PDA

View Full Version : Wie haat Zakk Wylde nog meer?



Man
24 februari 2004, 09:52
ik vind hem naargeestig om wta ik van hem gezien heb, namelijk een videotje van guitar.com waarin hij constant zat te piepen en door vragen van de interviewer heen zat te spelen

eerst stonden hier wat andere negatieve dingen die misschien wat overdreven waren maar ik hou me toch bij mijn mening aangezien ik nog maar één normaal bericht heb gekregen van iemand die me met goede argumenten probeert over te halen om respect te krijgen voor z w, ijn pkaats van mij te vertellen hoe erg ik de lul wel niet ben kan je ook gewoon hetzelfde doen als die gast, ik bedoel wie zijn jullie in godsnaam om mij onvolwassen te noemen terwijl jullie niet eens jullie erboven kunnen zetten en je er buiten houden?

Anders Destium
24 februari 2004, 10:31
Ik ga maar gelijk zeggen wat veel anderen ook zullen zeggen:

Hij heeft wel charisma

Ik ben zelf ook nooit zo onder de indruk geweest van Zakk, maar hele volksstammen lopen ermee weg. Kennelijk heeft hij wel eigenschappen die mensen aanspreken!

Ik ben het wel met het stuk tussen haakjes bij puntje 4 eens :razz:

FNaRK
24 februari 2004, 10:31
ga in een hoek zitten
pak een grote hamer
sla hiermee meerdere malen hard op je hoofd
en vraag je vervolgens af
WAT JE IN GODSNAAM MET DIT TOPIC WILT BEREIKEN :evil:








lamlul

Harry
24 februari 2004, 11:02
wie de fuck is Zakk Wylde, en waarom weet ik dat niet?

Axl Rose
24 februari 2004, 12:06
wie de fuck is Zakk Wylde, en waarom weet ik dat niet?

:o

http://www.zakkwylde.com/

Gitarist Ozzy

:D

Harry
24 februari 2004, 13:12
kijk, da's duidelijk. Dank!

andy
24 februari 2004, 14:39
Wie is Ozzy???

























:-D

schaap
24 februari 2004, 14:52
1. Hij speelt saai, als in alleen het zelfde
2. Dat kutpiepje van hem wat hij minstens 30% van zijn solos doet
3. ZIjn klote houding
4. zijn denkwijze ( als je snel kan soleren ben je een goede gitarist )


ik haat die nerd
Duidelijk weer een mafkees die niet weet wat ie lult :evil:
Zeker wat ozzy solo's gehoord en thats it ofzo ?
1: Hij speelt niet enkel hetzelfde, de dude speelt bij ozzy anders dan bij black label society en als je het verschil daar nog steeds niet goed hoort moet je maar eens zoeken naar de cd Pride And Glory, totaal andere kant van Zakk
2:Dat piepje is jouw smaak, ik vind die pinch harmonics van hem fantastisch, iedere gitarist heeft zijn ding wat alleen hij zo kan. Je zit toch ook niet te zeuren over Eddie zn getap :???:
3: Welke klote houding !? Die dude is zo relaxt als het maar kan, hij heeft alleen een hekel aan al dat mainstream shit zoals Limb Bizkit en Britney Spears, en dat is te begrijpen ook :evil:
4: Zoals ik al zei, luister eens naar de cd Pride And Glory, die dude kan vet mooi spelen akoustisch en electrisch.

Ik snap zoiezo niet waarom mensen dit soort dingen denken, je kan niet eens weten wat hij kan behalve van wat hij in bands speelt of zelf uitbrengt, en dat is bij veel gitaristen echt niet alles wat ze kunnen en Zakk is daar een goed voorbeeld van.

Ohzoso
24 februari 2004, 15:25
ik heb niks tegen Zakk, wel tegen z`n smerig geluidje, niet echt mijn fav. geluid.

