijn volgens mij op dit forum ook wel gasten die er een hebben. die zijn vast niet te beroerd (als ze tijd hebben) om je ff te laten spelen....

ben ff de namen vergeten...maar dr zijn vast wel mensen hier die t nog wel weten...

jorrit
4 maart 2004, 17:26
dr zijn volgens mij op dit forum ook wel gasten die er een hebben. die zijn vast niet te beroerd (als ze tijd hebben) om je ff te laten spelen....

ben ff de namen vergeten...maar dr zijn vast wel mensen hier die t nog wel weten...

GuitarMaster
4 maart 2004, 17:59
Shredhead had er een dacht ik, ik weet alleen niet of die hier nog rondhangt.

EmgMaster
4 maart 2004, 18:23
Zijn zeker mooie gitaars, maar een beetje duur denk ik, ofniet?

Marshallover
4 maart 2004, 19:12
Zijn zeker mooie gitaars, maar een beetje duur denk ik, ofniet?

Deze zitten tussen de 700 en 800 Dollar.... :-D

maylingjv
4 maart 2004, 19:27
jawel ze zijn in nederland te verkrijgen ik heb een tijd geleden een van die conklin groove tools bassen gezien die op gitaarnet te koop stonden.maar tprijskaartje was wel een heel pak duurder een 1200euro ofzo geloof ik.dan denk ik eerder dat je beter af bent met er zelf eentje te laten overkomen van amerika.

FNaRK
4 maart 2004, 19:42
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?mode=results

Funkblaster
4 maart 2004, 23:54
ik vind niet zo veel 7strings mooi maar deze is zeker vet!

AllodoX
5 maart 2004, 00:42
Als de gitaren van Groovetools net zo goed zijn als de bassen, dan is ie wel dubbel en dwars 1200 euro waard hoor.

De Groovetools bassen zijn van zeer hoge kwaliteit, ze zijn uiteraard niet zo goed als de custom modellen van Bill zelf, maar ze doen zeker niet onder voor bijvoorbeeld een stingray.

AllodoX
5 maart 2004, 00:44
Als de gitaren van Groovetools net zo goed zijn als de bassen, dan is ie wel dubbel en dwars 1200 euro waard hoor.

De Groovetools bassen zijn van zeer hoge kwaliteit, ze zijn uiteraard niet zo goed als de custom modellen van Bill zelf, maar ze doen zeker niet onder voor bijvoorbeeld een stingray.