PDA

View Full Version : VOX gekocht



wietse
2 maart 2004, 20:15
niet een buizenbak natuurlijk , maar hij stond op marktplaats voor 75 euro en mooi dicht bij me in de buurt en kon mezelf dus niet tegenhouden.
het is er zoeen http://www.jam.se/images/vox_venue.jpg
een venue 100 lead uit 1985 in goede staat alleen één knop is niet origineel voor dit type.
volgens de vox site 100 watt rms before distortion , dus erg luid .
en niet eens een euro per watt.
ga hem vrijdag ochtend effe opentrekken buren zijn dan allemaal weg :-D .
als het toch niks voor mij is dan gaat ie weer weg en voor dat geld val je je er geen buil aan.
er is trouwens bijna niks te vinden op het web over deze versterkers dus als er nog mensen zijn die meer weten?

Fuhgawz
2 maart 2004, 20:37
Ziet er leuk uit ja, en voor het geld kun je het niet laten. Vox zal zijn naam toch ook niet zo gauw op wanproducten zetten.

Electrical Storm
2 maart 2004, 21:51
kijk eens op voxamps.co.uk...staat niet veel, maar wel wat

mocht je hem kwijt willen, geef maar een gil

ik zoek nog een amp voor op m'n kamer, klinkt ie clean en op laag volume een beetje goed?


groeten Niels

(ja ik zit nog steeds bij rudi)

wietse
2 maart 2004, 22:19
die info had ik ook al gevonden meer vind je er ook niet over ,vond er al één op een noorse site voor 3500 kronen is ongeveer 400 euro dus kan er ook nog wel aan verdienen.
en ik heb meer geduld dan die kerel waar ik hem van heb , als iemand je mailt dat ie niet af gaat dingen op iets dat je te koop aan biedt en hem gelijk op wil halen dat moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen.
effe zoiets laten sudderen op marktplaats e.d gaat de prijs meestal wel omhoog.
of hij zat heel erg om geld verlegen maar dat idee kreeg ik niet bij hem thuis , gewoon geen zaken instinct hou ik het dus op.
wil er eerst zelf nog mee prutsen niels klinkt zacht ook goed en dat is dus wel ideaal voor mij , vrijdag laat ik hem effe knallen.
moet al wat potmetertjes inspuiten kraken nogal maar dat is niet zo'n probleem.
en ik ga nog effe een footswitch maken die zit er niet bij.
het is een solid state dus clean is dan eigenlijk altijd wel goed .(en zeker op laag volume)
er kunnen ook nog 2 speaker kasten aan dus lekker stereo spelen lijkt mij wel wat.
hij heeft ook nog een koptelefoon aansluiting is ongewoon voor een 100 watt , normaal voor een oefenampje dus weer een extra pluspunt.