PDA

View Full Version : welke footcontroller en midi systeem?



BramVersteeg
2 maart 2004, 23:23
test

BramVersteeg
2 maart 2004, 23:24
Hallo daar,
omdat ik geheel onbekend ben op het gebied van midi en racksystemen heb ik even een vraagje. Mijn versterkertop is alleen midi schakelbaar en heeft dus een midi-floorboard nodig om hem te kunnen gebruiken zonder op de knoppen van de versterker te drukken. Omdat ik steeds meer met effecten werk denk ik er over om in de toekomst alle effecten in een rack te zetten en dan samen met de amp midi te schakelen. Zo hoef ik niet meer te tap-dancen. Maar daar is het geld nu nog niet voor.

Ik heb geen zin om eerst goedkoop gerei te kopen waar ik later weer niks aan heb en weer door moet verkopen. Op lange termijn wil ik:
- alle effecten in een rack plaatsen (19" en losse pedaaltjes)
- deze effecten samen met de amp aansluiten op zo'n midi-systeem

Zo zou ik met een druk op de knop de gewenste effecten in kunnen schakelen en de amp kunnen switchen. Een mooi geluidje creëren dus, en onder een patch plaatsen.

Op het moment zoek ik alleen een midi-pedaal voor de versterker maar het zou handig zijn als ik deze later kan gebruiken voor het systeem zoals boven beschreven.

Kan iemand mij wat meer vertellen over de verschillen in deze systemen
en welke footcontrollers op welk systeem aangesloten kunnen worden?

Alvast bedankt!

Grz. Bram

wanna1
3 maart 2004, 00:38
Ik heb nog een peavey tubefex (midi) te koop
en een Roland FC200 footcontroller,
Beter kun je niet wensen, voor een spotprijs.

BramVersteeg
3 maart 2004, 01:48
wat zijn de features?
Hoeveel effecten kunnen er op aan gesloten worden? Kunnen dat 19"en losse pedaaltjes zijn? Hoeveel banks(zo heet dat toch?) kun je zelf maken?
En wat is een spotprijs?
Ik heb zelf gehoord over rocktron, axess en Custom audio electronics.
Heb verder geen idee wat goed of slecht is en hoe de prijzen liggen.

skabouter
3 maart 2004, 03:06
je kan denken aan de Roland FC-200, of de Behringer Fcb1010. die eerste is de beste, maar is wel 2x duurder.......
de roland heeft een ctrl knop, die handig kan zijn, de behringer heeft 2 expressie pedalen, wat ook handig is.
deze kunnen 128 patches bevatten, over 12 banks. (10 patches per bank)

hiermee kan je je top schakelen, maar het is wel te uitgebreid. maar aangezien je later toch meer erin wilt hebben is dit niet erg. je Fx`s (mits midi) kan je hiermee schakelen. voor je pedaaltjes (die niet midi zijn) moet je een looper aanschaffen, denk ik. hiermee kan je midi verschillende pedaaltjes aan/uit schakelen, en dit als patch opslaan.

wimmeltje
3 maart 2004, 09:50
Ik heb zelf gehoord over rocktron, axess en Custom audio electronics.
Heb verder geen idee wat goed of slecht is en hoe de prijzen liggen.

Rocktron heeft Morris nu. Je zou hem kunnen vragen wat hij ervan vind. Axess zijn ook erg goed. Kijk eens op de Axess site en je zult zien. Ze hebben verschillende loopers en ook een midi footcontroller. Verder Custom audio. Ik heb de RSB-18 en ik vind het een geweldig apparaat. Ik heb een groot floorboard met 16 knoppen voor in 1 bank alles aan en uit te zetten en 5 knoppen waarmee ik van banken kan wisselen en GEEN expressie. 2 knoppen om in de banken omhoog en omlaag te gaan per 5 stuks. Dit zijn er ook nog eens 25 als ik me niet vergis. Ik gebruik die namelijk niet allemaal. Verder ik heb ik 10 mono loops die ik serieel en parallel kan gebruiken en 1 stereo loop. Voor mij werkt het goed alleen het is erg groot zoals ik al zeg en gebruik niet alles. Verder is die Behringer ook mooi en goedkoop. Vraag maar aan lordriffie. Roland heeft ook nog kleine midi controllers en mijn pa gebruikt nu van yamaha een MFC10. Die werkt zoals ik het hoor ook erg goed. heeft 10 knoppen en 1 expressie pedaal. Als ik me ook niet vergis staat er op de site van tubefreak een heel verhaal over midi footcontrollers en de verschillende merken geuren en kleuren.

ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen.

Groetjes Wimmeltje

wimmeltje
3 maart 2004, 09:51
Ik heb zelf gehoord over rocktron, axess en Custom audio electronics.
Heb verder geen idee wat goed of slecht is en hoe de prijzen liggen.

Rocktron heeft Morris nu. Je zou hem kunnen vragen wat hij ervan vind. Axess zijn ook erg goed. Kijk eens op de Axess site en je zult zien. Ze hebben verschillende loopers en ook een midi footcontroller. Verder Custom audio. Ik heb de RSB-18 en ik vind het een geweldig apparaat. Ik heb een groot floorboard met 16 knoppen voor in 1 bank alles aan en uit te zetten en 5 knoppen waarmee ik van banken kan wisselen en GEEN expressie. 2 knoppen om in de banken omhoog en omlaag te gaan per 5 stuks. Dit zijn er ook nog eens 25 als ik me niet vergis. Ik gebruik die namelijk niet allemaal. Verder ik heb ik 10 mono loops die ik serieel en parallel kan gebruiken en 1 stereo loop. Voor mij werkt het goed alleen het is erg groot zoals ik al zeg en gebruik niet alles. Verder is die Behringer ook mooi en goedkoop. Vraag maar aan lordriffie. Roland heeft ook nog kleine midi controllers en mijn pa gebruikt nu van yamaha een MFC10. Die werkt zoals ik het hoor ook erg goed. heeft 10 knoppen en 1 expressie pedaal. Als ik me ook niet vergis staat er op de site van tubefreak een heel verhaal over midi footcontrollers en de verschillende merken geuren en kleuren.

ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen.

Groetjes Wimmeltje

BramVersteeg
3 maart 2004, 13:24
bedankt, ik zal eens op tubefreak gaan kijken. Ik heb Paul Lenders ook even een mailtje gestuurd aangezien hij er ongetwijfeld ook veel vanaf weet. Toen ik wat zat te inter-zappen zag ik ook zo'n groud controller van Voodoolab. Iemand daar ervaringen mee?

wimmeltje
3 maart 2004, 15:46
bedankt, ik zal eens op tubefreak gaan kijken. Ik heb Paul Lenders ook even een mailtje gestuurd aangezien hij er ongetwijfeld ook veel vanaf weet. Toen ik wat zat te inter-zappen zag ik ook zo'n groud controller van Voodoolab. Iemand daar ervaringen mee?

De groundcontrol van voodoolabs is ook leuk maar volgens mij ook rond de 1000 euro als ik me niet vergis. Deze ligt in ongeveer dezelfde prijsklasse als de CAE RS-10. Ik las dat metallica nu bij hun nieuwe setup ook Voodoolabs gebruiken zowel james al Kirk. Als ik zou moeten kiezen zou ik eerst toch voor de behringer gaan. Ik denk dat je daar de komende tijd zeer goed mee uit de voeten kan.

wimmeltje
3 maart 2004, 15:47
bedankt, ik zal eens op tubefreak gaan kijken. Ik heb Paul Lenders ook even een mailtje gestuurd aangezien hij er ongetwijfeld ook veel vanaf weet. Toen ik wat zat te inter-zappen zag ik ook zo'n groud controller van Voodoolab. Iemand daar ervaringen mee?

De groundcontrol van voodoolabs is ook leuk maar volgens mij ook rond de 1000 euro als ik me niet vergis. Deze ligt in ongeveer dezelfde prijsklasse als de CAE RS-10. Ik las dat metallica nu bij hun nieuwe setup ook Voodoolabs gebruiken zowel james al Kirk. Als ik zou moeten kiezen zou ik eerst toch voor de behringer gaan. Ik denk dat je daar de komende tijd zeer goed mee uit de voeten kan.

