PDA

View Full Version : OzzFest 2002



Dionyios
4 maart 2002, 22:47
Op 1 juni in het Goffertpark te Nijmegen...

Wat ik tot nu toe weet: Slayer, Tool, System of a Down, Within Temptation.

Maar wie weet toevallig een uitgebreidere lijst als dit?

Dennis

Ditmar
5 maart 2002, 18:51
Waarschijnlijk komen P.O.D. en System of a Down ook, maar dat is nog niet bevestigd.

Kitaarhiero
5 maart 2002, 22:05
speelt ozzy ook nog? en sabbath? en Black Label society?

Ditmar
10 maart 2002, 16:39
Ozzy speelt uiteraard ook, en ik geloof Black Label Society ook

NetherNoiser
29 maart 2002, 03:18
Niet te vergeten Kittie, ill niņo en dreadlock pussy. Toch ?

Dionyios
30 maart 2002, 16:59
Op http://www.ozzfest.nl staat een lijstje met bands.

Fastvinnie
31 maart 2002, 14:39
Zijn er nog kaarten of is het uitverkocht???

Fastvinnie
31 maart 2002, 14:43
en speelt System of a down nou ofnie??
Ik hoop het wel, want TOXICITY vin ik erg goed, CHop Suey gaat ook wel, maar toxicity vin ik toch het best

NetherNoiser
1 april 2002, 01:47
De nieuwe soad is veel slechter vergeleken met de oude, toen hielden ze ut tenminste simpel. wil je iets wat een mooi is, nam je gewoon nummers zoals spiders enzo, en de rest hielden ze gewoon hard.
Nu proberen ze steeds te combineren en dat wordt erg snel afgezaagd vind ik

Sjaak
1 april 2002, 19:25
Mwha ik vind war ook niet echt geweldig hoor eerder juist eentonig. Bij de cd Toxicity hoor je de muziek er nog in.

mvdd
1 april 2002, 20:37
zijn er nog kaarten voor ozzfest? tool, slayer, soad, drowning pool en dreadlock pussy rule!!

maarten
3 april 2002, 00:34
soad komt dacht ik niet
en vergeet Soil niet, die komen ook

Ditmar
3 april 2002, 14:59
Op 2002-04-01 00:47, schreef NetherNoiser:
De nieuwe soad is veel slechter vergeleken met de oude, toen hielden ze ut tenminste simpel. wil je iets wat een mooi is, nam je gewoon nummers zoals spiders enzo, en de rest hielden ze gewoon hard.
Nu proberen ze steeds te combineren en dat wordt erg snel afgezaagd vind ik


Is jij Leon ???

fleef
4 april 2002, 20:15
maar de vraag is nogsteeds: zijn dr nog kaarten??????

NetherNoiser
11 april 2002, 16:27
jawohl, ich bin Leon
muhaha

EmgMaster
18 april 2002, 15:39
Maar zijn er nog kaarten

Ditmar
18 april 2002, 17:31
yep

flightcase
20 april 2002, 19:21
Ik ga binnenkort toch maar eens een kaartje halen want zakk wylde komt ook met black label society!
En Nijmegen is lekker dichtbij voor mij dus als het uitverkocht is en er op de zwarte markt niks meer verkrijgbaar is ben ik zo weer thuis.
Maar ja eerst eens kijken of er nog kaarten zijn.

flightcase
20 april 2002, 19:49
Ik heb mijn kaartje gelijk maar besteld online.
Maar toen ik op de ozzfest site zat zag ik een triest bericht op het forum staan: Alice in chains frontman layne Staley is overleden.
Het is een triest weekje want in de krant stond dat de vader van Jimi afgelopen week ook al is overleden.

PunKRules
23 mei 2002, 16:50
kga ook naar ozzfest btw voor ill nino mushroomhead american head charge dreadlock pussy drowning pool en kittie!!!

Dionyios
23 mei 2002, 19:38
Op 2002-04-20 18:21, schreef flightcase:
Ik ga binnenkort toch maar eens een kaartje halen want zakk wylde komt ook met black label society!

dan heb ik slecht nieuws voor je want Black Label Society komt dus niet... :sad:
De platenmaatschappij had geen zin om transportkosten voor de band te betalen ofzo.

Maar Zakk Wylde komt gelukkig wel gewoon om samen met Ozzy te spelen :grin:

L4A
2 juni 2002, 22:56
Yes!!! Ozzfest was retecool!!! Wat vonden jullie ervan?

Ill Nino vond ik erg lekker (voor mij de verrassing), Slayer als vanouds, Tool: erg jammer dat ze zo'n verlegen frontman hebben: probeerde zich achter de gitarist te verschuilen en had schutkleuren laten bodypainten...tsja.....verder wel lekkere muziek, After Forever lekker en Within Tempatation idem dito, leuk effect met die snippers/sneeuw!
En dan Ozzy 'I can't f*cking hear you!' : erg gaaf, No More Tears geweldig mooi gespeeld en shredder-Zakk liet ff zien dat -ie toch wel buitenaards kan spelen.

En verder: goed weer, veel mensen, leuke vrienden, veel bier, veel toeters, CDtjes en kleding alleen zoals zo vaak te weinig plees, en waarom niet gewoon ergens een watertap op 't veld om je lekker mee af te koelen (Ozzy kwam te laat met z'n wateract :smile: ) Weer een dag om te herinneren! (=contradictio in terminis?? :smile: )

Dionyios
3 juni 2002, 14:02
Ja ik vond het ook wel een betere dag!

Heb Zakk Wylde ook in mijn rijtje gitaarhelden geplaatst. Tering wat zette die ff een solo neer. Eerst was het "gewoon" een leuke snelle solo, maar dan zet die zijn gitaar opeens is ze nek, terwijl ie gewoon doorspeelt :cool: En vervolgens draait ie 'm weer om en begint ie met z'n tanden te spelen. Dat was dus de eerste keer dat ik iemand dat in het echt zag doen!!!
Hij's gewoon ECHT goed!!!

Oja: Ozzy 'fucking' rulezzzz!!! :wink:

Ditmar
3 juni 2002, 20:48
Ik sluit me bij jullie aan, met de toevoeging dat ik Tool echt compleet waardeloos vond.

Dionyios
3 juni 2002, 22:31
Ja Tool kon mij ook niet erg behagen Ditmar! Heb bij Tool dan ook de gelegenheid genomen om een hapje te eten...

Ditmar
4 juni 2002, 20:27
Yep, en om naar de EHBO te gaan, iemand had m'n arm helemaal beurs geschopt in de pit.

MPCman
20 juni 2002, 09:06
Ik vond het wel kicke om Tool eens live te zien... ben er speciaal voor naar Ozzfest geweest.

Grandmaster J
24 juni 2002, 20:26
Tool was echt zwaar klote, die lui bleven volgens mij de hele tijd op dezelfde plaats staan. Ill niņo was wel erg goed. Die lange gitaarsolo bij Ozzy had volgens mij best veel stukken uit Deep Purple solo's. Niet dat ik dat erg vond, in tegendeel, ik vond dat juist erg mooi. En de manier waarop hij het speelde, leuke truukjes, visueel ook een hele mooie solo.
Heeft er hier trouwens nog iemand na afloop een kampvuurtje gemaakt?

Rwin
9 juli 2002, 16:58
Het is ongeveer zo:

Mensen die Slayer geweldig vonden vinden Tool niks en vinden het nodig om Tool de grond in te stampen. Ze snappen de muziek niet goed genoeg om er van te houden.

Mensen die Tool geweldig vinden, vinden dat en verder niks. Ze zijn muzikaal een stuk verder om te zeggen dat Slayer niet goed is of een "verkeerde" uitstraling heeft want dat hebben ze niet.

Ik zeg niet dat ik er ook zo over denk, maar het valt mij op. :grin:

Rwin

Ibanez
9 juli 2002, 17:47
Op 2002-06-04 19:27, schreef Ditmar:
Yep, en om naar de EHBO te gaan, iemand had m'n arm helemaal beurs geschopt in de pit.
:D :grin: