PDA

View Full Version : Ik mag hier nu ook meedoen!!



Bouke
28 februari 2004, 00:32
Hey,

Vanaf zaterdag mag ik hier ook komen spelen! Ik ga dan bij Al een SR sf (geblackfeest :D) uit '74 ophalen.

Later meer!

Groets,

Bouke

Edit: Ik heb 'm! Klinkt erg lekker, ook met m'n strat met fralin 42's. Kan 'm woensdag pas op volume proberen. Ik had 'm hier thuis net even aan en alles begon te trillen :D

Ken je dat liedje, I'm so excited and I just can't hide it? Klopt echt hoor!

Groets,

Bouke

Mr.Jay
28 februari 2004, 09:04
Hey,
Vanaf zaterdag mag ik hier ook komen spelen! Ik ga dan bij Al een SR sf (geblackfeest :D) uit '74 ophalen.
Bouke

Mooi !!
Da's een HEEEEEEEEEEEEEEELE GOOOEEEEEEEEEEIE versterker, met een pracht verleden :wink:

JaY

Bouke
28 februari 2004, 19:16
Hey Jay,

Vertel, vertel!!

Bouke

Al
28 februari 2004, 20:08
Hey Jay,

Vertel, vertel!!

Bouke

Er staat JV in..........


Al

hoofd
28 februari 2004, 21:03
yo Bouke, gefeliciteerd met je amp! Nieuwe amp kopen is gaaf :D!

Al
28 februari 2004, 21:09
Edit: Ik heb 'm! Klinkt erg lekker, ook met m'n strat met fralin 42's. Kan 'm woensdag pas op volume proberen. Ik had 'm hier thuis net even aan en alles begon te trillen :D

Ken je dat liedje, I'm so excited and I just can't hide it? Klopt echt hoor!

Groets,

Bouke

Ha Bouke

PS --> Welkom hier en veel plezier ermee

Al

SteavisSmokin
29 februari 2004, 12:55
hey bouke, gefeliciteerd! Super Reverbs zijn gewoon erg toffe ampies! Wat voor speakers zitten er in?

Steve

PeeVee
29 februari 2004, 23:35
Welcome to the club!! 8-)

SR's RULE!!

Mr.Jay
1 maart 2004, 09:30
Welcome to the club!! 8-)

SR's RULE!!

mwah....vorig jaar in Leerdam wél.
Dit jaar alléén maar TweedBassmans ! >>>>....so, they rule? :razz:

JaY

basswasp
3 maart 2004, 13:12
Ken je dat liedje, I'm so excited and I just can't hide it?

Pointer Sisters - I'm So Excited

PeeVee
3 maart 2004, 19:24
Dit jaar alléén maar TweedBassmans ! >>>>....so, they rule?

Nee joh, allemaal rie-isjoe krep (reissue crap)... Okay, eentje uitgezonderd dan. Je weet toch dat het geluid helemaal verloren gaat in die printplaten; die absorberen als het ware de TONE !! Is algemeen bekend. Ook die kleine Aziatische condensatortjes, daar kan mijn kamerbrede TONE niet doorheen snap je...

Bouke
4 maart 2004, 00:00
Hey,

Ik heb net een smile op mijn gezicht gekweekt en die gaat maar niet weg :D Wauw wat een lekker geluid. Enne... niet alleen RedBull geeft je vleugels, zo'n Super Reverb werkt giga inspirerend. Mooi dynamisch, heerlijke knallen en gevoelige snaren, hij kan het aan. Randje begint bij 4, op 4,5/5 is ie 't lekkerst. Moet 'm wel ergens anders op gaan richten dan op de drummer; hij is al doof genoeg :D Drie uur is zo om trouwens...

Ook nog even de combi Twin Amp / Super Reverb gedaan. Big balls! Voor een podium dat dat toelaat is het heel gaaf. Wat kun je zo een partij tooonnnnneee neerzetten zeg.

Conclusie: Aanschaf Super Reverb is geslaagd en z'n geld meer dan waard.

Groets,

Dank aan Al, Peevee en Mr. jay voor de duw in de goede richting!!

Bouke

@ Steavis: Bovenin 2x Eminence blue alnico, onderin 2x CTS alnico. Klinkt als een lekkere mix, totaal geluid bevalt me goed in het repetitiehok. Nu nog kijken wat 'ie me live kan brengen, maar daar ben ik niet zo bang voor. Kan altijd de Twin erbij gooien voor evt. headroom.

Mr.Jay
4 maart 2004, 09:07
[quote="Bouke"]Hey,
>Randje begint bij 4, op 4,5/5 is ie 't lekkerst.

Ze zouden AB763's op standje 5 vast moeten lijmen, is precies goed altijd.
TWEE Fenders is altijd heerlijk, veel dikker en meer spreiding, maar ja...waar kun je dat nog ?

Op een hete zomerdag tijdens een festival met enorm podium vroeg mij iemand waarom ik eigenlijk 2 amps had staan waarop mijn antwoord luidde: "het was me te warm om met 4 stuks te sjouwen !" :-D

JaY