PDA

View Full Version : live opname Dying Culture - Dead skin mask



Swan
21 februari 2004, 18:19
opname van mn band van n gig in december in The Cave, Rotterdam.
kwaliteit is niet super (opgenomen met n digi camera)
de zanger is na t optreden er uit gekickt.

Dying Culture - Dead Skin Mask (http://members.lycos.nl/dyingculture/dc-dsm-cave.mp3) (rechter muisknop save as)

voor meer info zie www.DyingCulture.tk

Negative K3 fan
21 februari 2004, 18:58
goede zaak dat de zanger eruit is gekickt.

hebben jullie een basgitarist? die hoor ik namelijk nauwelijks.

de gitaar klinkt imo erg kut schel, net een scheerapparaat bij het riffen.

Swan
21 februari 2004, 19:06
ja hebben we....maar n digitale camera neemt nou eenmaal niet die lage tonen op.....
we moesten over twee valvestates van 30 watt oid spelen...vandaar

heb je nog iets onderbouwends te melden?

Sicky61
21 februari 2004, 19:06
Hopelijk klonk het in de zaal beter.......(sprak hij mild :roll: )

Sicky61
21 februari 2004, 19:08
ja hebben we....maar n digitale camera neemt nou eenmaal niet die lage tonen op.....
we moesten over twee valvestates van 30 watt oid spelen...vandaar

heb je nog iets onderbouwends te melden?
Koop een dikke stack want je gitaargeluid is helemaal KUT
Zoiets? 8-)

Swan
21 februari 2004, 19:09
zoals ik al zei....we speelden over de backline daar.....thuis heb ik een 5150 staan dat klinkt n stuk beter.

Sicky61
21 februari 2004, 19:13
zoals ik al zei....we speelden over de backline daar.....thuis heb ik een 5150 staan dat klinkt n stuk beter.
Dat je over andere kasten speelt kan ik nog wel inkomen maar dat je over een valvestate speelt terwijl je een 5150 hebt begrijp ik niet :-?
Next time?

Swan
21 februari 2004, 19:16
t was maar n gig van n half uurtje oid....er speelden 4 bands die avond..allemaal over die kutamps....heb nog mn MT2 gebruikt om er enigzins n geluid uit te krijgen en de opname verergert t gebzzzz ook nog....maargoed, volgende keer bij n langere gig (met n nieuwe zanger) wel met mn 5150 en dat zaaltje eens wegblazen

Swan
21 februari 2004, 19:33
trouwens...ik word echt doodmoe van die neg k3....watvoor gefrustreerd pubertje ben jij? in elk topic in het sounds onderdeel post je ongeveer hetzelfde......3 regeltjes met "kut toon, slordig gespeeld etc"
je gaat bijna nooit in op de muziek zelf en nooit onderbouwde commentaar, reageer dan gewoon niet.
de enige opnames die ik me van jou kan herinneren was iets van Muse wat gaar gespeeld was met een kutttoon en verder wat bekende nrs die je verneukte met n hoop gefeedback erdoorheen....
gefrustreerd doordat je nooit een bandje hebt gevonden die jou als gitarist willen?

schaap
21 februari 2004, 19:51
Het is moeilijk hier wat over te melden, ik hoor erg weinig echt duidelijk naast de drum. Jullie spelen em wel sneller dan het origineel en helaas hoor ik in die solo ook niet veel omdat het geluid af en toe bijna wegvalt ofzo :-?

BLOK182
21 februari 2004, 20:15
Oh god die zanger :D Voor de rest wel ok, al is het mijn muziek helemaal niet.

Bouke
21 februari 2004, 20:32
Hey,

Klinkt wel redelijk strak, de zang ben ik ook niet weg van. Voor die kleine amps is het geluid nog niet eens zo slecht, maar wat moet dat kut voelen als je weet dat je 5150 thuis staat en jij staat op een podium.

Niet slecht uitgevoerd denk ik, ik ken het origineel niet, maar ik hoor een redelijk door geoefend liedje. Breakjes ed kloppen volgens mij wel aardig overal.

