PDA

View Full Version : Gitarist zoekt bandleden



SilverFoo
24 februari 2004, 20:02
Gitarist (19) zoekt bandleden in het noorden, van het noorden, van het land (jazeker, volgt u het nog :D ) Dokkum en omgeving om precies te zijn. Stijlen:

Silverchair
Foo Fighters
Smashing Pumpkins
Nirvana

Zeg maar teruggrijpen naar de goeie oude grungeachtige tijd. Ben in bezit van eigen materiaal. Ben overigens ook niet vies van de jaren 60/70 stijl (uriah heep, led zeppelin, the who etc...)

Nou, degenen die zich aangesproken voelen moeten zeker reageren!

silverfoo333@hotmail.com

Thanks :)

Enfantterrible84
4 maart 2004, 14:07
Damn! Waarom woon je zo ver weg?

SilverFoo
4 maart 2004, 19:47
Ja klote is dat he? Naja, muziek leeft niet zo in het noorden, tenminste, het opstarten van bandjes. Ben al een jaar advertenties aan het plaatsen en nog steeds geen reacties :(

Enfantterrible84
4 maart 2004, 19:58
Balen joh. Veel succes verder!

Kamiess
5 maart 2004, 12:50
Klopt helemaal, kom zelf ook uit noorden van het land(niet zo ver als dokkum,maar omgeving veendam)en ben inmiddels al jaren bezig met oprichten van band.
Heb trouwens nu een band die bijna compleet is>alleen de zang mist nog.
Op een of andere manier is het hier niet van de grond te krijgen.
Zijn er mensen uit het andere deel van het land die evt tips hebben.

SilverFoo
6 maart 2004, 21:27
Ja wat tips is misschien wel handig. Klotezooi hier in het noorden. Toch bedankt voor jullie reacties :D

savecracker85
6 maart 2004, 21:56
heb je je al ingeschreven bij online muzikantenbanken??
zoals:
www.muzzy.nl
http://www.muzikantenbank.net/
http://www.xlr.nl/
en ook op www.marktplaats.nl kan je een advertentie plaatsen
:)

hans hiemstra
1 augustus 2004, 11:42
Hé SilverFoo heb je inmiddels al een band gevorm? Ik lees nu pas je
advertentie maar ik (25) ben zelf ook gitarist en ben ook op zoek naar medemuziekanten in de stijl van Smashing Pumpkins, Nirvana, Placebo en dat soort bands. Ik woon vlak bij drachten dus in principe 20 min. vanaf dokkum.
Ik moet wel zeggen dat ik pas 2 jaar bezig ben en mijzelf niet beschouw als zijde 'goed'' Maar als het je leuk lijkt om gewoon eens te jammen of covers te spelen misschien kunnen we samen wat doen. Ik beschik zelf over apparatuur.

AART
1 augustus 2004, 13:28
ik probeer nu in arnhem een band op te richten en er hebben alleen nog maar bassisten gereageerd(5), en ik ben zelf samen met een andere gitarist nu al een half jaar aan het zoeken....