The_RockeR13
24 februari 2004, 16:29
z'n naam zegt het al: "zakk" :razz: geintje :lol:

Wel coole gozer is zakk wylde heb een mp3 van hem en slash die voodoo chile spelen :cool:

Paultje-k
24 februari 2004, 16:39
1. Hij speelt saai, als in alleen het zelfde
2. Dat kutpiepje van hem wat hij minstens 30% van zijn solos doet
3. ZIjn klote houding
4. zijn denkwijze ( als je snel kan soleren ben je een goede gitarist )


ik haat die nerd

Ten 1ste: Speel hem eerst maar eens na...
Ten 2de: Zeg dat maar eens tegen Zakk zelf dan zul je zien hoe snel je weg bent! :evil:

alhambra
24 februari 2004, 19:33
Het zegt me GVD helemaal niks en ik ben nog wel een ouwe lul, zou het kunnen liggen aan het feit dat ik WEL smaak heb ????

schaap
24 februari 2004, 19:33
Het zegt me GVD helemaal niks en ik ben nog wel een ouwe lul, zou het kunnen liggen aan het feit dat ik WEL smaak heb ????
Nee, Harry wist het ook niet :-D

erwinvanhalen
24 februari 2004, 22:23
Sorry hoor, maar als je zo'n topic opent ben je echt een tyfusidioot... einde discussie...

Harry
25 februari 2004, 09:46
Het zegt me GVD helemaal niks en ik ben nog wel een ouwe lul, zou het kunnen liggen aan het feit dat ik WEL smaak heb ????
Nee, Harry wist het ook niet :-D


damn, Alhambra en ik hebben hetzelfde idee........ scary :razz:

Fuhgawz
25 februari 2004, 10:37
Ik vind "haat" toch wel een groot woord aangezien je de desbetreffende persoon niet persoonlijk kent en deze je dus geen kwaad heeft kunnen doen in een dusdanige mate dat je haatgevoelens jegens hem hebt kunnen ontwikkelen, laat staan rechtvaardigen. Ik denk dat dit een uiting is van alle opgekropte woede die je sinds lange tijd op hebt zitten bouwen. Heb je soms een ongelukkige jeugd gehad? Wil je er misschien over praten?

Maiden Michiel
25 februari 2004, 10:53
Of misschien gewoon omdat hij zelf niet kan spelen?

Neanderthaler_Olaf
25 februari 2004, 17:47
Ik ben zelf niet bepaald de grootste Zakk Wylde fan maar kan hem wel waarderen..

Zn speelstijl past nu eenmaal wél of níet bij een band.. En hij vult Ozzy gewoon perfect aan naar mijn mening!

En die boerenlui die dat niet vinden.. tja euhm.. die vinden dat niet :amp:

Man
25 februari 2004, 19:17
Ik vind "haat" toch wel een groot woord aangezien je de desbetreffende persoon niet persoonlijk kent en deze je dus geen kwaad heeft kunnen doen in een dusdanige mate dat je haatgevoelens jegens hem hebt kunnen ontwikkelen, laat staan rechtvaardigen. Ik denk dat dit een uiting is van alle opgekropte woede die je sinds lange tijd op hebt zitten bouwen. Heb je soms een ongelukkige jeugd gehad? Wil je er misschien over praten?

uhm ik heb wat je schreef eigenlijk niet gelezen omdat je probeert te laten zien hoe intilligent je wel niet bent en daar ben ik niet van gediend

mag ik even melden dat ik zag staan dat je hier mocht zeggen wat je van een bepaalde gitarist vond?,
ik vond die gast irritant, ik zat laatst zijn guitar.com lesje te kijken en hij zat maar op te scheppen en te piepen en toen las ik op blabbermouth dat hij dave grohl wilt rossen omdat hij zijns riffs moest spelen ofzo ik snap die attitude niet

verder was ik cancerboney ( zeer stoned ) toen ik dit inderdaad onnodige bericht plaatste, maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb want jullie geven allemaal zulke geniale reacties waarin sommigen mij proberen te beledigen? :), de mensen die mijn standpunt gingen bekritseren vond ik wel mans maar om nou mij persoonlijk aan te vallen? tss rustig maar hoor ik heb het niet over jou!

ja! het is waar ik ben een crappy gitarist. maar ik gebruik die kutpiep tenminste niet..

