PDA

View Full Version : HELL YEAH!



Anders Destium
29 februari 2004, 21:52
Een gitaar van meer dan 10 kilo, maar dan heb je wel wat hoor:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3706562188&category=33035

Hij staat op $6000, maar de reserve is nog niet bereikt :lol:

wietse
29 februari 2004, 21:54
leuk , mag je wel een corset om hebben onder het spelen om je rug te ondersteunen.
maar wel een erg ongewone dubbelnek.

Thom TK
29 februari 2004, 21:58
Zwaar, duur...maar iig niet mooi!

bert k
29 februari 2004, 22:07
Wat is dat een lelijk kreng. Soort Siamees varken.

theloniousmonkeyman
29 februari 2004, 22:11
ZEER Vet maar spijtig genoeg niet voor mijn portefeuille.

amon
29 februari 2004, 22:14
jakkes...lelijk ding

je zult er maar een uurtje mee moeten optreden (en dan zonder stoel)

Axl Rose
29 februari 2004, 23:00
volgens mij kun je er ook mee vliegen... :D

skabouter
29 februari 2004, 23:21
bah, vreselijk dit soort dingen

Anders Destium
1 maart 2004, 00:09
Als collector is hij wel flink veel waard, het is namelijk de eerste dubbelnek van BC Rich ooit :)

Blijepanda
1 maart 2004, 10:19
http://members.aol.com/nightdog35/images/smiley_puke2.gif

RS-Rik
1 maart 2004, 10:21
Wat een spuuglelijk apparaat.

Ik ben zowiezo niet zo'n fan van dubbelnecks, gaan 2 van die mannen zo gay achter elkaar staan, kunnen ze lekker met zn 2en op 1 gitaar spelen... (hebk wel eens gezien op tv... ik geloof dat dat het echte doel is van een dubbelneck, een excuus om gay te doen on stage)

6000 euro, dan issie wel heeeel speciaal.

Mr.Bluesbreaker
1 maart 2004, 11:28
Ik vind het net een soort surfplank. De enige dubbelneck die ik ook enigszins mooi vind, is een SG. (Page/Slash) En ik vind 4,5 kilo al als een blok om me lijf hangen, ik geloof nooit dat je als normaal mens hier zonder rare koppen te trekken een redelijke set mee uitspeelt :o
Meer voor aan de muur.

amon
1 maart 2004, 16:03
ik geloof nooit dat je als normaal mens hier zonder rare koppen te trekken

net als bij die wedstrijd dat mensen zo'n paardending om hun nek hangen en de lelijkste koppen moeten trekken...

NeeraDJ
1 maart 2004, 16:38
Wat is dat een lelijk kreng. Soort Siamees varken.

Hahahahaa, deze moest ik gewoon quoten ik viel spontaan in de lach. Ik vind 'm ook niet zo heel erg mooi, maar net iets minder lelijk dan de rest hem vindt. Misschien dat dit bij sommigen vreemd in de oren valt, maar ik vind echt niet dat je een gitaar moet houden als verzamelding. Zo'n ding is er niet voor gemaakt, ik kan het weten ik ben een vintage gitaarstuff verzamelaar geweest (ouwe Gibson gitaren/pups o.a.). Naderhand wil menig gitarist toch een goeie player, en speel je intensief op zo'n verzamelstuk dan loop je de dag daarna je ogen uit de kassen te janken omdat er een deuk in zit (bij wijze van spreken).

Ik vond die dubbelneck Jackson King V waar Dave Mustaine vroeger op speelde wel erg mooi. Die flamed maple cap zag er echt vet uit!

Sicky61
1 maart 2004, 17:35
mooier als die eeuwige SG dubbelneck

THW
1 maart 2004, 17:36
grappig: een dikke gitaar en je moet er een dik lichaam en een dike portemonee voor hebben :razz:

schaap
1 maart 2004, 17:56
[quote="RS-Rik"]Ik ben zowiezo niet zo'n fan van dubbelnecks, gaan 2 van die mannen zo gay achter elkaar staan, kunnen ze lekker met zn 2en op 1 gitaar spelen... (hebk wel eens gezien op tv... ik geloof dat dat het echte doel is van een dubbelneck, een excuus om gay te doen on stage)
[\quote]
Dat is cool man, en je doelt denk ik op dat kerstnummer van the Darkness :cool:
Och jij noemt het gay anderen noemen het entertainen :roll:

SiNiSTRaL
1 maart 2004, 18:21
Wat is dat een lelijk kreng. Soort Siamees varken.

Hahahahaa, deze moest ik gewoon quoten ik viel spontaan in de lach.

het is toch 'ik SCHOOT in de lach'?
en een best leuke gitaar, zou um niet hoeven, de eerste niet-superlelijke bc rich :)

NeeraDJ
1 maart 2004, 19:19
Ach...pietje precies jij let tegenwoordig op alles, word je oud ofzo? :razz:

schaap
1 maart 2004, 19:31
Of hij verveelt zich weer :roll:

stewartfan
1 maart 2004, 21:20
ik snap de functie niet van deze gitaar 2 halzen met 6 snaren
kan je beter met 12 of 7 of 4 dat zie je ook wel eens en bas en gitaar dubbel neck is ook grappig maar ik vind het wel een bruut zwaar gevaarte

Sir Peckerkäse
1 maart 2004, 21:27
de bassist van spinal tap gebruikt zoiets in bass vorm

Mitch
1 maart 2004, 21:39
ik snap de functie niet van deze gitaar 2 halzen met 6 snaren
kan je beter met 12 of 7 of 4 dat zie je ook wel eens en bas en gitaar dubbel neck is ook grappig maar ik vind het wel een bruut zwaar gevaarte

Dat dacht ik ook even, maar kijk nog eens goed naar de foto van de body.... de stemmechanieken zijn gesplitst: 6 op de kop, 6 op de zijkant van de body !

http://i5.ebayimg.com/03/i/01/63/d8/76_1_s.JPG

Ik moet er niet aan denken er op te moeten spelen, maar ik vind het een kick ding. Bizar in de goede zin des woords !

bert k
1 maart 2004, 21:53
Ja, typisch...op de headstock zitten ook mechanieken. Ik moet zeggen, lelijk als ie is, hij is wel errug stoer. Ook bizar veel schakelaars en knoppen.

lupoloco
1 maart 2004, 22:56
vind em wel cool :)

MoserCustomShopDotCom
2 maart 2004, 18:04
ik snap de functie niet van deze gitaar 2 halzen met 6 snaren
kan je beter met 12 of 7 of 4 dat zie je ook wel eens en bas en gitaar dubbel neck is ook grappig maar ik vind het wel een bruut zwaar gevaarte

Dat dacht ik ook even, maar kijk nog eens goed naar de foto van de body.... de stemmechanieken zijn gesplitst: 6 op de kop, 6 op de zijkant van de body !

http://i5.ebayimg.com/03/i/01/63/d8/76_1_s.JPG

Ik moet er niet aan denken er op te moeten spelen, maar ik vind het een kick ding. Bizar in de goede zin des woords !

De bovenste hals is 10 snarig bij de meeste Bich gitaren, bij deze is de bovenste hals 12 snarig en de onderste 6 snarig.

Niet echt aan mij besteed deze gitaar.... heb er toch zeker geen geld voor :D... maar een enkele hals is al voldoende vind ik ;)