PDA

View Full Version : Roger Waters 15 mei



Echoes
5 maart 2002, 09:24
lijkt me mooi concert...kan niet wachten :smile:

Echoes
7 maart 2002, 15:49
tjoh niemand? en dat terwijl het concert in luttele uren is uitverkocht

moretel
11 maart 2002, 10:46
Ik heb een eerder concert van hem gezien in Ahoy en het geluid was echt waanzinnig goed. meestal is Ahoy klote.
Ik ga niet meer naar die grote concerten, duur, vroeg weg , laat thuis, dat heb je als je ouder wordt. Ik ga liever naar kleine concerten in de buurt, goedkoop , lekker dichtbij en leuke onbekende muziek.
Alleen voor de echte Wall van Pink Floyd zal ik nog een uitstapje willen maken. Maar dat zal er niet meer inzitten helaas.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-03-11 10:47 ]</font>

Echoes
11 maart 2002, 16:43
welke tour was dat? laatste keer met Floyd was in 77..en Roger solo was in 84...tijdje terug!

moretel
12 maart 2002, 09:23
Roger Waters was na de Pros en Cons, The Wall van Pink Floyd in Duitsland gezien.
Ook heb ik Pink Floyd in Ahoy gezien na Animals.
De jaartallen die je noemde zullen wel kloppen, Time flies zullen we maar zeggen, ik ben nooit zo goed geweest in data, zelfs die van mijn kinderen kan ik nooit zo snel ophoesten en die trouwdag wil ook maar niet lukken.

Echoes
12 maart 2002, 09:29
hoe was Animals concert? ik heb trouwens een opname van dat concert :smile: 17 februari 77.
van 18 en 19 feb zijn ook opnamen maar die heb ik nog niet :smile:
Wellicht kun je me meer vertellen over de visuele effecten die ze gebruikten. (nucleair opblaas family..laser effecten?)

moretel
12 maart 2002, 11:08
Oeps , dan moet ik echt diep graven.

Wat ik me van Animals herinner is dat er een gigantisch varken werd opgeblazen met een ontzettende rubber lucht.

Echoes
12 maart 2002, 11:35
yeah klopt :smile:
Maar dacht dat ze ook nog Nucleair Family hadden (opblaaspoppen)...het vliegend bed, lasereffecten, natuurlijk dat scherm in het midden met video's

moretel
12 maart 2002, 13:12
Kan ik me niet meer herinneren, zal wel knetterstoned geweest zijn.

Echoes
12 maart 2002, 13:33
haha zoals de rest van het publiek :smile:
als je die verhalen hoort van die concerten...iedereen was stoned

Echoes
14 mei 2002, 09:29
aaah morgen is het zover..heb er heel veel zin in! :smile:

moretel
14 mei 2002, 13:46
he he eindelijk.

Vind ik wel een nadeel tegenwoordig. Je moet kaartjes kopen voor een concert ver in de toekomst.
Ik ga naar Satriani maar weet nu al niet meer wanneer, gelukkig is een vriend die meegaat beter in het herinneren van de datum, anders zou ik het zo voorbij laten schieten.

veel plezier morgen

Echoes
14 mei 2002, 14:46
jah klopt..maarjah ben blij dat ik hem (wellicht laatste kans) een keertje kan zien...
nu hopen dat Gilmour nog meer van die solo concerten gaat geven maar dan in Nederland :smile:

crazy syd
13 november 2002, 11:11
Wat was dat optreden prachtig! Met zn oude maatjes zullen we m helaas wel nooit meer zien.... Maar solo is ie ook uit de kunst! Mn favoriete album aller tijden is trouwens Amused to death.

griffin
11 januari 2003, 01:54
Jeff Beck roelt echt wel op Amused to Death!
Wat een wereldgitarist!

Tjek de DVD van In the Flash van Roger Waters. Daar speelt Doyle Bramhall II, superrrr. Hij is linkshandig en speelt op een linkshandige gitaar, met reversed head en de snaren andersom (hoge e boven...)
Heerlijk....