PDA

View Full Version : Onerr



birt
22 februari 2004, 12:06
is er nog iemand die al ervaring heeft met deze brazilliaanse effectpedaaltjes??
iemand die ik ken voert ze in en ik ga ze deze week nog testen
de wah crybaby had ik al geteste en klinkt heel goed vind ik (ik ga em ook kopen, 75€ denkik)
de samples op hun website klinken ook heel goed www.onerr.com

ieme
24 februari 2004, 16:23
ziet er inderdaad erg goedkoop uit

Robbert
24 februari 2004, 16:51
Beetje Boss clones?

TW-1 Touch wah, OC-1 Octave, DS-1 Distortion, do I need to go on?

gitaarwonder
24 februari 2004, 22:07
Ik heb een beetje liggen rondvragen. Die pedaaltjes zijn verdeeld in Benelux. Ik heb al een paar van die dingetjes kunnen proberen. Ikke vind ze wel ok hoor en veeeeel goedkoper dan Boss. Cloon of niet, ze zijn de moeite waard.
Ikzelf heb de tremolo en de octaver gekocht. Volgende week komt de overdrive en de disto erbij. Ik wil wel eens informeren welke winkels dat nog hebben. Misschien interessant voor de geïnteresseerden.
Pas op : ik wil achteraf mijn commissie !!!!!!! als de verkoper meeleest! :razz: :-D

Dirk_Hendrik
25 februari 2004, 13:13
ziet er inderdaad erg goedkoop uit

+1

En dan te bedenken dat ik op de 2e handsmarkt de meeste van die pedalen in hun Boss versie voor minder zou kunnen kopen. Zien ze er ook nog wat beter uit...

birt
25 februari 2004, 14:25
Ik heb een beetje liggen rondvragen. Die pedaaltjes zijn verdeeld in Benelux. Ik heb al een paar van die dingetjes kunnen proberen. Ikke vind ze wel ok hoor en veeeeel goedkoper dan Boss. Cloon of niet, ze zijn de moeite waard.
Ikzelf heb de tremolo en de octaver gekocht. Volgende week komt de overdrive en de disto erbij. Ik wil wel eens informeren welke winkels dat nog hebben. Misschien interessant voor de geïnteresseerden.
Pas op : ik wil achteraf mijn commissie !!!!!!! als de verkoper meeleest! :razz: :-D

ik ken dus een verkoper persoonlijk :D

Lucky
25 februari 2004, 20:02
ik vindt ze ook niet echt mooi, moet ik toegeven

wellicht klinken ze waanzinnig...ik sta er open voor...zien jullie dat...heeeeeeelemaaaaaal open...niks snobisme... heeeeelemaaaal open aan het staan hierooo... ooooopen

:D