PDA

View Full Version : advies: Adonis Strat



Quismaster
24 februari 2004, 14:05
Ben van plan om te beginnen met gitaarles en dus op zoek naar een gitaar.
Mijn voorkeur gaat uit naar een elektrische zodat ik rustig met een koptelefoon op kan oefenen. Nu kwam ik deze aanbieding tegen: http://www.thehouseofmusic.nl/starter%20packs.htm
Vroeg mij af of dit inderdaad een leuk beginnersetje is of dat het absolute troep is.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
JH.

Stratman70
24 februari 2004, 14:16
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik op zoek gaan naar een Londen City gitaar. Die hebben een zeer interessante prijs/kwaliteit verhouding en zijn niet duur.

Marco5150
24 februari 2004, 14:21
179 euro voor een gitaar+versterker is wel heeel erg goedkoop hoor. Ik ken het merk verder niet, maar ik kan me niet voorstellen dat het erg goed is.

Ik zou nog ff doorsparen en een iets beter setje kopen. Qua gitaren zijn squiers wel leuk om mee te beginnen. Iets van 200 euro.

Dan nog een versterkertje. Die kan je wel voor 100 euro krijgen.

Ik zou in elk geval voor zo'n setje niet onder de 300 euro gaan zitten.

THW
24 februari 2004, 15:43
Je heb bij feedback -> www.feedback.nl wel een paar starter kitjes voor een redelijke prijs

de winkels zitten in: rotterdam, Utrecht en apeldoorn

Brianmayrulezzz
24 februari 2004, 16:53
Starter kits NOOOIT DOEN, spaar door en koop goed spul. Die gitaar ben je na een half jaar zat en de versterker na een jaar...dan ga je namelijk eisen stellen omdat je dan de kennis hebt...
Ik ken zelf ook verschillende mensen die met zo'n startpakket zijn begonnen, ze vonden het allemaal troep en hadden binnen een jaar een nieuwe.