Meer kan ik er niet melden. Dat van die zanger had ik al gezegd he? :D

Groets,

Bouke

Swan
21 februari 2004, 20:47
ben blij dat jullie t met mij eens zijn dat de zanger echt te slecht is....we hoorden het ook van wat mensen in de zaal na t optreden

bovendien mochten we die piepkleine ampjes ook maar op 0.5 volume zetten omdat het werd doorversterkt.....echt n kutzaal

BLOK182
21 februari 2004, 21:17
Ik stond laatst in een zaal met een akoustische gitaaramp die op 10 moest omdat ie niet doorversterkt werd, ook nog eens een scheurpedaaltje ervoor, nou, dan is het ook wel klote als je weet dat er een mesa thuis staat :-D

alhambra
21 februari 2004, 23:05
trouwens...ik word echt doodmoe van die neg k3....watvoor gefrustreerd pubertje ben jij? in elk topic in het sounds onderdeel post je ongeveer hetzelfde......3 regeltjes met "kut toon, slordig gespeeld etc"
je gaat bijna nooit in op de muziek zelf en nooit onderbouwde commentaar, reageer dan gewoon niet.
de enige opnames die ik me van jou kan herinneren was iets van Muse wat gaar gespeeld was met een kutttoon en verder wat bekende nrs die je verneukte met n hoop gefeedback erdoorheen....
gefrustreerd doordat je nooit een bandje hebt gevonden die jou als gitarist willen?

Swan kerel vriend rots in de branding steun en toeverlaat.




Biertje ?????

dodoweirdo
22 februari 2004, 20:35
goede zaak dat de zanger eruit is gekickt.

hebben jullie een basgitarist? die hoor ik namelijk nauwelijks.

de gitaar klinkt imo erg kut schel, net een scheerapparaat bij het riffen.

heb jij eigenlijk al eens een keer naar je eigen sampletjes op online rock geluisterd? Ik ben fan van Sonic Youth maar wat jij doet is gewoon niet meer om aan te horen sorry. Gebruik jij een haardroger als plectrum? Of beter gezegd: jij moet met je plectrum spelen, je plectrum niet met jou!

treblemaster
23 februari 2004, 17:43
Ik vind het gitaar geluid best meevallen..klink zeker niet schel. Zonder die zanger had 't maar zo een live opname van slayer kunnen zijn :) .

jules
16 maart 2004, 09:10
ehhh sorry maar heeft iemand van jullie de echte slayer wel eens live gehoord???? ZO KLINKT SLAYER OOK!!!! de zang lijkt best goed en het gitaargeluid is gewoon schel ook bij de echte slayer. IK vind dit goed.

Swan
16 maart 2004, 17:48
haha dank :-D

treblemaster
16 maart 2004, 18:11
ehhh sorry maar heeft iemand van jullie de echte slayer wel eens live gehoord???? ZO KLINKT SLAYER OOK!!!! de zang lijkt best goed en het gitaargeluid is gewoon schel ook bij de echte slayer. IK vind dit goed.

Idd wat ik al zei......Ik heb ze gezien, dus ik kan het weten ;)

Maiden Michiel
16 maart 2004, 19:26
trouwens...ik word echt doodmoe van die neg k3....watvoor gefrustreerd pubertje ben jij? in elk topic in het sounds onderdeel post je ongeveer hetzelfde......3 regeltjes met "kut toon, slordig gespeeld etc"
je gaat bijna nooit in op de muziek zelf en nooit onderbouwde commentaar, reageer dan gewoon niet.
de enige opnames die ik me van jou kan herinneren was iets van Muse wat gaar gespeeld was met een kutttoon en verder wat bekende nrs die je verneukte met n hoop gefeedback erdoorheen....
gefrustreerd doordat je nooit een bandje hebt gevonden die jou als gitarist willen?

Hij doet zijn naam wel eer aan....

Barret Wallace
17 maart 2004, 10:15
Had ik al gereplied? volgensmij niet :-?

anyway ik vind het idd helemaal zo slecht nog niet :)
Jullie weten goed de slayer vibe te pakken ( behalve michel dan :P )
en '' the devil scale'' solo's klinken op zich nog best cool ook :D

Barret Wallace
17 maart 2004, 10:17
goede zaak dat de zanger eruit is gekickt.

hebben jullie een basgitarist? die hoor ik namelijk nauwelijks.

de gitaar klinkt imo erg kut schel, net een scheerapparaat bij het riffen.

heb jij eigenlijk al eens een keer naar je eigen sampletjes op online rock geluisterd? Ik ben fan van Sonic Youth maar wat jij doet is gewoon niet meer om aan te horen sorry. Gebruik jij een haardroger als plectrum? Of beter gezegd: jij moet met je plectrum spelen, je plectrum niet met jou!

Ach ik heb die knekker ook een keer behoorlijk geirriteerd ;)
check: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=25411&start=0