PDA

View Full Version : aria aw130s



christian
6 maart 2002, 13:45
deze gitaar heb ik voor 204 euro gekocht in de winkel maar ben net op de site geweest http://www.ariausa.com/series/AW130S/aw130s.html
en daar zeggen ze dat de prijs 349,99 dollar is dus ongeveer 390 euro zijn er meerdere aria aw130s of heb ik bijna voor de helft van de prijs een aria gitaar gekocht

suzieQ
7 maart 2002, 10:00
Volgens mij moet je het zien als een soort richtprijs (adviesprijs)op de aria-site en dat is vaker veel hoger dan de winkelprijs.

christian
7 maart 2002, 21:34
maar hoe weet ik nu hoe veel mijn aria gitaar waard is?

Kjiratsiekoedel
8 maart 2002, 14:58
Wat maakt dat nu weer uit. Je hebt net een nieuwe gitaar. Ik neem aan dat je hem nu niet gaat verkopen, dus waarom zou je de waarde willen weten????

De prijs in de winkel verschilt soms. Mijn gitaar was 90€ goedkoper dan dat op de fendersite stond.

De waarde van mijn gitaar weet ik ook niet en aangezien ik hem nooit ga wegdoen hoef ik ook niet de waarde te weten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kjiratsiekoedel op 2002-03-08 15:00 ]</font>

Dirk_Hendrik
9 maart 2002, 13:59
Sorry hoor maar persoonlijk wil ik graag de waarde van mijn istrumenten weten. Ik heb namelijk een heel interessante finaciele regeling getroffen die "verzekering" heet. Dat komt er op neer dat ik een vergoeding krijg bij verlies, schade of diefstal van mijn instrumenten.