LordRiffenstein
3 maart 2004, 16:35
De groundcontrol van voodoolabs is ook leuk maar volgens mij ook rond de 1000 euro als ik me niet vergis. Deze ligt in ongeveer dezelfde prijsklasse als de CAE RS-10. Ik las dat metallica nu bij hun nieuwe setup ook Voodoolabs gebruiken zowel james al Kirk. Als ik zou moeten kiezen zou ik eerst toch voor de behringer gaan. Ik denk dat je daar de komende tijd zeer goed mee uit de voeten kan.

Heb zelf de afgelopen weken een heel aantal midi-controllers onder de loep genomen en helaas is de Ground Control Pro met zijn 599euro een van de goedkoopste in het bovenste markt-segment.

Andere interessante pedalen zijn:

T-Rex Big Foot (ga ik zelf kopen)
Rocktron All Access
Skrydstrup SC-1
CAE RS-10
Ernst Navigator

Dit zijn de topmodellen en dan heb je nog een groep goede maar minder uitgebreide toestellen zoals de Roland FC-200 of de Behringer.

Wat loopers betreft kan je ook ongeveer alle richtingen uit. Van simpel (Nobels) naar ZEER uigebreid (Axess) en alles hangt af van wat en hoeveel je wil/nodig hebt. Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de loop van dit jaar nog eentje bij te kopen.

kokeleko
3 maart 2004, 17:13
Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de .......loop ...... van dit jaar nog eentje bij te kopen.


Loop :D

BramVersteeg
3 maart 2004, 17:22
thanks allemaal :wink:
hey lordriffenstein, kun je al die footcontrollers op elke looper aansluiten of heeft dat ook z'n beperkingen?

LordRiffenstein
3 maart 2004, 18:20
Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de .......loop ...... van dit jaar nog eentje bij te kopen.

Loop :D

LMAO!!!

LordRiffenstein
3 maart 2004, 18:21
thanks allemaal :wink:
hey lordriffenstein, kun je al die footcontrollers op elke looper aansluiten of heeft dat ook z'n beperkingen?

´t Is midi dus het kan allemaal :-D

BramVersteeg
4 maart 2004, 15:31
Ik houd van midi :-D

robzilla
4 maart 2004, 17:53
Lord:

bedoel je deze Nobels switcher? http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_ms-4

Weet je ook wat die kost

kokeleko
4 maart 2004, 17:59
Nobels is niet prijzig genoeg voor onze Belg :D

robzilla
4 maart 2004, 19:05
Nobels is niet prijzig genoeg voor onze Belg :D

Ik bedoelde over de zijn vorige post


Wat loopers betreft kan je ook ongeveer alle richtingen uit. Van simpel (Nobels) naar ZEER uigebreid (Axess) en alles hangt af van wat en hoeveel je wil/nodig hebt. Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de loop van dit jaar nog eentje bij te kopen.

kokeleko
4 maart 2004, 19:51
Nobels is niet prijzig genoeg voor onze Belg :D

Ik bedoelde over de zijn vorige post


Wat loopers betreft kan je ook ongeveer alle richtingen uit. Van simpel (Nobels) naar ZEER uigebreid (Axess) en alles hangt af van wat en hoeveel je wil/nodig hebt. Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de loop van dit jaar nog eentje bij te kopen.

Oh :lol:

robzilla
4 maart 2004, 20:19
Nobels is niet prijzig genoeg voor onze Belg :D

Ik bedoelde over de zijn vorige post


Wat loopers betreft kan je ook ongeveer alle richtingen uit. Van simpel (Nobels) naar ZEER uigebreid (Axess) en alles hangt af van wat en hoeveel je wil/nodig hebt. Ik gebruik zelf 1 grx-4 van Axess om wat pedaaltjes te schakelen en ben van plan er in de loop van dit jaar nog eentje bij te kopen.

Oh :lol:

;)

skabouter
5 maart 2004, 02:10
Lord:

bedoel je deze Nobels switcher? http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_ms-4

Weet je ook wat die kost

chill, die heb ik :). op diezelfde site staat de prijslijst. de MS-4 is 150 euro, in NL vast iets duurder. ik had hem 2e hands voor 100

LordRiffenstein
5 maart 2004, 08:56
Lord:

bedoel je deze Nobels switcher? http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_ms-4

Weet je ook wat die kost

Yup en die is niet duur en werkt prima!