Man
25 februari 2004, 19:17
Ik vind "haat" toch wel een groot woord aangezien je de desbetreffende persoon niet persoonlijk kent en deze je dus geen kwaad heeft kunnen doen in een dusdanige mate dat je haatgevoelens jegens hem hebt kunnen ontwikkelen, laat staan rechtvaardigen. Ik denk dat dit een uiting is van alle opgekropte woede die je sinds lange tijd op hebt zitten bouwen. Heb je soms een ongelukkige jeugd gehad? Wil je er misschien over praten?

uhm ik heb wat je schreef eigenlijk niet gelezen omdat je probeert te laten zien hoe intilligent je wel niet bent en daar ben ik niet van gediend

mag ik even melden dat ik zag staan dat je hier mocht zeggen wat je van een bepaalde gitarist vond?,
ik vond die gast irritant, ik zat laatst zijn guitar.com lesje te kijken en hij zat maar op te scheppen en te piepen en toen las ik op blabbermouth dat hij dave grohl wilt rossen omdat hij zijns riffs moest spelen ofzo ik snap die attitude niet

verder was ik cancerboney ( zeer stoned ) toen ik dit inderdaad onnodige bericht plaatste, maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb want jullie geven allemaal zulke geniale reacties waarin sommigen mij proberen te beledigen? :), de mensen die mijn standpunt gingen bekritseren vond ik wel mans maar om nou mij persoonlijk aan te vallen? tss rustig maar hoor ik heb het niet over jou!

ja! het is waar ik ben een crappy gitarist. maar ik gebruik die kutpiep tenminste niet..

Man
25 februari 2004, 19:18
Ik vind "haat" toch wel een groot woord aangezien je de desbetreffende persoon niet persoonlijk kent en deze je dus geen kwaad heeft kunnen doen in een dusdanige mate dat je haatgevoelens jegens hem hebt kunnen ontwikkelen, laat staan rechtvaardigen. Ik denk dat dit een uiting is van alle opgekropte woede die je sinds lange tijd op hebt zitten bouwen. Heb je soms een ongelukkige jeugd gehad? Wil je er misschien over praten?

uhm ik heb wat je schreef eigenlijk niet gelezen omdat je probeert te laten zien hoe intilligent je wel niet bent en daar ben ik niet van gediend

mag ik even melden dat ik zag staan dat je hier mocht zeggen wat je van een bepaalde gitarist vond?,
ik vond die gast irritant, ik zat laatst zijn guitar.com lesje te kijken en hij zat maar op te scheppen en te piepen en toen las ik op blabbermouth dat hij dave grohl wilt rossen omdat hij zijns riffs moest spelen ofzo ik snap die attitude niet

verder was ik cancerboney ( zeer stoned ) toen ik dit inderdaad onnodige bericht plaatste, maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb want jullie geven allemaal zulke geniale reacties waarin sommigen mij proberen te beledigen? :), de mensen die mijn standpunt gingen bekritseren vond ik wel mans maar om nou mij persoonlijk aan te vallen? tss rustig maar hoor ik heb het niet over jou!

ja! het is waar ik ben een crappy gitarist. maar ik gebruik die kutpiep tenminste niet..

Man
25 februari 2004, 19:20
oja als er nog mensen zijn die het zich erg persoonlijk aantrekken wat ik gezegd heb kunnen ze mij bereiken op msn via "Heuuj@hotmail.com"

het spijt me als ik jullie leed heb berokkend!, drugs maken meer kapot dan me lief is :(!

hoofd
25 februari 2004, 19:23
Hey hond, ga 's dood.

alhambra
25 februari 2004, 19:28
Jij bent helemaal geen MAN jij bent gewoon een LUL met een mond.

wietse
25 februari 2004, 20:02
dat wat het domste wat je kon doen Man , titel en beginpost wijzigen maak je borst maar nat , daar hebben we hier nog meer een hekel aan dan spammers (nou ja bijna).
kan je wel zien dat je hier nog niet zolang zit.

