PDA

View Full Version : ubi soft



REPTILLE
4 maart 2002, 18:08
hallo allemaal.

ik heb ongeveer 2 jaar geleden een keer 2 cd's gekocht van ubisoft met de titel learn en play.
1 cd staat vol met nummers van de beatels en de andere staan nummers op zoals hey joe,dust in de wind enz.
weet iemand of er nog meer van deze cd's zijn ???
het word namenlijk perfect uitgelegd en voorgedaan hoe je dit moet spelen.

alvast bedankt

dirkw83
4 maart 2002, 20:12
vind één zo'n titel al zeldzaam - maar mijn gitaargids is binnenkort af ja ja ja! Reptille; heb je die naam toevallig van Mortal Kombat :smile: ?

REPTILLE
4 maart 2002, 20:17
hallo
dus als ik het goed begrijp zijn er niet meer van dat soort cd's ( snik snik snik)
nou dan hoop ik maar dat jij gauw klaar ben met je gids :smile:
en met de naam heb je inderdaad gelijk.

groeten

dirkw83
4 maart 2002, 20:20
Oh jongens, ik heb het spel gespeeld (nr. 4 staat nu op de harde schijf <schaam schaam :smile:> en de film(s) gezien. Je zou haast denken dat ik er een fan van was maar dat komt omdat ik dat ook een tijdje gewéést ben :smile:

Of er meer van die cd's zijn; ik denk van wel maar vind ze maar eens. Maar als je het puur voor het leren doet zal mijn gids ongetwijfeld toereikend zijn mits je niet op het niveau bent van Hey Joe - nu al dan he.

REPTILLE
4 maart 2002, 20:30
hahaha ik moet zeggen dat hey joe aardig lukt.dust in de wind van kansas gaat zelfs goed. :smile:

dirkw83
4 maart 2002, 20:32
hoe lang speel je dan al? Een echte beginner ben je dan dus neem ik aan niet meer?

REPTILLE
4 maart 2002, 20:42
nee ik speel nu al een jaar of 4 waarvan 2 jaar echt.
daar bedoel ik dus mee dat ik 2 jaar lang een beetje heb lopen klote omdat ik niet echt zin meer had.
maaaaar nu heb ik weer onwijs veel zin en speel ik weer minimaal een uur of 4 per dag.
eigenlijk wil ik wel les hebben maar dat is best wel duur he geloof ik.
daarom vindt ik die cd's zo goed omdat alles voorgedaan word.
ik heb ook alleens lopen zoeken naar video banden maar die kon ik ook niet vinden.

groeten mike

dirkw83
5 maart 2002, 11:04
Aha, ja, ik speel 1 jaar en dat gaat me goed af. Dust in the Wind is eigenlijk een eitje voor een beetje geoefende speler. En verder, ja, als je al twee jaar, speelt, dan moet je behoorlijk op dreef zijn. Ik leer me nu aan om gewoon ALLES maar dan ook ALLES bar te spelen, gewoon om veel snelheid te krijgen!

moretel
5 maart 2002, 11:50
Dust in the Wind is een standaard folk tokkel.
Maar lukt het tussenstuk je ook goed? ik blijf daar moeite mee hebben, het vereist een goede stretch en is lastig om 4 x foutloos door te spelen tijdens de viool solo. Thuis op de stoel geen probleem maar staand toch nog lastig.
De rest is niet zo lastig als je de basisi van fingerpicking onder de knie hebt

dirkw83
5 maart 2002, 12:15
Nee, man, die solo lukt me echt niet hoor; al was het alleen al omdat de 17e fret bij mij op de gitaar quasi niet haalbaar is! Gaat ook supersnel die solo!

REPTILLE
5 maart 2002, 21:24
dus als ik het goed begrijp vinden jullie dust in de wind makkelijker dan hey joe ???
nou dat vind ik dus niet hey joe vind ik makkelijker om te spelen maar dat zal wel voor ieder verschillend zijn.
wat voor nummers spelen jullie nog meer ??

groeten mike

sash
20 maart 2002, 23:35
Ubi Soft was toch een spelontwikkelaar??? Volgens mij hebben die dat vage spel Rayman gemaakt, maar dat kan ook aan mij liggen...

REPTILLE
20 maart 2002, 23:55
ja dat klopt sash
maar ze hebben ook leuke spellen uitgebracht hoor.

sash
20 maart 2002, 23:57
Maar is dat learn&play nou van dezelfde ubi soft of niet?

REPTILLE
21 maart 2002, 00:02
HOI
sorry dat was ik nog vergeten :-{
ja het is echt van ubi soft.
ik heb in al die tijd ook nooit meer zulke cd's gevonden.

groeten mike