PDA

View Full Version : misschien een idee voor mij...



Iced Dragon
29 februari 2004, 21:06
Heb gezien dat ze bij Beyers nog Savage SE's staan hebben. Die heb ik al de hele tijd over het hoofd gezien. Meer allround dan een Powerball, waarschijnlijk een betere clean, wat meer snufjes maar niet té zoals de SE? En schoon binnen het budget! Maar kan je er strakke, agressieve distortion uithalen voor (melodieuze) speedmetal en niet alleen 'duitse powermetal'-distortion?
Een vollere leadklank dan bij een Powerball?
Heb ook gelezen dat de PB meer Nu-metal gericht is... :roll:

ik zie een lichtpuntje in de verte, het eind van m'n queest nabij? :razz:

Zenden ze die ook naar Belgie als je ze online besteld? quanta kost da?

tnx!!
Bjorn

Baco
1 maart 2004, 00:03
Heb gezien dat ze bij Beyers nog Savage SE's staan hebben. Die heb ik al de hele tijd over het hoofd gezien. Meer allround dan een Powerball, waarschijnlijk een betere clean, wat meer snufjes maar niet té zoals de SE? En schoon binnen het budget! Maar kan je er strakke, agressieve distortion uithalen voor (melodieuze) speedmetal en niet alleen 'duitse powermetal'-distortion?
Een vollere leadklank dan bij een Powerball?
Heb ook gelezen dat de PB meer Nu-metal gericht is... :roll:

ik zie een lichtpuntje in de verte, het eind van m'n queest nabij? :razz:

Zenden ze die ook naar Belgie als je ze online besteld? quanta kost da?

tnx!!
Bjorn

Ik weet niet of ze die ondertussen nog staan hebben, maar opsturen nr België doen ze wel degelijk. Mail hen even om te vragen wat dat precies kost.
Voor de rest van je vragen, tja, dat zou je toch zelf effen moeten testen want een Savage SE heb ik persoonlijkerwijs nog niet getest. Heeft LordRiff er niet een? Hij zal je zeker wat verder kunnen helpen.
Trouwens, ik hoop dat wat je over die PB zegt een grapje is :wink:
Ik zou toch maar eens nr Beyers fietsen moest ik jou zijn, zo ver is het nu ook weer niet (relatief gesproken) en je kan daar testen ŕ volonté :P

Iced Dragon
1 maart 2004, 11:29
welk grapje ? :-?

Rectifier
1 maart 2004, 12:03
Erik vd Haar heeft een 2e hands Powerball top te koop :wink:

Baco
1 maart 2004, 13:00
Heb ook gelezen dat de PB meer Nu-metal gericht is... :roll:


Deze grap :razz:

maarten
1 maart 2004, 13:19
ik wou net zeggen, je kunt er zeker nu metal geluid uit krijgen, alleen niet zo muddy als een recto.. maar om nou gelijk te zeggen dat ie
nu-metal gericht is? :roll:

en een dunne leadsound??? zeker met de mid focused aan heb je echt een moddervet geluid

maar ik zou zeker de savage se ook bekijken! ik denk niet dat je je echt een buil kunt vallen aan een engl :wink:

Iced Dragon
1 maart 2004, 16:57
dacht zelfs dat dat een uitspraak van Engl zelf was...dat nu-metal dinges.
maar die PB voor 1250 heb ik ook al gezien... :-D

jorrit
2 maart 2004, 12:01
sorry dat ik ff offtopic ga....

@ baco wtf. heb je nu al drie van die deans.....die kleur moet toch wel erg mooi zijn...heb je ergens pic's?

Baco
2 maart 2004, 12:45
sorry dat ik ff offtopic ga....

@ baco wtf. heb je nu al drie van die deans.....die kleur moet toch wel erg mooi zijn...heb je ergens pic's?

Die BlueBurst zijn van de mooiste finishes die ik ken. Van het moment dat ik mijn eerste binnen kreeg begon ik op zoek te gaan naar de andere 2 (in het kort, van elk model zijnde Z, ML en V zijn er destijds 25 gemaakt -onlangs heb ik vernomen dat het er geen 25 geweest zijn - nav hun 25e verjaardag, maw deze zijn nogal moeilijk te vinden). Nu, je kan deze ten allen tijde Custom laten maken, maar ik had er graag een van elke reeks gehad. Op mijn site vind je wat meer foto's van mijn Deans, maar ik moet eerlijk toegeven dat deze finish zich moeilijk laat fotograferen. In the flesh zien ze er nog beter uit :-D
Trouwens, Hans/Gerrekat/Spacebeer heeft ook een ML in deze kleur