PDA

View Full Version : aria K20 spaans gitaar (nogmaals)



hansgitaar
1 maart 2002, 21:00
Misschien was het niet duidelijk, maar ik bedoel deze gitaar: http://www.mannmusic.com/aria_ak-20.htm

dus misschien heeft iemand hier een mening over, n.l. is het een slechte of een goede beginners-gitaar, ik persoonlijk vind de klank mooi, maar aangezien ik een beginner ben, vraag ik ook een advies.

alvast bedankt.

Hans

Hans

REPTILLE
5 maart 2002, 08:49
hallo
als je al een paar keer op die gitaar gespeeld hebt en je vind hem lekker spelen moet je hem gewoon kopen.
ik kan wel zeggen dat het niets is maar iedereen heeft een andere voorkeur.
je zegt ook dat je hem mooi vind klinken dus ik zou het gewoon doen.

succes met je keuze

dirkw83
5 maart 2002, 12:49
Een belangrijk punt: als je een beginner bent en je wilt net als zo'n beetje iedereen pop, rock e.d. gaan spelen, koop dan geen Spaanse gitaar. Gewoon een western. Vaak wel iets duurder maar veel nuttiger.

christian
5 maart 2002, 16:29
als je op een western gitaar gaat spelen moet je veel vaker gaan stoppen omdat je vingers dan pijn doen omdat de laaste twee snaren van je gitaar onwijs snijden in het begin na een maandje word het wel steeds minder maar dat kan voor gaan zorgen dat je steeds minder zin krijgt om te spelen als je steeds weer moet stoopen dus je kan beter op klassieke gitaar beginnen daar kan je makkelijk een paar uur op spelen zonder je fingers te snijden al doet het na een paar uur ook soms wel is zeer meestal valt dat wel mee maar de fretten staan wel een stuk uit elkaar en dus worden de barrees wel een stuk moeilijker maar als je dat goed kan kan je ook weer makkelijker op een western gaan spelen

christian
5 maart 2002, 16:33
en ik zou zeggen probeer meerdere gitaren uit voor het geld dat je er voor wilt betalen en maak dan pas je keuze

hansgitaar
5 maart 2002, 20:24
beste allemaal,

Ik heb toch inmiddels de ARIA AK 20 gekocht voor 70 euro's met hoes, dus dat lijkt me niet slecht en als ik ooit eens beter kan spelen, kijk wel verder voor een betere gitaar.

Hans