LordRiffenstein
5 maart 2004, 08:57
Nobels is niet prijzig genoeg voor onze Belg :D

Alles ok met de klompen?? :razz:

skabouter
5 maart 2004, 10:11
Lord:

bedoel je deze Nobels switcher? http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_ms-4

Weet je ook wat die kost

Yup en die is niet duur en werkt prima!

tja, als je he met die Engl switcher vergelijkt. dan issie aardig wat goedkoper. kan "maar" 4 ipv 6 schakelen, maar ok, wat moet je met 6 ?

ik had zomaar een vraagje. zijn er ook midi A/B boxjes ? of 19" units met switchers en A/B en voor mijn part loopers erbij inéén ? (midi)

wimmeltje
5 maart 2004, 10:43
Lord:

bedoel je deze Nobels switcher? http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_ms-4

Weet je ook wat die kost

Yup en die is niet duur en werkt prima!

tja, als je he met die Engl switcher vergelijkt. dan issie aardig wat goedkoper. kan "maar" 4 ipv 6 schakelen, maar ok, wat moet je met 6 ?

ik had zomaar een vraagje. zijn er ook midi A/B boxjes ? of 19" units met switchers en A/B en voor mijn part loopers erbij inéén ? (midi)

Als ik ergens in mijn geheugen graaf dan staat mij iets bij dat Axess ook een AB switch heeft die via midi werkt.

LordRiffenstein
5 maart 2004, 11:28
ik had zomaar een vraagje. zijn er ook midi A/B boxjes ? of 19" units met switchers en A/B en voor mijn part loopers erbij inéén ? (midi)

Ja die bestaan. De GRX-4 van Axess heeft 4 loops maar kan ook gebruikt worden als 3 loops en de 4de als A/B-schakeling. Ook een GCX van DMC kan dit, heeft 8 of 9 loops en je gebruik gewoon 1 van de loops voor A/B. Er zijn er wel meer en ook midi-schakelbare A/B-kastjes.

Chiel
8 maart 2004, 01:54
Heb zelf de afgelopen weken een heel aantal midi-controllers onder de loep genomen en helaas is de Ground Control Pro met zijn 599euro een van de goedkoopste in het bovenste markt-segment.

Andere interessante pedalen zijn:

T-Rex Big Foot (ga ik zelf kopen)
Rocktron All Access
Skrydstrup SC-1
CAE RS-10
Ernst Navigator



Hey Lordriff, vanwaar dat jou keuze op de T-Rex is gevallen? Ik ben ook serieus aan het kijken naar een midicontroller en zat zelf te denken over een Ground Control. Maar goed, helemaal zeker ben ik nog niet. Ik wil hem graag gebruiken om 4 kanalen van de Rover en één van de Soldano te schakelen (gaat via de Rover) en onafhankelijk hiervan wil ik een 8-tal instellingen op mijn FX-processor kunnen veranderen. Dus vnl. CC's en wellicht een 3-tal PC's om meteen van 'High-Gain met delay' naar bijv. 'Clean met Reverb' te kunnen schakelen.

LordRiffenstein
8 maart 2004, 09:46
Hey Lordriff, vanwaar dat jou keuze op de T-Rex is gevallen? Ik ben ook serieus aan het kijken naar een midicontroller en zat zelf te denken over een Ground Control.

Chiel,

ik heb de handleiding van de Big Foot nog eens goed doorgenomen en nu blijkt dat die slechts op 1 midi-kanaal kan versturen en niet zoals ik dacht over meerdere kanalen om makkelijker verschillende fx units ed aan te sturen. De Big Foot valt dan voor mij af en de enigen die nog overblijven zijn de All Access, Skrydstrup en de Navigator!

Rectifier
8 maart 2004, 10:39
Hey Lordriff, vanwaar dat jou keuze op de T-Rex is gevallen? Ik ben ook serieus aan het kijken naar een midicontroller en zat zelf te denken over een Ground Control.

Chiel,

ik heb de handleiding van de Big Foot nog eens goed doorgenomen en nu blijkt dat die slechts op 1 midi-kanaal kan versturen en niet zoals ik dacht over meerdere kanalen om makkelijker verschillende fx units ed aan te sturen. De Big Foot valt dan voor mij af en de enigen die nog overblijven zijn de All Access, Skrydstrup en de Navigator!