FNaRK
25 februari 2004, 20:23
WAT EEN ONGELOVELIJKE DOMME ARROGANTE LAMLUL BEN JIJ !!!


EN DAN OOK NOG ALS EEN LAFFE HOND JE TITEL VERANDEREN
EN JE VERSCHUILEN ACHTER HET FEIT DAT JE STONED WAS ???


http://www.ihatebestbuy.com/finger.jpg

Man
25 februari 2004, 23:10
wow what a great audience!

zou het nog helpen als ik zei dat ik geestelijk gehandicapped was of ben ik zowieso al de lul?

Shit zometeen staan er allemaal langharige metalmannen voor mijn deur met bijlen enzo en shirts van ozzy, dat moet ik niet hebben!

MAARJA! DAAR WORDEN WE HARD VAN HE?, hey ik ga weer verder met mijn haar laten groeien maar wees maar niet bang ik blijf af en toe checken hoeveel meer mensen zich drukmaken om hun grote held zakk

en hoeveel meer debielen nog nooit gehoord hebben van sarcasme, shit!, natuurlijk durf ik niet te dromen dat ik ooit zo goed word als die gast, maar ik irriteer me gewoon flink aan de dingen waarmee hij in het nieuw komt en wat ik van em hoor, als ik dan een keertje een beetje boney ben en wat neerzet is het hel op aarde... best mans opzich maar hebben jullie niks anders te doen dan te happen als hersenloze vissen? shit shit shit wat een onzin waar kan ik dit account opzeggen dit gaat me allemaal te ver hoor, of als een of andere moderator dit ziet FIX ME HIERUIT! RED ME VAN DEZE WAANZIN!

als mensen nog persoonlijk iets willen melden is mijn adres wederom : Heeuj@hotmail.com

Mithrandir
25 februari 2004, 23:11
Man?

Give the guy a break jongens, hij is nog nieuw, weet nog niet zo goed van het reilen en zeilen hierzo en daarbij was zijn initiele post slechts zijn mening over Zakk. Topics veranderen is nooit een slimme zet natuurlijk en ik weet dat iedereen het leuk vind om n00bs te bashen, maar overdrijf het niet he.

Man
25 februari 2004, 23:58
ik hoef me niet te verschuilen achter het feit dat ik stoned was, het was gewoon heel chill! lekkere stoney! chill toch> moet toch kunnen? ik weet precies wat ik doe dan hoor, maar ik handel gewoon sneller impulsief, en ik vind het een beetje slap om te gaan lopen schelden ik bedoel dan ben je toch zelf toch ook niet helemaal in orde, dat noemt zichzelf verdomme volwassen, STA ER BOVEN als je jezelf te goed voelt voor dit soort onzin, ik had zelf ook niks erop gezegd maar als jullie het je zo erg aantrekken mogen jullie me voor mijn part lynchen maar ik geloof niet dat jullie je zo druk kunnen maken om dit soort onzin.


ok shit ik doe het nu zelf

Maiden Michiel
26 februari 2004, 08:53
Wiet is voor negers en hippies

Man
26 februari 2004, 09:34
Was ik maar een neger

musicmaniac
26 februari 2004, 09:40
Euh ... ik vind hem ook niet zo goed

Man
26 februari 2004, 12:20
maar hij is wel snel, ( pas op voor je het weet ben je de lul man! )

RS-Rik
26 februari 2004, 16:57
Misschien is het wel een hele aardige, koele, gemoedelijke gozer... waarom zou je hem haten

Ik vind al die doodshoofden op die site wel wat overdone..

Barret Wallace
26 februari 2004, 17:46
Neeradj geilt op hem.

Fuhgawz
26 februari 2004, 18:29
Dude, doe toch eens rustig! Iedereen maakt wel eens een domme post waar hij/zij spijt van heeft. Laat het rusten...

Stratman70
27 februari 2004, 14:08
Ik vind zijn geluid zo vaginaal. Hij speelt best goed hoor. Het is alleen jammer dat hij meer dan Jake E. Lee wordt gewardeerd als opvolger van Randy Rhoads. Ik vind Jake E. echt veel beter. Maar ik geloof dat ik daarmee zwaar in de minderheid zit.

En verder...ach ik ga niet zitten schelden op die man, hij heeft me nog nooit iets misdaan hoor.

taylor
1 maart 2004, 11:54
hmm gitaristen moet je niet gaan vergelijken met elkaar dat heeft geen zin.

jake lee vond ik met ozzy eigenlijk niet eens zo geweldig met zijn eigen band badlands weer wel.

maar lui die zeggen dat zakk niks kan of slecht is?? wie kan er beter metal spelen dan die gast niemand!!!

daarnaast kan die ook nog andere stijlen als geen ander dus....of je er van houd(zijn muziek) ja da's wat anders.

Sicky61
2 maart 2004, 17:21
Man,je lult uit je reet!
En dat hoef ik toch niet pedagogisch verantwoord te onderbouwen hoop ik?

Harry
3 maart 2004, 11:03
Man,je lult uit je reet!
En dat hoef ik toch niet pedagogisch verantwoord te onderbouwen hoop ik?

volgens mij bedoelt hij 'smaken verschillen'

als jij dat 'uit zijn reet lullen' vindt mag je dat voor mij onderbouwen, als je wilt.

Sicky61
3 maart 2004, 13:22
Man,je lult uit je reet!
En dat hoef ik toch niet pedagogisch verantwoord te onderbouwen hoop ik?

volgens mij bedoelt hij 'smaken verschillen'

als jij dat 'uit zijn reet lullen' vindt mag je dat voor mij onderbouwen, als je wilt.
Als je als 'gitarist'een gitarist gaat haten en je ergert je aan z'n piepjes om onduidelijke redenen en je gaat dat vervolgens op een gitaarforum posten dan lul je toch behoorlijk uit je reet.
Kan je beter naar een gitarist gaan luisteren die je goed vindt en het vervolgens zelf beter proberen te doen.
Er zijn zat gitaristen die ik helemaal kut vind(idd een kwestie van smaak)maar om die nou de grond in te trappen of te gaan haten???
Get a life!

Shaggy
9 maart 2004, 17:20
ik ken zijn muziek niet zo .. maar die epi van hem in feedback klonk wel cool

Undertaker-120306
4 april 2008, 21:47
Duidelijk weer een mafkees die niet weet wat ie lult :evil:
Zeker wat ozzy solo's gehoord en thats it ofzo ?
1: Hij speelt niet enkel hetzelfde, de dude speelt bij ozzy anders dan bij black label society en als je het verschil daar nog steeds niet goed hoort moet je maar eens zoeken naar de cd Pride And Glory, totaal andere kant van Zakk
2:Dat piepje is jouw smaak, ik vind die pinch harmonics van hem fantastisch, iedere gitarist heeft zijn ding wat alleen hij zo kan. Je zit toch ook niet te zeuren over Eddie zn getap :???:
3: Welke klote houding !? Die dude is zo relaxt als het maar kan, hij heeft alleen een hekel aan al dat mainstream shit zoals Limb Bizkit en Britney Spears, en dat is te begrijpen ook :evil:
4: Zoals ik al zei, luister eens naar de cd Pride And Glory, die dude kan vet mooi spelen akoustisch en electrisch.

Ik snap zoiezo niet waarom mensen dit soort dingen denken, je kan niet eens weten wat hij kan behalve van wat hij in bands speelt of zelf uitbrengt, en dat is bij veel gitaristen echt niet alles wat ze kunnen en Zakk is daar een goed voorbeeld van.

mee eens Zakk is een van de gitaristen die mij ontsettend beinvloed hebben

hendrix_appendix
4 april 2008, 23:30
Zucht.....

Rinze
4 april 2008, 23:42
Ik dacht nog: ik reageer gewoon niet :D

hendrix_appendix
4 april 2008, 23:45
En nu toch gedaan he. :D

Mitch
5 april 2008, 00:06
Sorry jongens, ik zat even niet op te letten ;)

Veeeeeel te oud topic en negatief bovendien. Gaat dicht.