PDA

View Full Version : MesaBoogie TriAxis



Lacrymosa
6 maart 2002, 11:56
Heeft iemand dit schatje?
Wat kost ie ongeveer?
en wat zijn goeie Eindversterkers?

Cheers

Nesker
6 maart 2002, 18:04
ik heb de triaxis zelf niet, maar hij kost:

2658 euro

een hele bult dus, maar dan heb je ook een fantastisch apparaat.

Rectifier
6 maart 2002, 19:59
2e hands kost ie rond de 2000-2500 NLG.
(reken zelf maar om :grin: )

Als je de Triaxis koopt moet je de Mesa 2:90 erbij kopen. Dat is een super eindtrap van Boogie. Alleen die is net zo duur.
Ze brengen nu een nieuwe op de markt.
De Rectifier 2x100 watt stereo power.

VHT heeft ook goeie eindtrappen.
http://www.bassconnection.nl had er nog eentje te koop.

Nocki
12 maart 2002, 21:35
hoi.

zelf ben ik helemaal mesa gek en eerlijk gezegd heb ik de triaxis nog niet gehoord.
maar heb wel al veel erover gelezen en er over gepraat met mensen.
de triaxis vraagt in iedergeval; echt om de poweramp waar het hierboven over gaat deze is echt geweldig schijnt in combinatie.
maar helaas levert de triaxis ook een beetje "sound" in vergeleken met bv recto's en oudere amps het schijnt dat mesa nog niet helemaal de zouns van de rest heeft kunnen nabootsen.
mischien zou je toch even goed de triaxis naast de andere mesa spullen moeten houden.

nogmaals ik spreek niet uit ervaring maar ben er wel veel mee bezig geweest.

Nocki

sebass
22 maart 2002, 20:39
Ja ik ben ook wat aan het researchen naar een nieuwe amp en ik wilde een beetje de zelfde weg volgens als mister petrucci. Hij gebruikt een dual rectifier (wat doet een rectifier precies?)door een 4x12 rectifier cabinet een v-twin een heartbreaker en een triaxis en een bleu angel voor de studio. Dit kost vast een hele hoop en ik heb er niet eens plek voor. Maar ik ben wel benieuwd kan ik er al vast wat geld voor wegleggen.

Rectifier
23 maart 2002, 11:09
Haha, ja droom maar lekker verder.
Als je leep bent, wacht je tot de nieuwe recto pre-amp van Boogie op de markt is.
Koop je een Triaxis en een Recto-preamp en de nieuwe Rectifier 2:100 eindtrap, en klaar is kees. Ja, nog die 4x12 erbij.
Moet je eens uitrekenen wat je dan kwijtbent.
10.000 NLG +

En Rectifier is op hoge volumes net een compressor.

sebass
23 maart 2002, 17:11
Ja ik heb vandaag op een mesa boogie nomad gespeeld met de MM van john petrucci. Was best leuk, maar toch wil ik een wat meer zingend geluid en warmer. Dus een stack is dan toch iets mooier. Marshall klinkt wel mooi maar ik heb geen zin om voor een naampje extra te betalen

Nimpf
23 maart 2002, 17:52
19" eindversterker van Boogie moet je de 90/90 of de 20/20 nemen. De 50/50 is een heel ander verhaal. Deze klinkt naar mijn mening veel minder.

triaxis2002
7 april 2002, 21:46
ik heb een Triaxis, en een simulclass 90:90 eindversterker, samen met mijn tc-electronics G-Force echt een supersetje. het kost wel wat, maar dan hoef je ook echt niets anders meer voor de komende Jaren.

de triaxis is trouwens geen gemakkelijke preamp, je moet er echt wel tijd in stoppen, maar als je daartoe bereid bent, gaan er wel deuren voor je open...