PDA

View Full Version : reel big fish morgen



sickpunk
2 maart 2004, 18:17
gaan er morgen nog mensen naar reel big fish en zebra head(en nog iets.. wee nie meer wat) ik ga gvoor de 4e X... kreeg dit keer me kaartje, anders ging ik nie...(4X een band zien is toch wel een hoop:P)

Surferboy
2 maart 2004, 21:31
En The Matches! Jupz ik ben er morgen!!! 8-)

sickpunk
4 maart 2004, 10:17
zebra head vonk echt nix aan... the matches waren gaaf ze hadden wel vette adhd maar erug gezellig! en reel big fish tjah wat moe je daar over zeggen... redelijk standaard.. maar ozo gezellig:D

Surferboy
4 maart 2004, 12:32
Jupz The Matches schopten zwaaaar kont! (En ik heb in totaal drie plectrums!!!! Waarvan met 2 echt gespeeld is!!!!!) Echt cool dat The Matches na afloop buiten nog stonden te spelen! :cool: :lol:

Reel Big Fish
5 februari 2005, 13:07
Even een über oud topic bovenhalen

DAT optreden schopte bips. Hoewel Zebrahead minder was mja, The Matches waren vet en Reel Big Fish zoals gewoonlijk ook weer :-D

Bins
5 februari 2005, 13:48
Was dat in de Melkweg? Ik vond ze daar echt waardeloos, ik heb daarna nooit meer naar RBF geluisterd. Voor 15 euro verwacht ik wel een beetje inzet van een band, niet een paar dronken mongolen.

Reel Big Fish
5 februari 2005, 17:31
Was dat in de Melkweg? Ik vond ze daar echt waardeloos, ik heb daarna nooit meer naar RBF geluisterd. Voor 15 euro verwacht ik wel een beetje inzet van een band, niet een paar dronken mongolen.

Toe maar, toe maar :roll:

Dat viel toch wel mee, als ik het me goed herinner...??

Bins
5 februari 2005, 18:10
Ik vond het iig niet om aan te horen, een jaar (of 2) daarvoor was ik juist ontzettend onder de indruk van ze.

Reel Big Fish
5 februari 2005, 18:52
Ik vond het iig niet om aan te horen, een jaar (of 2) daarvoor was ik juist ontzettend onder de indruk van ze.

K heb de opname (bootleg) hier nog liggen en k hoor niks ergs ofzo, k vond het juist wel bruut, okay, ze zijn wat schreeuwerig, mja, dat valt wel mee want dat is alleen met tussenstukjes, de nummers zelf allemaal foutloos :wink: :roll:

Embryoyo
5 februari 2005, 19:36
k vond het juist wel bruutPunk bruut?

Reel Big Fish
5 februari 2005, 20:13
Wat bedoel je precies?? :oops:

Bins
5 februari 2005, 20:22
RBF is meer een ska-band imo

trouwens, je kan wel van die :roll: :roll: smilies doen de hele tijd maar IK (Bins) vond (jaja mijn mening) kut. Als jij het goed vond, heel fijn voor je, maar dat hoef je niet te bewijzen ofzo.

Reel Big Fish
5 februari 2005, 20:24
RBF is meer een ska-band

Uhm, heb ik iets gezegd over Punk dan?? :roll:

Bruut is een woord om iets te versterken als je iets cool vind... oftewel, k had ook cool kunnen zeggen...

Bruut, cool, vet, sick, lauw.... hmmm, je kent de street talk toch wel nigga?

Bins
5 februari 2005, 20:26
Gijs, ik heb et niet eens tegen jou.

Mijn post komt misschien een beetje aggro over, maar ik vind de :roll: smiley echt :evil: :x :evil: :x :evil: :evil: :evil:



;)

Reel Big Fish
5 februari 2005, 20:29
Nou nou Bins, k wist niet dat je boos werd, k zei het alleen maar >_>

Ohja, even om de post compleet te maken :roll:

Bins
5 februari 2005, 20:35
Ohja, even om de post compleet te maken :roll:
AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:










;) :D

Embryoyo
6 februari 2005, 13:34
Wat bedoel je precies?? :oops:Bij bruut denk ik meer aan zoiets:

http://www.goregrind.net/lastdaysofhumanity/audio/ldoh-in_advanced_haemorrhaging_conditions.mp3

http://morticianrecords.com/Media/ReAnimatedDeadFlesh.mp3

http://www.inhume.nl/mp3/iftk/Inhume-sodomizing_encounter.mp3


Niks tegen punk trouwens!

Embryoyo
6 februari 2005, 13:37
Gijs, ik heb et niet eens tegen jou.

Mijn post komt misschien een beetje aggro over, maar ik vind de :roll: smiley echt :evil: :x :evil: :x :evil: :evil: :evil:



;)En ik vind die gay-knipoogsmiley kut... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: