PDA

View Full Version : Wat moet ik hiervoor vragen ?



Silverchair16
22 februari 2004, 22:24
Hallo, ik ben Rutger en ben 17 jaar.
IK speel ongeveer 2,5 jaar elek. gitaar. Ik ben begonnen met zo'n goedkoop setje en na een jaartje wou ik toch iets meer. In december 2002 heb ik een nieuwe versterker gekocht. Een Marshall MG 100 DFX voor € 525 bij Poppeliers in Culemborg. Het is wel een dure maar wel een goeie versterker en heb hem eigenlijk ook maar om het merk gekocht wat zeer stom is want voor de helft kan je een peavey kopen wat ook een zeer goeie versterker is. Maar ik wou tog perse die marshall hebben.

Vorig jaar in juni ben ik geslaagd voor mijn examen dus ik mocht een nieuwe gitaar uitzoeken. Wij in augustus naar Kees Dee in Amersfoort en heb daar een 2e hands Ibanez GR 520 Ghostrider gekocht voor € 575 inclusief koffer. Heel erg apart maar wel een goed, lekker spelende gitaar.

De laatse tijd doe ik er niet meer zoveel eraan en de motivatie ontbreekt een beetje bij mij dus ben ik van plan om ermee te stoppen. Ik zou het best jammer vinden maar opzich kan ik het geld heel erg goed gebruiken voor mijn rijbewijs wat ook heel erg belangrijk is voor mijn opleiding.

Ik heb pas in juni mijn laatse gitaar les maar ik zit nou al een beetje te kijken wat ik er voor moet vragen en of er al iemand interesse in heeft.

Dus nou is mijn vraag wat moet ik hiervoor vragen ??

Groeten Rutger