PDA

View Full Version : ik heb oude...



siscu
5 maart 2002, 18:54
fender super twin out74 (6x6L6gc)185W, acoustic 165 en YAMAHA G100 112,DAT WAS HET!

gangsta
5 maart 2002, 19:22
????????????????????????

SteavisSmokin
6 maart 2002, 01:35
He sis, ik heb de volgende reactie van je even hierhen verplaats:

'bedankt gansta'
ja,voor jou interessante reactie,liefs siscu

vond het een beetje onzinnig om dat als nieuwe posting in het versterker gedeelte te laten staan, dus die ga ik nu lekker verwijderen, heb ik ook es wat te doen. :smile:

Trouwens wel koele interesse die je hebt...formule 1 is koel! Jammer dat jos niet meer rijdt....maar dat gaat niet meer over versterkers dus....
grtz,
Steven

sleep_to_saturate
6 maart 2002, 09:27
Ik heb gehoord dat het Prost team misschien weer terugkomt. plaatsje voor Jos misschien. :smile:

SteavisSmokin
6 maart 2002, 13:05
Jah maar Tom Walkinshaw zit daar ook bij in het complot en ik denk niet dat JV ๓๓it nog iets met TW te maken wilt hebben.
Trouwens, wat zou harder klinken...een Formule 1 wagen of een 120 watt buizen top?
Steven

Jeroen_SRV-fan
6 maart 2002, 14:06
Ik hoop dat jos tom uitnodigd voor een middagje karten. hehe

Het zou lachen zijn als jos ooit 2de rijder word bij ferrari . Zou schumi niet erg vinden denk ik, die 2 zijn goede vrienden!

gangsta
6 maart 2002, 18:19
Op 2002-03-06 13:05, schreef SteavisSmokin:
Trouwens, wat zou harder klinken...een Formule 1 wagen of een 120 watt buizen top?
Steven

een formule-1 auto versterken met een 120 watt buizentop.
:grin:

SteavisSmokin
6 maart 2002, 18:53
Hmm....zou die dan nog harder gaan, gansta?

Maar jos bij ferrari dat wordt toch niks joh, beetje 2e viool spelen da's niks.

siscu
6 maart 2002, 22:47
hallo allemaaaaal!maaaar per direct zegen aan steavismokin,Je heb wel gelijk formel 1 is geen versterker,hebben ze niet nodig!maar om een beetje "ice" breken komt wel goed,nu andere onderwerpen,ga naar mesa boogie,com.lees een artikel over biassing van buizen,koch heb alles klaar voor de perfecte biaas afstelling,mesa helemal niets en weerstaand met vaste waarde,wel is waar dat je moet voor de goede werking van zaken ,altijd mesa boogie buizen gebruiken,wat vind je daarvan?

SteavisSmokin
7 maart 2002, 13:32
Wat ik daar van vind? Ik vind dat onzin, want dan weet je niet welke buizen je nou in je versterker hebt zitten. Er bestaan nog maar 4 buizenfabrikanten in de wereld, te weten Sovtek, JJ/Tesla, Sino en Ei. Die buizen worden opgekocht door bedrijven als Groove Tubes, Ruby Tubes, Mesa, etc. die vervolgens hun eigen label er op plakken en dan weet je uit eindelijk dus niet wat voor buis je hebt! Ik ben er voorstander van dat iedereen zelf leert biassen of dit laat doen en zo de mogelijkheid heeft om te weten welke buizen er in zijn amp gaan en hoe ze gebiased zijn zodat je nog meer in de buurt kan komen van een sound die je ligt.
Ik hoop dat je zoiets bedoelde want je posting was me niet helemaal duidelijk.
Steven

siscu
7 maart 2002, 22:03
ik ben helemaal mee eens,maar volgens mesa is een bron van problemen en cost alleen maar geld, de versterker brengen naar de dealer/reparateur, om te laten biassen,volgens het artikel ze verkopen altijd buizen met dezelfde biass,op zon manier er is noit problemen met de biaas afstelling potentiometers,mischien willen zij het geld van de nieuwe buizen set ook binnen slepen.bussines are bussines?(steavis ik doe mijn best met jullie taal,was een verrassinkje voor mij,sorri voor de mishandeling,ik ben nog aan het leren,trouwens ,mijn moeder taal is catalaans,bij barcelona fc spelen een antaal
jongens al jaren,geen woord van catalaans is daar te horen!!ik ben daarmee niet eens,als je verhuist,probeer je te integreren en leren van de autochtone mensen)

SteavisSmokin
9 maart 2002, 13:42
Ik snap de gedachte erachter van Mesa wel en het is ook wel handig, maar degenen die serieus met hun muziek bezig zijn willen toch in staat zijn om de bias af te (laten) stellen en die willen ook weten wat er precies in hun versterker zit.

Ik ben het met je eens over het aanleren van de taal van het land waar je woont of verblijft en nederlands lijkt me een erg moeilijke taal om aan te leren! Dus...veel lezen hier op het gitaarforum en dan komt het allemaal goed! :smile:
Steven

siscu
9 maart 2002, 23:48
steasvismoking,akoord,grtz!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: siscu op 2002-03-09 23:49 ]</font>