PDA

View Full Version : Originele Gibsons en Fenders voor 400 euro



pokeyoak
28 februari 2004, 00:00
Kijk ze eens reageren, krenterige klootzakken

Anders Destium
28 februari 2004, 00:04
Weet je wel dat dit een Nederlands forum is....

Ik vind het niet erg om meer te betalen, maar als het goedkoper kan: graag!

Wilson
28 februari 2004, 00:08
ah neeeeee pokeyoak is terug!!!

Swan
28 februari 2004, 00:08
n squier is ook n originele fender :P

Anders Destium
28 februari 2004, 00:13
Kijk ze eens reageren, krenterige klootzakken

Ik moet trouwens zeggen dat je veel toevoegt aan dit forum met dit soort posts, een gezamenlijke vijand schept toch op een of andere manier een band :D

Omdat ik niet graag uitgemaakt wordt voor homo durf ik niet in je profiel te kijken, waarschijnlijk heb je alleen maar prutsspul en reageer je die frustratie af op mensen die wel het geld hebben om hun hobby uit te leven op een fatsoenlijke manier...

bert k
28 februari 2004, 00:30
Boeit mij dat nou of die gast me een homo vind... Hij vindt zichzelf een PROFEET! Whahaha!!! PokeyMohammed!!! Fuck off loser, je kan niet eens profeteren wanneer je naar de plee moet om te scheiten! Profeet, mn zolen! een wauwelaar, dat ben je. Post vooral meer, vriend, ik lach om je! :-D :-D :-D

wietse
28 februari 2004, 00:33
mijn god wie heeft hem verteld dat het forum weer on line is?
het enigste wat hij doet is onzin uitkramen.
dus hij is een profeet ,dacht een tante van me ook die zit nu wel in het gekkenhuis zal met pokeyoak ook wel zo zijn , heeft z'n maandelijkse computer uurtje denk ik.

Mithrandir
28 februari 2004, 00:37
Hey Maarten, nog in Amerika geweest de laatste tijd?

straks begint hij natuurlijk weer te zeveren dat we perverse oude mannetjes zijn die stiekem gluren naar de ontluikende borstjes van onze dochters (ja, ik verzin het ook niet zelf hoor).

youngcoby
28 februari 2004, 00:48
Waar ligt dat: "iedereen die in mijn profiel kijkt is nazi en homo"?

John P
28 februari 2004, 01:11
't Is gewoon masochisme!! Hij kan geen sex-club betalen, dus hij doet het maar zo. Nou ja, iedere gek z'n gebrek.

Negative K3 fan
28 februari 2004, 01:38
ik ken jouw soort wel pokeyoak

EagleEye
28 februari 2004, 02:03
n squier is ook n originele fender :P Op mijn Epiphone SG staat ook GIBSON op het afdekplaatje :roll:

alhambra
28 februari 2004, 09:48
ik ken jouw soort wel pokeyoak

De enige soort die jij kent neukt varkens, dus in dit geval kan dat wel kloppen :-D

Billie Joe Armstrong
28 februari 2004, 11:08
ik ken jouw soort wel pokeyoak
Vertel.... :P

Quink
28 februari 2004, 13:19
http://smile.smilies.nl/500.gif http://smile.smilies.nl/500.gif

Hoera, Pokey is terug!

Alleen, beetje zwakke poging tot trollen hoor Oakey. Komop, dat kun je vast beter.

ben???
28 februari 2004, 13:52
http://www.ebaumsworld.com/forumfun/negative10.jpg

NeeraDJ
28 februari 2004, 18:58
Ik wist eerst niet eens wie het was, maar na jullie reacties te hebben gelezen lijkt het me wel een grappig mannetje. Ik dacht dat jullie dat soort onzin altijd negeerden :o . Bij alhambra was het wel zo iig.

pokey, doe ons een lol en zoek een hobby :)