PDA

View Full Version : Engelen bestaan niet, Ron Brandstreder, URGENT!!!



JonathanPoelman
7 maart 2002, 01:22
owkeej vanwege een afstuderen van een vriend van mij is er een lied gemaakt opde wijs van dit nummer, dit is nergens te vinden dus heb ik het zelf uitgezogd, maar ik kom neit uit 3 akkoorden.....

Couplet: [G[D[D[G] 2x
[G7[C[A/cis[?1?[?2?[?3?[A/cis[-]
Refrein: [A[D[A[D D7[G Gmin[D[A[GAGA[D]

Het gaat dus om het einde van het couplet de drie akkoorden voor het laatste zijn onduidelijk....
Voor wie wil heb wel een midi-filetje, waar het op staat als karaoke versie...
Hert afstuderen is al a.s. vrijdag, dus graag!!!
Jonathan

dirkw83
7 maart 2002, 16:12
Ah, kom op zeg; niet dit nummer! Da's toch geen muziek meer! Maak er gewoon wat van; als je hard genoeg zingt hoort niemand het.

moretel
11 maart 2002, 10:04
Die vriend is vast geen engeltje.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-03-11 09:04 ]</font>

JonathanPoelman
12 maart 2002, 13:06
Neej, klopt he is een Olijke jongen, maarik hebd ie akkoorden al, dus bedankt allemaal!

dirkw83
12 maart 2002, 13:09
benieuwd waar je ze vandaan hebt gehaald...

JonathanPoelman
12 maart 2002, 13:49
uit mn gitaar...... en uit hetboek Holaandse Hits!!!! Toen ik die gitaar gin kopen (semi acoustisch Ibanze Talman snoeivet met glitters

Markie
29 maart 2002, 13:48
Dat geloof je toch haast niet...dat ze daar een boek voor uitgeven. Met zulke belachelijke deuntjes.
Maar goed, ik snap dat het voor een feestje gebruikt wordt om een ander liedje van te maken, dus ik ben blij dat het je gelukt is.

Maar ik verbaas me echt dat dit een 'Hollandse Hit' genoemd wordt.

JonathanPoelman
1 april 2002, 13:52
Sja....... d'r is kenneljk een markt voor. (Kinderen?? Bejaarden?? FB-fans????) ik weet het ook niet. Kijk ik snap wel, je moet bijvoorbeeld als toetsenist net als ik, ergens beginnen met je accoorden, die krijg je nu eenmaal niet op je les......................