Dat hebben ze je verteld op HRI :D

LordRiffenstein
8 maart 2004, 11:58
Dat hebben ze je verteld op HRI :D

Ja en nee :razz:

Ik dacht dat de nieuwe software op de BF dit oplostte maar dat is blijkbaar niet het geval!

Rectifier
8 maart 2004, 12:11
En nu?

Ik zou de Skrydstroop kopen als ik jou was :razz:

LordRiffenstein
8 maart 2004, 12:52
En nu?

Ik zou de Skrydstroop kopen als ik jou was :razz:

Eerst kijken of ik ergens een 2de hands AA kan vinden en anders.....Skrydstrup is nice maar de AA ook :cool:

morris
8 maart 2004, 19:34
Ik zou voor de AA gaan....
Waarom wil je overigens verschillende kanalen toewijzen aan je units?
Is eigenlijk niet nodig IMO. En ik vind Steens footswitch wel erg duur..
Je kunt natuurlijk ook wachten op Mario's of Pauls nieuwe controllers.
Voor nu zou ik een 2e hands AA op de kop tikken. Die verkoop je over een jaar weer zonder verlies.

Greetzzzz
M.

BramVersteeg
8 maart 2004, 20:46
Wat kost zoiets nou 2e hands? Ik ben er ook wel in geinteresseerd hoor. Dacht dat ze in Duitsland voor 995 pleuri verkocht werden(nieuw).
Grz. Bram

morris
8 maart 2004, 22:01
Ik heb er aan paar weken geleden nog eentje op de kop getikt voor 500 euro (hier in nederland). Op marktplaats willen ze nog wel eens voorbij komen. Anders Ebay duitsland.

LordRiffenstein
9 maart 2004, 00:42
Ik zou voor de AA gaan....
Waarom wil je overigens verschillende kanalen toewijzen aan je units?
Is eigenlijk niet nodig IMO. En ik vind Steens footswitch wel erg duur..
Je kunt natuurlijk ook wachten op Mario's of Pauls nieuwe controllers.
Voor nu zou ik een 2e hands AA op de kop tikken. Die verkoop je over een jaar weer zonder verlies.

Greetzzzz
M.

Wel, ik doe niet aan midi-mapping dus ik gebruik per midi-unit een kanaal en kom alzo aan 5 kanalen:

GX-700
Mod Pro (onderweg uit de US)
G-Major
GRX-4
Amp

Als je dan meerdere PCs tesamen kan versturen is dit een heel handige manier van werken, minder programmere op de units, wat meer op de controller.

Onze Franse vriend Bruno doet blijkbaar uitverkoop en ik heb net zijn AA en 2 EB 6165 pedalen gekocht :-D Ietsje meer dan 500 euro maar die pedalen kosten ook wat.

Rectifier
9 maart 2004, 09:48
Een IT'er met een rack die niet van programmeren houdt? :-?

LordRiffenstein
9 maart 2004, 10:44
Een IT'er met een rack die niet van programmeren houdt? :-?

Niet elke IT'er is programmeur!!! :razz:

morris
9 maart 2004, 16:11
De Lord is GOED BEZIG!!!!!

LordRiffenstein
9 maart 2004, 16:14
De Lord is GOED BEZIG!!!!!

YES HE IS :cool: :-D

Chiel
11 maart 2004, 19:21
Jemig wat een ge-eikel met al die midi-controllers! Ik zit me de tering te zoeken maar kom er maar niet uit… :evil:

Ik heb een Rover en een Soldano voorversterker. De Soldano wordt door de Rover geschakeld. De Rover kan overweg met PC’s en CC’s en ik zou graag de 4 kanalen van de Rover + één van de soldano ieder afzonderlijk onder een button op een controller willen hebben, gewoon met PC’s dus.

De overige buttons moeten (nu nog Intellifex, straks de Xpression) aansturen. Delay, Reverb, Chorus etc. Liefst als CC’s zodat ik een Chorus erbij of enaf kan laten e.d. Het zou bovendien helemaal te gek zijn als ik ook nog eens parameters op de Intellifex/Xpression zou kunnen veranderen met een expressie pedal (bijv. de mate van Delay of een Pitch-shifter). :)

Ik zat zelf te denken aan de Ground Control van Voodoolab, maar niemand kan mij eigenlijk een antwoord geven of deze wel of niet kan wat ik in het bovenstaande beschrijf…..

