PDA

View Full Version : welke



master G
17 augustus 2001, 21:23
het word voor mij wewer is tijd voor nieuwe snaren wat voor merk kan ik het beste nemen. prijs maakt niks uit als het maar goed is.

MASTERHOMIE
17 augustus 2001, 21:49
Ik heb natuurlijk gigantisch veel ervaring hiermee :smile:

ik heb er nu 5150 op zitten maar das dus ontzettend veel geld voor eigenlijk hetzelfde als goedkopere.

ik zou dus zelf de beste die je voor een lage prijs kan kopen.

vooral niet misleid worden zoals ik. ik dacht natuurlijk niet dat ik beter kon spelen maar ik dacht laat ik eens kijken hoe dat klinkt. heel dom. 22 piek kwijt voor hetzelfde als 15 piek snaren. die zaten erop bij mij.

dit was het advies van iemand die net 2 maanden een gitaar heeft. dus of je er wat aan hebt mag jezelf uit maken :wink: :wink:

danielblikman
18 augustus 2001, 01:09
Ik zou zeggen Maxima Gold snaren, maten maken op zich niet zo veel uit, ligt eraan wat je zelf lekker vindt spelen.
Vooral voor een beginnende gitarist is het beter, omdat er een laagje goud overheen zit(!). Goud is zachter en glijdt veel makkelijker. Klank is ook goed, het enige nadeel dat ik je zo kan geven is dat ze 25 piek kosten.

Veel plezier ermee,

Daniel Blikman.

danielblikman
18 augustus 2001, 01:10
Maar prijs maakt je toch niets uit!

Nemesis
18 augustus 2001, 10:19
D'adario snaren zijn ook vaak heel goed

baggy
18 augustus 2001, 14:03
Ik heb er nu DR snaren op zitten ik ben zeer tevreden ik vind ze fijner dan D'adario. De dikte die ik fijn vind is .010 maar das natuurlijk iets persoonlijks. Ze kostte me 19.95 wat ik een redelijke prijs vind voor deze kwaliteit snaren.

taylor
18 augustus 2001, 16:17
d adario is goedkoop en goed.


ik koop niks anders meer.

Ditmar
18 augustus 2001, 17:16
Voor mij is d'Addarrio heilig, ze hebben ten eerste een goeie sustain (net als Dean Markley Blue Steel trouwens) en klinken erg okee.