PDA

View Full Version : Engl versterkers in Nederland



Philanthropist
20 februari 2004, 19:13
Hoi,
Via via is mijn aandacht op de Engl Screamer 50 top gevallen, en dit lijkt mij een erg leuke amp. Ik zou hem graag uitproberen, alleen kan ik geen winkels vinden die hem op voorraad hebben voor een redelijk prijs. Musik Produktiv in Duitsland heeft hem helaas ook niet op voorraad, dus dat is geen optie.
Dus, kent iemand een winkel waar ze een groot aanbod van Engl amps hebben?

Alvast bedankt

BLOK182
20 februari 2004, 19:16
Mmm, de Screamer combo is wel op veel plaatsen te vinden. Misschien kan je hem zo testen dat je de combo alleen als amp gebruikt en dan aansluiten op een los cabinet? EMI in Eindhoven had als het goed is een Screamer staan, ze hebben ook nog wat andere Engls.

Negative K3 fan
20 februari 2004, 19:26
bij TAGS in enschede hebben ze ook heel wat van engl staan.

Mitch
20 februari 2004, 19:32
Ik grijp dit moment even aan om nieuwe members erop te attenderen dat het invullen van het profiel wel zo makkelijk is. Zien we meteen waar iedereen vandaan komt en kan er wat gerichter geadviseerd worden :wink:

On topic: volgens mij had Peter Verspuy in Rotterdam Zuid ook altijd een Screamer. En een paar klote-verkopers er gratis bij :D

BLOK182
20 februari 2004, 19:39
Reijnen in Roermond heeft ook Engl, maar daar zal je weinig aan hebben als je in Leeuwarden woont :razz:

Chezzy
20 februari 2004, 19:57
Ik grijp dit moment even aan om nieuwe members erop te attenderen dat het invullen van het profiel wel zo makkelijk is. Zien we meteen waar iedereen vandaan komt en kan er wat gerichter geadviseerd worden :wink:

On topic: volgens mij had Peter Verspuy in Rotterdam Zuid ook altijd een Screamer. En een paar klote-verkopers er gratis bij :D
--

Chezzy
20 februari 2004, 19:58
Ik grijp dit moment even aan om nieuwe members erop te attenderen dat het invullen van het profiel wel zo makkelijk is. Zien we meteen waar iedereen vandaan komt en kan er wat gerichter geadviseerd worden :wink:

On topic: volgens mij had Peter Verspuy in Rotterdam Zuid ook altijd een Screamer. En een paar klote-verkopers er gratis bij :D
--

Chezzy
20 februari 2004, 20:01
Ik grijp dit moment even aan om nieuwe members erop te attenderen dat het invullen van het profiel wel zo makkelijk is. Zien we meteen waar iedereen vandaan komt en kan er wat gerichter geadviseerd worden :wink:

On topic: volgens mij had Peter Verspuy in Rotterdam Zuid ook altijd een Screamer. En een paar klote-verkopers er gratis bij :D
--

Baco
20 februari 2004, 23:10
Ik weet dat het Nederland niet is, maar aangezien dat je bijna nr MP ging karren vernoem ik Beyers in Bochum toch nog even. Daar hebben ze heel wat Engl'tjes staan :D

vinni
21 februari 2004, 00:26
Wij Westerhaven muziek in Groningen hebben ze zo'n Sreamercombo staan. Althans.....dat zegt hun website www.westerhaven.nl
Hebben een aantal tops, cabs en combo's staan.

Heb er zelf mijn Ritchie Blackmore vandaan.

Doe ze de groeten....

Vinni

ieme
21 februari 2004, 10:13
Wij Westerhaven muziek in Groningen hebben ze zo'n Screamercombo staan. Althans.....dat zegt hun website www.westerhaven.nl
Hebben een aantal tops, cabs en combo's staan.

Heb er zelf mijn Ritchie Blackmore vandaan.

Doe ze de groeten....

Vinni
Ik ben gister bij westerhaven geweest, idd de meeste engls op voorraad
Ik heb daar gister op die Lakewood M-1 gespeeld maar is wel erg fijn! HMMM

Exitinside
21 februari 2004, 15:04
Bij Schreeven in Nijmegen hebben ze nogal wat ENGL 's staan

De thunder50, en nog wat engl stacks, en nog 1 of 2 combo's( waarvan volgens mij die screamer en de misschien zelfs de soverrein)......
Je kan altijd bellen om te vragen.

Ik heb zelf de thunder 50 combo.............en ben er super tevreden over.

andy
21 februari 2004, 15:05
Westerhaven is qua Engl idd een fijne zaak, jammer dat je er bijna je kont niet kunt keren......... :-D
Da Capo in Nietap (grenst aan Leek) heeft ook heel wat Engl op voorraad.

Nielsje
21 februari 2004, 15:47
als ik bij westerhaven binnenstap heb ik altijd zo'n raar gevoel

de enige gozer die ik wel aardig vindt, is die met dat grijze haar en die bril, die ook de reparaties doet enzo.

de andere hebben allemaal een beetje * ow, jij bent simpele student zonder geld, dus aan julllie kan ik niet verdienen, dus kijk ik maar chagerijnig* houding..