PDA

View Full Version : HUULP! ( : Van Den Hul Kabel per meter (waar vinden ?)



deloosem
20 februari 2004, 19:02
Hoi,

Ik zoek ergens waar ze de Van Den Hul D - 102 III HYBRID kabel per meter op voorraad hebben.

Liefst een online winkel. Ik woon in Belgie regio Antwerpen.

Op het net heb ik tot hier toe nog niets gevonden, behalve dan een Duitse online winkel die volgens mij niet meer aktief is.

Alle hulp welkom. Ik heb hier in B nog niks gevonden.

THX 8-)

kokeleko
21 februari 2004, 11:05
Tube friek weet alles :D

Rectifier
21 februari 2004, 11:07
is dat zo? :???:

z'n saite toch :wink:

Nocki
22 februari 2004, 20:55
ik heb het bij mij interneuzen (50 kn van antwerpen) gekocht bij de audio zaak. echo audio heet het. daar hadden ze het op de rol.

Nocki

Tubefreak
23 februari 2004, 10:25
Alles is wel èrg veel hoor :D

Maar ik zou ff op de website van vandenhul kijken, daar staat aangegeven wie de distributie in belgie doet. Via hen kun je vast achterhalen welke winkels in belgië de kabel levert. De prijzen zijn in alle winkels gelijk trouwens. Maar... ik geloof dat de kabel in Duitsland weer goedkoper is dan in Nederland, ondanks dat ze in Nederland worden gemaakt. :-(

Maarten

deloosem
25 februari 2004, 01:06
Alles is wel èrg veel hoor :D

Maar ik zou ff op de website van vandenhul kijken, daar staat aangegeven wie de distributie in belgie doet. Via hen kun je vast achterhalen welke winkels in belgië de kabel levert. De prijzen zijn in alle winkels gelijk trouwens. Maar... ik geloof dat de kabel in Duitsland weer goedkoper is dan in Nederland, ondanks dat ze in Nederland worden gemaakt. :-(

Maarten

Ik heb ze hier gevonden aan 16 euro de meter. Bedankt voor de hulp.
Ik heb trouwens op je site gekeken. En de asym tip gebruikt.

:cool:

LordRiffenstein
25 februari 2004, 07:35
Ik heb ze hier gevonden aan 16 euro de meter. Bedankt voor de hulp.
Ik heb trouwens op je site gekeken. En de asym tip gebruikt.

:cool:

Waar heb je Van Den Hul gevonden? Heb net een dealer van Belden gevonden in de buurt van Leuven!

skabouter
25 februari 2004, 09:27
ik heb niet zoveel kabels in mijn rig, en de patchkables heb ik net vervangen door zelfbouw dingen met neutrikspluggen en goed snoer (volgens de verkoper).

maar ik wil nog 1 lange kabel. zal ik hiervoor spectra kopen ? kan voor erg weinig geld een goede van iemand overnemen. of zal ik zelf maken ? komt op ongeveer evenveel geld uit. dat snoer is 1,20 per meter, en pluggen (neutriks) kosten 3,50 ofoz. zelf solderen, en ziet er goed uit.
maar is zoiets nou beter dan spectraflex ?

Bryaaan
25 februari 2004, 09:55
Waar heb je Van Den Hul gevonden? Heb net een dealer van Belden gevonden in de buurt van Leuven!

In Vaassen(Gelderland) zit Van Den Hul, 10km verderop :razz:

LordRiffenstein
25 februari 2004, 11:00
In Vaassen(Gelderland) zit Van Den Hul, 10km verderop :razz:

Leuven in BELGIE :-D

deloosem
25 februari 2004, 13:19
Ik heb ze hier gevonden aan 16 euro de meter. Bedankt voor de hulp.
Ik heb trouwens op je site gekeken. En de asym tip gebruikt.

:cool:

Waar heb je Van Den Hul gevonden? Heb net een dealer van Belden gevonden in de buurt van Leuven!

http://www.hificorner.be/ConHCp.asp?l=NL

Ik ben in schoten geweest.