PDA

View Full Version : Ben nog beetje aan t klooien geweest..



rien
21 februari 2004, 23:27
Ben langzamerhand een opname technicus geworden met bounce mastering en ftp uploaden... gitaarspelen schiet er wat bij in noodgedwongen..

desondanks hier nog wat resultaten

www.euromarien.com/rien/Daytripper.mp3

www.euromarien.com/rien/Satmrng.mp3

hoi
rien

SteavisSmokin
22 februari 2004, 00:02
hey rien, super! mooi warm geluid man. Vooral saturday morning vind ik erg goed! Heb jij een thuis studio ofzo? 8-)
Steve

rien
22 februari 2004, 07:46
yep mobiel dingetje

dit is m

http://www.euromarien.com/rien/foto1.jpg


hoi
rien

The_RockeR13
1 maart 2004, 22:35
en hoe duur mag zo'n "mobiel dingetje" kosten?? :o

Hempo
1 maart 2004, 23:06
lekker geluid man. goed gespeeld. klinkt goed! :)

rien
2 maart 2004, 08:11
Hoi\\

@ Rocker rond de euro 500

@ hempo tks man

Rien

spanky_franky
3 maart 2004, 19:32
wouwie :o

die techniek.. *slik*

en idd een superlekker (warm) geluid, doe mij ook maar zo`n mobiel studio geval!

thijsov
3 maart 2004, 20:17
heb alleen "zaterdagmorgen" geluisterd maar klinkt super! echt mooi

ReinoutV
4 maart 2004, 10:50
Klinkt lekker. Je timing van dat beginloopje van Daytripper is nog niet goed. Verdser speel je hem heel lekker op de TE manier :).

Harald
5 maart 2004, 18:00
Hoi Rien, opnames klinken in ieder geval goed zo. Je moet wel oppassen, je hoort nu echt alles (geschuif van de gitaar ook lijkt het). Is dit alleen microfoon, of ook het element van je Maton?

Dat zaterdagochtend stukje is wel aardig. Eigen brouwsel? Zou dan misschien iets van een contrastrerend gedeelte kunnen gebruiken. En op een gegeven moment jaag je heel even, das wel jammer.

Harald
5 maart 2004, 18:00
Hoi Rien, opnames klinken in ieder geval goed zo. Je moet wel oppassen, je hoort nu echt alles (geschuif van de gitaar ook lijkt het). Is dit alleen microfoon, of ook het element van je Maton?

Dat zaterdagochtend stukje is wel aardig. Eigen brouwsel? Zou dan misschien iets van een contrastrerend gedeelte kunnen gebruiken. En op een gegeven moment jaag je heel even, das wel jammer.

EagleEye
5 maart 2004, 22:20
Dat eerste van day tripper kan ik niet he ...
toch niet tegelijk, die 2 ritmes

dat onderste deuntje kan ik, en dan heb ik het ritme wel bij die bovenste die altijd het zelfde is, maar als ik ze samen moet spelen dan doe ik altijd de twee dingen tegelijk, dus mijn vingers van mijn rechterhand spelen hetzelfde ritme als mijn duim, wat dus niet de bedoeling is :/

met mijn voet hou ik dat ritme, maar daar kan ik mijn vingers dus niet mee synchroniseren :cry:

Kjiratsiekoedel
6 maart 2004, 00:12
moet je gaan drummen!

rien
7 maart 2004, 10:18
He jongens.. allemaal bedankt.. Ik blijf gewoon aanmodderen met emmanuel en zal binnenkort wel weer eens wat posten.. Leuke reacties ..
Ztaredagochtend was inderdaad ter plekke zelf in lekaar gezet op zaterdagochtend dus... Ik wilde eigelijk de opnmae kwaliteiten laten horen
en ik heb nog een hoop uitzoek werk mate al die sporen bouncemaster en weet ik veel allemaal. T'is gewoon moeilijk . En het meest kloterige van alles is dat als je aan het opnemen bent je EIGELIJK niet echt relaxed bent want je denkt na over de opnmae qualiteit en gespits op foutjes en dan klinkt het soms toch een beetje geforceerd.

En Harald geen element van de maton aan te pas gekomen alleen maar de microfoon !

Wat betreft de verschillende technieken... tsja .. ik ben al een jaart je of 20 aan het spelen dus daar ligt het in feite aan .. gewoon door blijven zetten en niet opgeven .. Ik heb ook vaak op het punt gestaan om brandhout van mn gitaren te maken maar de aantrekkings kracht van dat ding is oweerstaandbaar

Ik vindt het nomgaals hele leuke reacties en speciaal omdat ze van kenners zijn

mijn vriendin bijvoorbeeld, de lieve schat, wordt af en toe ziek van mn gepingel.. om haar woorden maar eens te gebruiken.. maar goed ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit soort commentaar van het thuisfront krijgt!


Groeten
Rien