PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van de BCRich Beast???



Gothicmetalguy
4 maart 2002, 16:29
Ik vind hem echt super. Wat een coole gitaar. Vet uiterlijk vette sound. Lekker zwart :wink:.
Wat vinden jullie ervan?

gangsta
4 maart 2002, 16:52
vooral lelijk

Noctiis
4 maart 2002, 17:27
net ietsje te groot, wel origineel overigens

Ibanez
4 maart 2002, 18:13
Wel vet alleen de warlock vind ik toch mooier. :grin:

Ditmar
4 maart 2002, 19:43
Hij is voornamelijk ontzettend evil, net ietsje té evil als je het mij vraagt.

Ik denk wel dat 'ie een hele kutte sustain heeft, omdat er bijna geen hout achter de brug zit.

episua
4 maart 2002, 21:14
Echt SUPER lelijk!
Sorry hoor, maar ik houd het liever bij modellen en kopieen van Gibson of Fender

Hankey
4 maart 2002, 21:28
Ik vind em vet, maar volgens mij zijn die punten nogal dodelijk :grin:

Gothicmetalguy
4 maart 2002, 22:23
Heheheh. Politie opgelet. Een nieuw deathmetal moordwapen is gearriveerd. whaaahahahhaa!
scream!!!!
:wink:

sebass
4 maart 2002, 22:28
Hmm ik schijn niet echt goed op de hoogte te zijn van dit merk. Heeft iemand een linkje van deze gitaar (sorry ik ben zelf heel erg lui :wink: ) Op harmony central gingen we ook vragen welke gitaren de mensen hadden en kwamen er echt mensen met meer dan 30 (jaja) B.C. Rich gitaren. Deze kun je toch ook naar wens laten bouwen.
Ik heb me er zelf nooit in verdiept, want de vorm sprak me niet aan (weet het slechte manier van beoordelen, maar ik zweer nu eenmaal heilig bij mijn les paul, maar een prs trekt me ook wel)
Maar even op het onderwerp terug komend, wat is de klank van deze gitaren degenen die ik gezien heb zien er metal style uit, stemt dit overeen met de klank?

Reindah
4 maart 2002, 22:43
Ik zag er rijen en rijen hangen bij Staffhorst in Utrecht maar.........ze zijn echt lelijk. De buurvrouw was er meteen fan van maar ik vind ze echt lelijk:D

ekkerman
8 maart 2002, 08:44
beetje tuh allemaal....

Peter_1
8 maart 2002, 09:16
Het is zeer lachwekkend om te zien hoe sommige merken hun gitaren proberen aan te passen aan de huidige nu-metal hype. Wanneer ik Mick Thomson(slipknot) met zijn horror-carnaval maskertje de gitaar zie aanbieden op de site van BCRich kan ik niets anders denken dan, ach gut wat een stumper.

Gitaren zouden zichzelf moeten verkopen en niet omdat een debiele clown met masker zegt dat deze gitaar wel heel erg goed is.

Om even terug te komen op het onderwerp van deze post, ik vind hem verschrikkelijk lelijk, ik zou ook niet met zo'n instrument durven op te treden omdat ik bang ben om uitgelachen te worden door een volwassen publiek. Ik kan me echter voorstellen dat wanneer je publiek uit tieners met teveel acne bestaat, dat je uiterst cool bent met deze gitaar.

Gelukkig weet ik ook dat dit soort gitaren wel weer zullen verdwijnen wanneer de nu-metal hype op z'n retour is. Het enige fatsoenlijke wat BC maakt is het Bich model

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter_1 op 2002-03-08 09:18 ]</font>

gangsta
8 maart 2002, 15:27
Op 2002-03-08 09:16, schreef Peter_1:
Het is zeer lachwekkend om te zien hoe sommige merken hun gitaren proberen aan te passen aan de huidige nu-metal hype. Wanneer ik Mick Thomson(slipknot) met zijn horror-carnaval maskertje de gitaar zie aanbieden op de site van BCRich kan ik niets anders denken dan, ach gut wat een stumper.

Gitaren zouden zichzelf moeten verkopen en niet omdat een debiele clown met masker zegt dat deze gitaar wel heel erg goed is.

Om even terug te komen op het onderwerp van deze post, ik vind hem verschrikkelijk lelijk, ik zou ook niet met zo'n instrument durven op te treden omdat ik bang ben om uitgelachen te worden door een volwassen publiek. Ik kan me echter voorstellen dat wanneer je publiek uit tieners met teveel acne bestaat, dat je uiterst cool bent met deze gitaar.

