PDA

View Full Version : Peavey Bandit 112 II???



baggy
18 augustus 2001, 13:42
Ik wilde een nieuwe versterker kopen en had de Peavey Bandit 112 II op het oog is dit wat? Ik heb hem nog nie uitgeprobeerd in de winkel maar ik wilde even wat meningen horen.

anoniem
21 augustus 2001, 14:26
De bandit 112 is werelds best verkochte amp... zegt wel iets, kzou zeggen eerst es ernaar luisteren.

Sander
2 september 2001, 20:54
Ik was pas bij feedback. Die peavey is volledig transistor en kost iets onder de 800 piek. Ik ben geen versterker expert maar als ik jou was zou liever voor een 2e hands buizen versterkertje kijken. Ze lieten me een marshall horen en ik was meteen verkocht, op mijn vraag of het nog zin had om naar de bandit te luisteren antwoordde de verkoper alleen maar, "ik denk dat dat heeeel erg tegenvalt". Maar dat is het mooie van muziek winkels lekker alles uitproberen en wat het coolst klinkt neem je gewoon.

Ic3gl0vE
2 september 2001, 22:04
Ik vind het geluid van de Bandit niet lekker (te vlak en koud voor mij)... maar ja kan aan mij liggen als je 'm vet vindt klinken en je wilt geen tweedehandse versterker: gewoon doen

Outshine
6 september 2001, 12:05
He Sander k ben t weer met je eens.
Die Bandit II is gewoon niet lekker. Inderdaad te vlak en ongedefinieerd geluid. Zeker als je eens een marshall probeert....

MAY
12 december 2002, 19:17
Als je een transistorversterker telkens met een buizenversterker vergelijkt dan valt de bandit inderdaad in het niets. Ik vind de bandit als transistor best heel goed klinken. En ik denk dat het met de Hughes & Ketnner attax-serie toch wel bij de betere transistors hoort, en een prima versterkertje.

Ic3gl0vE
13 december 2002, 17:47
daar geef ik je geen gelijk in. Ik vind de H&K's en Marshall AVT's en VS's in geluidskwaliteit toch wel heeeeeel ver boven de bandit uitkomen

MAY
13 december 2002, 18:30
Hugehs & Ketnners wel, maar het blijft natuurlijk smaak wat beter is. Ik moet dan ook wel bij vermelden dat ik geen marshall freak bent. Ik heb tijden gespeelt op en vs100r en ik kan er niks mee beginnen. Nu ben ik er overigens wel van overtuigt dat er veeeeeel betere marshalss zijn!

Pee
13 december 2002, 18:46
kijk eens naar de randall rg 75 , beter dan de peavey en is dezelfde prijs. voor het wattage hoef je het niet te doen want hij voldoet zeker in band situatie.

daarom heb ik hem ook :wink:

Dude
14 december 2002, 04:06
BA GGER !!!

Dirk_Hendrik
16 december 2002, 10:53
Bandit II, te schel
Bandit 1 (van even geleden dus), prima versterker. Prima scheur ook. "Buizen is beter" gaat niet altijd op. Je sjouwt je een breuk en je betaalt een stuk meer.