PDA

View Full Version : We staan in Aardschok!!!!



Anavrin
25 februari 2004, 15:22
Vet man, de drummer van m'n band belt net op: Heej, je moet de Aardschok gaan halen, want daar staan we in....

http://www.mcgyvers.demon.nl/mafkees/cd100mafkeesklein.jpg
Vroeger hadden we in Nederland het Haarlemse Space Marines. Lang volhouden mocht niet baten, het grote succes bleef uit. Met een mix van hardcore, metal, hiphop en poppunk leek het erop of de band slechts langzamer was dan het grote voorbeeld Biohazard. McGyvers uit Goirle laat op '100% Mafkees' horen hoe met een flinke dosis creativiteit rapmetal nieuw leven ingeblazen kan worden. In één adem hoor je Prong, Biohazard, Doe Maar en Van Katoen voorbij komen. Zeker in de song "Mafkezen", waarin flink wordt geageerd tegen zinloos geweld. McGyvers zit goed in elkaar, knalt waar het moet knallen en voert een degelijk gebruik op van samples die er nu eens wel toe doen in het wereldje van de rapmetal. Naast heel wat stoere mannengebral is McGyvers op zoek naar de waarheid, en de band lijkt verdomd dichtbij. Deze jongens beschikken nog over de oude hardcore-mentaliteit. www.mcgyvers.nl
ja, dat wilde ik gewoon ff kwijt...

Harry
25 februari 2004, 15:27
goed man!!!

Anavrin
25 februari 2004, 15:41
ik kan idd niet zeggen dat we er niet blij mee zijn :D

FNaRK
25 februari 2004, 16:52
kicke man.....gefeliciteerd !

wij stonden vorig jaar met een recensie (o.a) in de Aardschok....is altijd goed voor je ego (mits de recencie goed is :wink: )

http://www.roadkill.nl/reviews/aardschok.jpg

sickpunk
25 februari 2004, 17:13
verder dan de lokale krant zijn wij nog nie gekomen :p(en dat ging grotendeels nog over the apers ook(we stonden in hun voorprog, dus ff wat info en recensie van ons 1e optreden)

Anavrin
25 februari 2004, 17:37
@roadkill, jammer van dat laatste stuk, maar het is idd wel een lekkere ego-boost :-D Ik stond gewoon met een glimlach op m'n gezicht in de winkel het stuk te lezen....

schaap
25 februari 2004, 18:10
Kan je tof gaan doen bij mensen die het blad lezen :cool:

wietse
25 februari 2004, 18:11
@roadkill, jammer van dat laatste stuk, maar het is idd wel een lekkere ego-boost :-D Ik stond gewoon met een glimlach op m'n gezicht in de winkel het stuk te lezen....
en luid door de winkel roepend dat jullie er in staan zeker , alle kans dat ik dat wel zou doen.

Anavrin
25 februari 2004, 19:30
@roadkill, jammer van dat laatste stuk, maar het is idd wel een lekkere ego-boost :-D Ik stond gewoon met een glimlach op m'n gezicht in de winkel het stuk te lezen....
en luid door de winkel roepend dat jullie er in staan zeker , alle kans dat ik dat wel zou doen.
nou, het kan nog erger, ik heb gewoon gevraagd of ik korting kreeg omdat ik er zelf in stond....

die muts vd Bruna wist niet waar ze moest kijken... :-D :-D

Anavrin
25 februari 2004, 19:31
@roadkill, jammer van dat laatste stuk, maar het is idd wel een lekkere ego-boost :-D Ik stond gewoon met een glimlach op m'n gezicht in de winkel het stuk te lezen....
en luid door de winkel roepend dat jullie er in staan zeker , alle kans dat ik dat wel zou doen.
nou, het kan nog erger, ik heb gewoon gevraagd of ik korting kreeg omdat ik er zelf in stond.... (hint, hint)

die muts vd Bruna wist niet waar ze moest kijken... :-D :-D

bert k
25 februari 2004, 20:21
:-D :-D :-D Prima aktie!

Diesel
26 februari 2004, 00:14
heeyyyyyyy super man
kijk net op jullie site .... echt leuk die site ..ben helemaal onder de indruk

Blijepanda
26 februari 2004, 00:22
Cool man :-D