Iemand een idee :???:

LordRiffenstein
11 maart 2004, 22:50
Ik zat zelf te denken aan de Ground Control van Voodoolab, maar niemand kan mij eigenlijk een antwoord geven of deze wel of niet kan wat ik in het bovenstaande beschrijf…..

Iemand een idee :???:

De Ground Control Pro doet OF 10 PCs of 4 PC + 8CCs, no more no less. 4 PCs vond ik ook te weinig vandaar geen optie. De Big Foot stuurt enkel midi over 1 kanaal, viel bij mij dus af maar kan wel 10PCs en 6 CCs aan. Er zijn verder nog de Skydstrup (5 PCs en 10CCs) en de All Access (instelbaar).

Ik ben er ondertussen uit met het controller gedoe, AA is onderweg. :-D

Rectifier
11 maart 2004, 23:15
Chiel, kan je de SP77 niet in een loop van de Rover hangen en deze met cc's schakelen? De Rover heeft zoveel loops en inputs.

Chiel
12 maart 2004, 01:11
Zou kunnen, maar dan moet je eerst een CC sturen om de Rover in Bypass mode te schakelen en een andere CC om de Soldano in te schakelen. Of je moet met één knop verschillende CC's kunnen sturen :-?

Big-Foot is voor mij dus wel een optie. De Skydstrup :???: Daar heb ik nog nooit van gehoord.

LordRiffenstein
12 maart 2004, 08:41
Big-Foot is voor mij dus wel een optie. De Skydstrup :???: Daar heb ik nog nooit van gehoord.

De Big Foot kost 650 bij VD Haar!! Skrydstrup is Deens en super en DUUR en momenteel in gebruik door John Petrucci (SC-1 + Expansion)

http://www.skrydstrup.com/sc1.htm

http://www.skrydstrup.com/images/sc1_13.gif

Nice stuff maar voor 968 euro mag dat ook :-D

kokeleko
12 maart 2004, 10:16
Zoveel voor een footcontroller, dan moet je wel heel goed zijn :D :D

Rectifier
12 maart 2004, 10:22
Kan je geen 2e hands CAE RSB10 scoren?
Expansion board erbij en klaarrrrrr :lol:

Chiel
12 maart 2004, 12:35
Nice stuff maar voor 968 euro mag dat ook :-D

Maar die All Access gaat toch ook over de toonbank voor zo'n 1000 pleuro's :o

LordRiffenstein
12 maart 2004, 13:03
Maar die All Access gaat toch ook over de toonbank voor zo'n 1000 pleuro's :o

Ja dat klopt!

Chiel
15 maart 2004, 02:11
Chiel gaat dus toch maar lekker een Ground Control scoren :D

Vandaag mijn loadboxje verpatst en weer wat gig-cash ontvangen 8-) . 4 PC's en 8 CC's op één bank is al helemaal geweldig! (blijkt nu) Kan ik voorlopig in ieder geval prima mee uit de voeten. Ernst Fliek himself heeft mij reeds wat interessante tips gegeven waarmee ik eigenlijk alles kan wat ik zou willen (behalve koffie zetten met een BagEndje oid :-? ). Erik van Haar heb ik inmiddels gemaild en die heeft 'm op voorraad :dance: .

Rectifier
15 maart 2004, 11:28
Gefeliciteerd man :wink:

Hoe ga je'm instellen?
Doe je dus 4 PC's voor je kanalen en de CC's voor je FX?

Je stelt dus geen kant en klare patches in maar je doet dus alles hand (voet) matig?

Chiel
15 maart 2004, 15:00
Ik kan met een specifieke CC de Rover by-pass zetten en gelijktijdig de ext. switch activeren. Zo kan ik dus met één CC het Lead kanaal van de Soldano activeren. De 4 PC's gebruik ik idd voor de 4 kanalen van de Rover. De overige 7 CC's sturen de effecten aan. Ideaal :P .

Rectifier
15 maart 2004, 16:14
Dus toch mijn idee..... :D