PDA

View Full Version : ESP-dealer iemand?



Jaymz33
23 februari 2004, 17:35
Ik woon in Haarlem, Noord-Holland en wil een nieuwe gitaar aanschaffen en mij oog is gevallen op een ESP Viper-301.
Alleen is er, volgens mij dan, geen muziekwinkel bij mij in de buurt die dit merk verkoopt.

Weet iemand of er een winkel is die dit merk verkoopt in Noord/Zuid-Holland of Utrecht?

Swan
23 februari 2004, 17:52
Amsterdam; Dijkman

gerjo1980
24 februari 2004, 12:20
Yep, Dijkman op de rozengracht

Daar heb ik ook mijn Viper 301 vandaan. Errug lekker gitaartje moet ik zeggen.

Soulflyhigh
25 februari 2004, 16:02
Ik woon in Haarlem, Noord-Holland en wil een nieuwe gitaar aanschaffen en mij oog is gevallen op een ESP Viper-301.
Alleen is er, volgens mij dan, geen muziekwinkel bij mij in de buurt die dit merk verkoopt.

Weet iemand of er een winkel is die dit merk verkoopt in Noord/Zuid-Holland of Utrecht?
Goede keuze. Topgitaartje! Zelf een keer op gespeeld en hij speelt erg lekker weg. Ik zou zelf misschien nog even wachten. Ik weet niet of je erg wild bent van actieve elementen maar binnenkort zal de viper 400 uitkomen met actieve EMG's (81's) in plaats van die niet al te beste EMG HZ's. Voor de rest zijn de specs het zelfde als die van de 301.

Jaymz33
25 februari 2004, 16:31
Dank jullie wel voor de tips!!!

Ik ga zeker een keer langs bij Dijkman.
Misschien dat jullie me hier nog aan kunnen helpen: ik weet dat ie in Duitsland (off all places...) €680 kost. Moet ik daar ook zo'n beetje rekenen? En is die LTD Viper 400 dan ook duurder?
K blijf toch een Nederlander he.........

In ieder geval, bedankt voor jullie hulp!!!

Jaymz33
25 februari 2004, 16:31
Dank jullie wel voor de tips!!!

Ik ga zeker een keer langs bij Dijkman.
Misschien dat jullie me hier nog aan kunnen helpen: ik weet dat ie in Duitsland (off all places...) €680 kost. Moet ik daar ook zo'n beetje rekenen? En is die LTD Viper 400 dan ook duurder?
K blijf toch een Nederlander he.........

In ieder geval, bedankt voor jullie hulp!!!