PDA

View Full Version : 4x12 versus Mercedes coupé



-Heineken-
3 maart 2004, 09:21
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil een 4x12 speakerkast kopen van oftewel Marshall of Mesa. Passen deze of een van deze in de koffer van een Mercedes 230/300 CE ????

Danku.

Harry
3 maart 2004, 10:06
als een speakerkast niet in een auto past heb je een klein kutautootje. en met een mercedes is het natuurlijk ook behelpen, maar ruimte zit er wel in.

skabouter
3 maart 2004, 10:30
dit is onzin. een vriend van me heeft een 4 deurs nissan sunny. past hij dus niet in. maar in de nissan micra van mijn ma (met achterbank naar beneden, wat bij de sunny niet kan) past ie wel, met fligthcases eromheen, zelfs.

Javaca
3 maart 2004, 10:48
Mijn versterker past wel in een Fiat Panda maar niet in een Rover.
Het ligt gewoon aan de opzet van zo'n ding. Probeer het eens uit met een kartonnen doos of een kist van hetzelfde formaat als de amp.

Harry
3 maart 2004, 10:58
ahaa. Ik heb een Peugeot 406, en daar kan veel in. Nadeel is wel dat de achterruit niet mee omhoog gaat.

LordRiffenstein
3 maart 2004, 11:22
Een ECHTE muzikant rijdt met een mini-busje!!!!

http://www.opel.be/showroom/imagegallery/combo/images/05.jpg

:-D :razz:

skabouter
3 maart 2004, 11:25
volgens mij doe je iets fout, kerel.........
ZO doet een echte muzikant dat 8-)
http://www.lakeviewbandb.com/new-wedding/limo.jpg

LordRiffenstein
3 maart 2004, 11:56
volgens mij doe je iets fout, kerel.........
ZO doet een echte muzikant dat 8-)
http://www.lakeviewbandb.com/new-wedding/limo.jpg

Ik denk dat jij een artiest bedoeld, ik heb het over MUZIKANTEN! :razz:

Metoshade
3 maart 2004, 12:49
Als de achterdeur maar ver genoeg openkan, dan past een 4x12 meestal ook op de achterbank van een auto. Dan leg je um dus op z'n zij. Heb je geen zicht meer naar achter, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb toch geen rijbewijs :P

Metoshade
3 maart 2004, 12:57
En ik post maar 1 keer. Staat er toch 47835 keer dezelfde post van mij , dan komt dat vast omdat "gitaarnet" dat lekker vindt... :-?

Metoshade
3 maart 2004, 12:58
Als de achterdeur maar ver genoeg openkan, dan past een 4x12 meestal ook op de achterbank van een auto. Dan leg je um dus op z'n zij. Heb je geen zicht meer naar achter, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb toch geen rijbewijs :P

-stink, ik wil het forum niet vervuilen...-

Metoshade
3 maart 2004, 12:59
Als de achterdeur maar ver genoeg openkan, dan past een 4x12 meestal ook op de achterbank van een auto. Dan leg je um dus op z'n zij. Heb je geen zicht meer naar achter, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb toch geen rijbewijs :P

-"Er is geen actie aangegeven" dat geloof ik nu niet meer :x -

Metoshade
3 maart 2004, 13:01
Als de achterdeur maar ver genoeg openkan, dan past een 4x12 meestal ook op de achterbank van een auto. Dan leg je um dus op z'n zij. Heb je geen zicht meer naar achter, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb toch geen rijbewijs :P

-hopelijk is dit de laatste die erbij is gezet grrrghkblhguehi!-

basswasp
3 maart 2004, 13:08
--> Boete voor te snel posten ;)

-Heineken-
3 maart 2004, 13:40
Als de achterdeur maar ver genoeg openkan, dan past een 4x12 meestal ook op de achterbank van een auto. Dan leg je um dus op z'n zij. Heb je geen zicht meer naar achter, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb toch geen rijbewijs :P

-hopelijk is dit de laatste die erbij is gezet grrrghkblhguehi!-

Tja word een beetje een probleem met een coupé(=2deurs)
Maar thanx anyway

BartL
3 maart 2004, 15:17
Ik rij liever hierin...
http://www.superiorpics.com/carmen_electra/images/carmen020.jpg
:roll:

Metoshade
3 maart 2004, 15:19
Daar past geloof ik maar 3x 12" in... tenzij je iets dubbel gaat gebruiken :razz:

BartL
3 maart 2004, 15:21
:-D




:dance:

BLOK182
3 maart 2004, 15:37
Mocht een 4x12 echt een probleem worden, dan misschien een oversized 2x12 van Bogner een optie? Schijnen supercabs te zijn die niet veel onder doen voor de doorsnee 4x12, en ze zijn net wat kleiner.

musicmaniac
3 maart 2004, 18:12
Ik rijd momenteel in een citroen ax, past een full stack in (echt waar)

yhcmarc
4 maart 2004, 11:43
ik rij in een peugoet partner .. kan er praktisch een complete backline in kwijt :)

Robbert
4 maart 2004, 12:02
Past een halfstack plus twee dozen pedalen in. En dan is er nog ruimte! :D

http://www.scholte.nu/Untitled-2.jpg

JV
4 maart 2004, 13:13
bij mij past er amper een kabeltje in

maarja, daar rijd je dan ook wel mini voor

Johannes
4 maart 2004, 13:54
wat een pooierwagen, zo'n MB coupé :razz: :-D

-Heineken-
4 maart 2004, 14:45
wat een pooierwagen, zo'n MB coupé :razz: :-D

Tja... Vrouwen geilen nu eenmaal op criminelen.... :lol:

wietse
5 maart 2004, 11:20
wat een pooierwagen, zo'n MB coupé :razz: :-D

Tja... Vrouwen geilen nu eenmaal op criminelen.... :lol:
is mij nooit opgevallen , of zou een taunus te min voor ze zijn?
ook in een coupe of 2 deurs past wel een 4x12 bij mij tenminste.
gewoon de bijrijders stoel helemaal plat en dan schuif je hem er zo overheen de achterbank op.

Rectifier
5 maart 2004, 12:51
Anders een Ford Transit.

Kan je hele familie meteen mee op vakantie naar Mekka :D

majestic_nico
2 april 2004, 15:44
Anders een Ford Transit.

Kan je hele familie meteen mee op vakantie naar Mekka :D

Wij passen met heel de band precies in een transit ( moeten wel de achterbank vol leggen met toms en bekkens, maar toch ) En tja, een 4x12 in een Mercedes Coupé... misschien moet je toch overwegen een ander autootje erbij te kopen. Als je een oude ptt bestelauto weet te fixen, die zijn overwegend ruim en goedkoop.