PDA

View Full Version : Mijn nieuwe gitaar en versterker, helemaal gelukkig



semt-x
28 februari 2004, 15:06
Hier een paar foto's van mijn nieuwe gear. Ik ben nog een beginner, maar ben hier helemaal gelukkig mee. En nou maar veel gaan oefenen!!!

Epiphone Les Paul St.
Marshall MG-30dfx
Marshall Jackhammer
Dunlop Cry-Baby Wah

http://home.wanadoo.nl/dave.haket/versterker.jpg

http://home.wanadoo.nl/dave.haket/gitaar.jpg

el loco
28 februari 2004, 15:14
Gefeliciteerd man! Veel plezier.

BartL
28 februari 2004, 15:14
Een beginner...en dan koop je dit? :o
Ik zou wel willen weten wat je over 10 jaar hebt...

:-D :-D :-D

BartL
28 februari 2004, 15:15
...oow trouwens, ziet er SUPER uit :-D

Gefelicitaart :cool:

semt-x
28 februari 2004, 15:18
Ik wilde gewoon graag een Les Paul model hebben.
En heb ook zitten kijken naar Stagg, maar dat is idd ook echt niets.
Ik wilde spullen hebben waar ik ff mee vooruit kan, en denk dat ik hier een goede koop aan heb gedaan.
Het was idd niet goedkoop, maar voor niets gaat de zon op.
Veel voor overgewerkt, dus dan is het ook lekker als je jezelf een keer kan "verwennen".

lupoloco
28 februari 2004, 15:25
wow, veel plezier er mee!

BLOK182
28 februari 2004, 15:26
Mooi spul, daar kan je wel ff mee vooruit!!

ben???
28 februari 2004, 15:26
heel mooi!

sunday violence
28 februari 2004, 16:00
zeker!

ik begon met een squier en een fender frontman ampje van 15 watt :P

Mitch
28 februari 2004, 16:18
Leuk hoor ! Kun je zeker even mee vooruit. Toch geslaagd voor de Jackhammer zie ik ?

kokteejl
28 februari 2004, 16:18
ik een stagg en een 12 watt....bweegh had ik ook maar direct e epiphone gekocht

EagleEye
28 februari 2004, 16:25
Heel mooi :)
ik wil ook zo'n cry baby , is dat goed spul?

semt-x
28 februari 2004, 16:37
Ik heb de Jackhammer gevonden in Gouda, klein winkeltje. GELUKKIG!!!
En verder ben ik over de Cry Baby erg tevreden...