PDA

View Full Version : Korg AX10b



Toeska2002
28 februari 2004, 15:41
yo mensen is de korg AX10B een beetje goed k wil hem misschien laten bestellen, maar wil eerst van jullie weten of het wat is.

Mitch
28 februari 2004, 16:19
Is dat die kleine multi FX bak ?

Of -ie goed is hangt er vanaf wat je er mee doet, wat je speelt, waar (thuis, optreden...)

Toeska2002
28 februari 2004, 16:28
mm http://www.korg.com/gear/info.asp?a_prod_no=AX10B&category_id=6 daar staat ie, k denk dat k m vooral thuis ga gebruiken of of samen met een vriend en neef samen te spelen.

ReinoutV
28 februari 2004, 17:10
Daar is ie perfect voor. In die prijsklasse verschillende de verschillende bakken niet zo veel. Op deze manier kan je goed kennis maken met de verschillende effecten, zodat je laten een betere (en dus duurdere) effect-setup kunt kopen.

Mitch
28 februari 2004, 17:26
O, dit is weer een iets andere dan die ik in mijn hoofd had, maar wat Reinout zegt is waar: kleine multi-bakjes zijn ideaal om op een goedkope manier kennis te maken met allerlei effecten en voor jouw doel prima geschikt.

Toeska2002
28 februari 2004, 18:03
thx voor dit vette antwoord, k vroeg me alleen af of er mensen zijn die m hebben en/of demos hebben?

charlotte
2 maart 2004, 14:24
Hallo Toeska,zelf ben ik sind kort weer aan het gitaarspelen na +-20 jaar,en ook wilde ik een effectpedaal erbij hebben.
Nu heb ik vorige week een Korg AX100g aangeschaft bij eigenhuizen muziek in Nijmegen.Ik ben heel tevreden over het apparaat,heb nog lang niet alles uitgeprobeerd,de Ax100 is trouwens de grote broer/zus van de Ax10.
Ik kan je aanraden om even bij Korg op de website te gaan kijken,en luisteren,er zijn ook wat demo's te horen van de effect apparaten
De Ax100g was trouwens in de aanbieding bij eigenhuizen,normaal +-350 euro,nu 160 eurie's
wil jw zelf meer bekijken;www.korg.com
www.eig.nl
ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt,groetjes Charlotte

charlotte
2 maart 2004, 14:27
Hallo Toeska,zelf ben ik sind kort weer aan het gitaarspelen na +-20 jaar,en ook wilde ik een effectpedaal erbij hebben.
Nu heb ik vorige week een Korg AX100g aangeschaft bij eigenhuizen muziek in Nijmegen.Ik ben heel tevreden over het apparaat,heb nog lang niet alles uitgeprobeerd,de Ax100 is trouwens de grote broer/zus van de Ax10.
Ik kan je aanraden om even bij Korg op de website te gaan kijken,en luisteren,er zijn ook wat demo's te horen van de effect apparaten
De Ax100g was trouwens in de aanbieding bij eigenhuizen,normaal +-350 euro,nu 160 eurie's
wil jw zelf meer bekijken;www.korg.com
www.eig.nl
ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt,groetjes Charlotte