PDA

View Full Version : m'n eeuwige strijd



Iced Dragon
27 februari 2004, 18:02
jaja,
ok 't begint al wat afgezaagd te klinken maar om niet in merken te vervallen, kan je met een rack de klank en kracht van een gewone versterker evenaren? Heb het dan niet over 2x100W poweramps e.d. maar een degelijke 2x50W of 2x60W en een goeie voorversterker (niet de E580... :( ).
zijn de mogelijkheden ongeveer gelijk? 'k veronderstel dat je uit een gemiddeld rack niet meer haalt dan uit een goeie versterker?

Aaaaaargh, kolere, gewoon, kan ik met mijn E530 en een E930/60 of VHT 2/50/2 in de buurt komen van een Powerball/Savage/Souvereign?

Wat zijn de voordelen van een rack buiten het feit dat het compacter/draagbaarder, stereo is en je er iets kan uitflikkeren als het je niet aanstaat? Een nieuwe 930 kost evenveel als een nieuwe Powerball, waarom? Is dat een betere eindtrap dan wat er in de Powerball zit of is dat louter economisch te zien? Er worden meer PB's verkocht dus kunnen ze de prijs drukken?

De combinatie die bij Haarguitars te koop staat lijkt me de max maar ik ben bang om er zoveel geld aan uit te geven. Ik kan het in principe betalen maar 'k weet niet, iets houdt me tegen. Het is misschien iets te uitgebreid voor me net als de SE maar het lijkt me te gek.

jelp :oops: