PDA

View Full Version : Even voorstellen



HF AIRBRUSH
25 februari 2004, 10:35
Tja ik weet niet of ik in de goede topic zit...maar ik gok het er maar op...haha

Ik zal eerst even het verhaal in het kort vertellen...
vanaf mijn 15e jaar ben ik al helemaal weg van Deep Purple en Black Sabbath enz...
ik was ( en ben nog steeds ) onder de indruk van het gitaarwerk..
ik heb dan ook als een van mijn grootste wensen om gitaar te kunnen spelen.
In mijn jeugd mocht ik nooit een gitaar kopen van mijn ouders en later verwaterd dat en doe je dit ook niet meer...
op mijn 35e kocht ik dan toch een gitaar, een electrische gitaar met een versterkertje en een super chorus voor wat effect...ik heb toen een jaar geprobeerd te spelen maar het mocht niet lukken.
Ook is er hier in lelystad geen plaats waar je les kan volgen en informatie krijgen is dan ook vrij moeilijk, daar ik niet theoretisch ben aangelegd moet ik het hebben van praktijk.
Door omstandigheden heb ik de gitaar in een hoek gezet en daar heeft hij twee jaar gestaan...
Nu ben ik al bijna 38 en moet en zal gitaar spelen.
Ik heb voornamelijk problemen met het vast houden van 1 snaar...ik krijg bijna altijd 2 snaren te pakken en het lukt mij voor geen meter om een snaar te raken....
Ik kan hier behoorlijk gefrustreerd van raken maar heb me eigen voorgenomen om door te zetten....
Op een of andere manier krijg ik het idee dat mijn vingers te dik zijn of zo..hahaha...

is er hier iemand die mij verder kan helpen?....

gr,henk