Gelukkig weet ik ook dat dit soort gitaren wel weer zullen verdwijnen wanneer de nu-metal hype op z'n retour is. Het enige fatsoenlijke wat BC maakt is het Bich model

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter_1 op 2002-03-08 09:18 ]</font>


hier sluit ik mij dus geheel bij aan

Noctiis
8 maart 2002, 15:49
sommige mensen hebben echt totaal geen respect voor gitaarbouwers. Wacht maar tot jullie een keer een custom Rich in je klauwtjes krijgt...

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 16:07
Juist Noctiis. Dat vind ik nu ook. Zo'n BCrich Beast is gewoon een juweeltje. Ik heb nu zelf een Ibanez vind ik ook wel cool.
En oh ja. Je band is best wel ok. Alleen een beetje slechte kwaliteit geluid MP3.

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 16:11
Op 2002-03-08 09:16, schreef Peter_1:
Het is zeer lachwekkend om te zien hoe sommige merken hun gitaren proberen aan te passen aan de huidige nu-metal hype. Wanneer ik Mick Thomson(slipknot) met zijn horror-carnaval maskertje de gitaar zie aanbieden op de site van BCRich kan ik niets anders denken dan, ach gut wat een stumper.

Gitaren zouden zichzelf moeten verkopen en niet omdat een debiele clown met masker zegt dat deze gitaar wel heel erg goed is.

Om even terug te komen op het onderwerp van deze post, ik vind hem verschrikkelijk lelijk, ik zou ook niet met zo'n instrument durven op te treden omdat ik bang ben om uitgelachen te worden door een volwassen publiek. Ik kan me echter voorstellen dat wanneer je publiek uit tieners met teveel acne bestaat, dat je uiterst cool bent met deze gitaar.

Gelukkig weet ik ook dat dit soort gitaren wel weer zullen verdwijnen wanneer de nu-metal hype op z'n retour is. Het enige fatsoenlijke wat BC maakt is het Bich model

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter_1 op 2002-03-08 09:18 ]</font>
[/quote]

hier sluit ik mij dus geheel bij aan
[/quote]

Wat een onzin zeg. Dat die mongool van Slipknot nu ook op de BCRich speelt wil niet zeggen dat het een slechte gitaar is. Iemand die die gitaar wil interreseert het toch niks of er een beroemdheid op speelt???

Noctiis
8 maart 2002, 16:20
Op 2002-03-08 16:07, schreef Gothicmetalguy:
Juist Noctiis. Dat vind ik nu ook. Zo'n BCrich Beast is gewoon een juweeltje. Ik heb nu zelf een Ibanez vind ik ook wel cool.
En oh ja. Je band is best wel ok. Alleen een beetje slechte kwaliteit geluid MP3.


Dank maar dit is de demo versie. De CD versie klinkt een stuk beter gelukkig :smile:

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 16:21
Mooi :wink:

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 16:22
Mooi :wink:

Hoe lang speel je al gitaar? En overgens wel een maffe stijl hoor Viking-metal :smile:
Ik hou zelf meer van gothic.

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 16:32
Wat voor gitaar heb je?

Ibanez
8 maart 2002, 17:07
Hij heeft een bc rich warlock custom. (jaja dat weet ik goed :grin: ) enne, sommige mensen hebben gewoon ene totaal andere smaak dan andere.

Gothicmetalguy
8 maart 2002, 17:11
Ja ik heb weer de geflipte smaak :wink:
Ibanezzen rulen!!

Peter_1
8 maart 2002, 18:53
Als een gitaarmerk een endorser met een gitaar laat poseren heeft dat maar één reden. Ze willen het type gitaar identificeren met een type speler of type muziek in de hoop potentiële kopers te vinden. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het een slechte gitaar vind, ik vind hem alleen lelijk. Dat betekent inderdaad niet dat hij slecht klinkt, hoe kan ik dat ook weten, ik heb er nooit op gespeeld.

Door een vraag te stellen als: Wat vindt je van de nieuwe.....? Kan 99% alleen maar antwoorden met mooi of lelijk. 99% kan niets over de klank of bespeelbaarheid zeggen om de simpele reden nooit de gitaar in handen te hebben gehad. Dus ik ben één van die 99% en antwoord met lelijk, ik snap dus ook niet hoe je met de reply op de proppen kunt komen dat de vorm van een gitaar niks te maken heeft met de kwaliteit. Want de vraag ging in eerste instantie over de vorm en daar heb ik gewoon mijn mening over gegeven. Simpel!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter_1 op 2002-03-09 16:34 ]</font>