PDA

View Full Version : John Mayer



Erik
25 februari 2004, 16:42
Deze Amerikaanse singer songwriter is pas 26 jaar en is volgens mij nog vrij onbekend in Nederland. Ik ben benieuw wat jullie van hem vinden?

hij heeft al een aantal albums (Room for Squares, Heavier Things) en een DVD (Any Given Thursday) uitgebracht. (zeer de moeite waard om eens te beluisteren.)

Neanderthaler_Olaf
25 februari 2004, 17:36
John Mayer is vet goed! Ik heb hem live gezien en gehoord in Die Kantine in Köln ergens in december.. Echt een supergoed concert. Enige minpuntje was dattie na anderhalf uur spelen alweer vertrokken was maar hij wist een zeer relaxe sfeer te creëren...

Hij is in Amerika zeer geliefd en is ook genomineerd voor de Music Awards ofzo..

Ik heb 2 albums van hem. Room for Squares en Heavier Things... Beide cd's zijn zeer de moeite waard naar mijn mening.

Hij speelt neit alleen goed gitaar mar heeft ook een relaxe stem om naar te luisteren. Ik vind John Mayer gewoon n topper... :D

Kris Haex
26 februari 2004, 18:48
John Mayer is zeer goed, het nummer "Sucker" vind ik echt goed. Maar hij heeft meer goede dingen, het is echt een heel goede gitarist en hij kan goed zingen.

Erik
27 februari 2004, 19:24
voor een hele goede gitaar solo's moet je een keertje het nummer "Covered in Rain" van de DVD "Any Given Thursday" beluisteren.

Neanderthaler_Olaf
28 februari 2004, 09:11
Ik heb een filmpje op de pc bij een één of andere uitreiking of whatever en dan speelt ie t nummer My Stupid Mouth en daar propt ie nog n relaxe solo in.... bij KaZaA te downen..

Erik
9 maart 2004, 13:50
ik vind die riffs van hem ook zo goed, bv die van: your body is a wonderland, neon en why georgia.

Jagoda
10 maart 2004, 20:52
"Your Body Is A Wonderland" vind ik een mooi liedje :)

marc_o
30 maart 2004, 15:54
Heee, te gek, ik was al in de veronderstelling dat ik de enige was die zijn cd's heeft.
Neon is voor mij de uitschieter qua riff.
Ben zijn stem wel beu na een hele cd, maar erg begaafd is ie wel naar mijn mening.

ReinoutV
30 maart 2004, 23:45
Idd: John Mayer is erg goed! Kheb ook al zijn CD's. Die stem is wel erg hijgerig, alsof ie extra indruk op de meiden wil maken of zo. Neon is natuurlijk zijn topper (qua gitaarpartij dan).

Erik
31 maart 2004, 16:29
kijk eens op deze site's voor veel audio/video/guitartabs:

http://www.jmtabs.com/

http://www.score1more4me.com/

roppie
12 april 2004, 18:22
john mayer maakt wel goede muziek ja, 'k vind vooral z'n akoestischere nummers als zucker en neon goed, de rest vind ik niet echt bijzonder, no such thing is trouwens ook wel een goed nummer.

Erik
27 april 2004, 08:58
VET, John Mayer komt naar Nederland!!! Hij staat in het voorprogramma van Sting!!! 4 mei in Ahoy. En SHIT het is uitverkocht!!! :cry: