PDA

View Full Version : marshall cab



headbang
25 februari 2004, 21:02
ik weet niet of de vraag hier hoort of bij vintage versterkers maar hier komt hij:
de marshall cabs van de jcm800 reeks dus de 1982 zijn die wat goed het betreft de b versie dus niet angeld
bedankt

skabouter
25 februari 2004, 22:48
vraag je dat toevallig naar aanleiding van deze adv: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=20347 ?

die oude Lead series staan bekent als hele goede kasten. goed voor jcm800`s bass en punch. degelijk werk, beter dan die nieuwe shit. ook de speakers zijn beter. Celection G12T-65, beter dan de normale 'G12T-75. en schijnen celestions beste te zijn (samen met greenbacks?)...........

headbang
25 februari 2004, 23:31
nee niet op aanleiding van die add ik kom van belgie, de kabinet zouden dienen voor hardcore op te spelen dus veel afgedemte stukken zijn hier voor geschikt?

skabouter
25 februari 2004, 23:48
ik heb zelf 2 B`s. ik denk dat er weinig verschil zit met de A``s, behalve dat er dan 2 speakers iets schuiner (hoger, dus meer spreiding??) zitten.
verder speel ik ook redelijk heavy vaak, en die dingen kunnen alles aan. enorme bergen bass, alles op 10 (3x maar liefs: van mijn amp, preamp, en nog een losse EQ). alles op bass, en de cab gaat prima hard ! denk dat je er wel goed mee zit (maar daarentegen zijn er ook wel andere cabs die dit makkelijk aan kunnen)

Phyrexian
26 februari 2004, 09:54
hey headbang, nog tevreden met die 8008? ;-)

headbang
26 februari 2004, 12:00
hey headbang, nog tevreden met die 8008? ;-)
ja tuurlijk , de demo is juist opgenomen, kben ook bezig voor jullie demo maar kwacht nog op antwoord :)

headbang
26 februari 2004, 20:00
heb het cab juist gekocht en ik moet zeggen voldoende laag :-D het blaast je gewoon weg...heel tevreden mannetje