PDA

View Full Version : Dropkick Murphys



Fuhgawz
23 februari 2004, 16:58
Ik heb een kaartje voor het concert komende woensdag in de 013. JOTTUM! :D
Wat is jullie mening over deze leuke gezellige punkband met Ierse invloeden?

Fatal Fairytale
23 februari 2004, 17:04
ik vind het wel een aardige band, niet helemaal mijn muziek, maar t klinkt lekker vrolijk allemaal, alleen heb ik het idee dat die doedelzak af en toe ontzettend vals is

treblemaster
23 februari 2004, 17:29
Ik persoonlijk vond de stem van hun eerste zanger mooier (eerste album).

sickpunk
23 februari 2004, 17:53
erug gaaf, hbe ze live gezien(laatste X dat ze in NL waren) maar ze zijn veel te duur geworden.......23 nog wat toch?(met of zonder service kosten?) veel te duur, en al helemaal voor een "punk" band

Fuhgawz
24 februari 2004, 01:27
Oh ja, als je muziek lichtelijk populair is ben je niet "punk" meer ;) Maar die andere dude had gelijk, de stem van die eerdere kerel is veel beter, maar goed, wat doe je er aan? De doedelzakspeler, Spicey McHaggis is ondertussen gestopt heb ik me laten vertellen. En 20 euro is inderdaad vrij prijzig, maar dan heb je ook 2 bands in het voorprogramma (eigenlijk nog een, maar die hadden afgezegd).

JaZ86
24 februari 2004, 10:51
k heb de cd TheEarlyYears pas net en verder ken ik er eigelijk (nog) niet zoveel van, maar Boys on the Docks vind ik al geweldig! Ik had er graag heen gewild, maar k geloof dat het is uitverkocht... dan maar naar antiflag zondag 8-)

doncker
24 februari 2004, 14:27
Kheb ze over een paar jaar op pukkelpop gezien toen ze nog niet echt "commercieel" waren en toen waren ze echt goed , verleden jaar op groez rock stonden ze als headliner en het was barslecht , gewoon promotie voor nieuwe cd , ze hebben 2 oude liedjes toen gespeeld

sickpunk
24 februari 2004, 19:42
Oh ja, als je muziek lichtelijk populair is ben je niet "punk" meer ;) Maar die andere dude had gelijk, de stem van die eerdere kerel is veel beter, maar goed, wat doe je er aan? De doedelzakspeler, Spicey McHaggis is ondertussen gestopt heb ik me laten vertellen. En 20 euro is inderdaad vrij prijzig, maar dan heb je ook 2 bands in het voorprogramma (eigenlijk nog een, maar die hadden afgezegd).

nouja.....ken zat "punk" bands die 3X zo goed zijn, en voor 3X zo weinig spelen... 23 euro is gewoon te veel voor een concert kaartje.. maakt nie uit welke band!

headbang
24 februari 2004, 21:30
Kheb ze over een paar jaar op pukkelpop gezien toen ze nog niet echt "commercieel" waren en toen waren ze echt goed , verleden jaar op groez rock stonden ze als headliner en het was barslecht , gewoon promotie voor nieuwe cd , ze hebben 2 oude liedjes toen gespeeld
yep heb ook die 2 shows gezien en het was zielig op groez,flogging molly had ik toen ook al beter gezien maar ik zat toch heel de tijd op het b2b stage

Fuhgawz
26 februari 2004, 00:59
Ik kom net terug van het optreden en ik moet zeggen dat het ouderwets gezellig was! Veel oude nummers, lekker energiek optreden, net als toen ik ze twee jaar geleden op Dynamo zag.
Maar ik denk dat dit ook niet echt een 'headliner-band' is. De muziek komt het beste tot zijn recht in een zaal.

King_Nothing
15 maart 2004, 10:14
Onwijs gave band.

Jammer dat t uitverkocht was dat ik kaarten wilde halen. Tip: vraag nooit of mijn vrienden mee gaan en als je dat wel doet moet je zeker niet wachten tot ze reageren.

btw I'm back

mohawk
15 maart 2004, 14:35
Ik was dr ook de 25ste..maar vond et niet veel aan...k vond frenzhal romb beter...of et komt omdat ik de nieuwe cd niet veel vind..of omdat ik ze ook al 5 x heb gezien..en 23 euro is egt veel te veel..

Fuhgawz
15 maart 2004, 16:04
Ik vond Frenzal Rhomb juist weer niet goed. De nummers waren flauw en die gitarist deed vrij irritant. Bovendien had ik ze al ooit eerder gezien op Pukkelpop twee jaar terug. Toen stond NOFX als afsluiter van het 'punk' podium op het programma en zou Frenzal Rhomb die middag hebben gespeeld, maar blijkbaar hadden de twee bands gewisseld omdat de heren van Frenzal Rhomb problemen met het vliegtuig hadden en was ik, en velen met mij, niet op de hoogte van de wissel :evil:

The Mule
15 maart 2004, 19:06
Ik persoonlijk vond de stem van hun eerste zanger mooier (eerste album).

+1

Echt jammer van die switch, het eerste album is echt supergaaf. Rauw, echte emotie, prachtig...

birt
15 maart 2004, 22:45
Ik vond Frenzal Rhomb juist weer niet goed. De nummers waren flauw en die gitarist deed vrij irritant. Bovendien had ik ze al ooit eerder gezien op Pukkelpop twee jaar terug. Toen stond NOFX als afsluiter van het 'punk' podium op het programma en zou Frenzal Rhomb die middag hebben gespeeld, maar blijkbaar hadden de twee bands gewisseld omdat de heren van Frenzal Rhomb problemen met het vliegtuig hadden en was ik, en velen met mij, niet op de hoogte van de wissel :evil:

heb ze toen allebei gezien, achteraf nog met de gitarist van frenzal rhomb gepraat