PDA

View Full Version : Petje af voor tube-town



Negative K3 fan
19 februari 2004, 21:36
Ik zit dus al 20 dagen te wachten op mn pakketje van 2 eindbuizen en 5 voorbuizen a 70 euro. Ik heb TGP gebeld etc en die zeiden dat ik achter de zender aan moest. Dus heb ik hem gemaild. Hij mailt me net terug dat hij het pakketje gewoon opnieuw moet sturen en als ik de 2e per ongeluk alsnog binnenkrijg, dan moet ik die terugsturen.

Petje af voor de service hoor!

birt
19 februari 2004, 21:55
2de niet gekregen :-D





*steekt 2de in broekzak*

BartL
21 februari 2004, 00:39
...wat is het (url) adres van tubetown? Ik ben namelijk op zoek naar nieuwe buizen. Weet alleen nog niet welke EL84 van JJ-Tesla, van Ruby, of van Groove Tubes

LordRiffenstein
21 februari 2004, 08:39
...wat is het (url) adres van tubetown? Ik ben namelijk op zoek naar nieuwe buizen. Weet alleen nog niet welke EL84 van JJ-Tesla, van Ruby, of van Groove Tubes

http://www.tube-town.de/

BartL
21 februari 2004, 10:44
Dank u, jammer dat ze alleen matched quartets hebben...

LordRiffenstein
21 februari 2004, 11:31
Dank u, jammer dat ze alleen matched quartets hebben...

Nope, je kan alles krijgen in paren. Heb er ooit 6 gematchte 6L6s gekocht, no problem!

BartL
21 februari 2004, 11:38
...oow, ok :)
Trouwens...als ik een lekker clean wil hebben, is het dan verstandig om er JJ eindbuizen in te gooien?

LordRiffenstein
21 februari 2004, 12:48
...oow, ok :)
Trouwens...als ik een lekker clean wil hebben, is het dan verstandig om er JJ eindbuizen in te gooien?

Waarom niet? Welke versterker? JJs geven niet meer oversturing maar misschien wat meer prominent laag.

BartL
21 februari 2004, 13:08
Gewoon een vraag, ik heb er de balle verstand van :-D
Ik wil lekker clean hebben, dat ook clean blijft. Ik heb nu ''Ei'' buizen in de eindtrap...ik heb geen idee wat er zou veranderen als ik er JJ's in zou zetten. Maar goed, ik ga JJ's bestellen :)

Negative K3 fan
21 februari 2004, 13:42
JJ's hebben de naam over het algemeen wat warmer te klinken dan andere buizen. Zeker geen verkeerde keus denk ik, ik heb nl ook JJ 6L6GC's voor mn 5150 besteld.

BartL
21 februari 2004, 13:44
...ook bij haarguiatrs.nl? (die is toch betrouwbaar...niet?)

taylor
23 februari 2004, 11:07
betrouwbaar wel maar hij is ook niet 1 van de snelste.

laat ook soms lange tijd niks van zich horen maarja als je bedenkt dat ie wel meer dan 1 ding heeft te doen.

heb wel goeie dingen gehoord over www.tubeampdoctor.com

Antal
23 februari 2004, 14:26
Ik heb nu ''Ei'' buizen in de eindtrap...

Volgens mij is alles wat je er aan veranderd dan een verbetering :wink:

alhambra
23 februari 2004, 20:00
Ik zit dus al 20 dagen te wachten op mn pakketje van 2 eindbuizen en 5 voorbuizen a 70 euro. Ik heb TGP gebeld etc en die zeiden dat ik achter de zender aan moest. Dus heb ik hem gemaild. Hij mailt me net terug dat hij het pakketje gewoon opnieuw moet sturen en als ik de 2e per ongeluk alsnog binnenkrijg, dan moet ik die terugsturen.

Petje af voor de service hoor!

Hoezo petje af voor de service die rukkers hadden allang moeten zorgen dat het er is. En als dat niet zo is dan horen ze dat gewoon opnieuw te sturen heb niks met service te maken maar met normaal omgaan met je klanten, dat je dat al service noemt zegt genoeg over hoe bedrijven tegenwoordig met hun klanten omgaan.

Zo dat is GVD uit.

Mitch
23 februari 2004, 21:20
Nou. ik wou het niet zeggen, maar "het is al verzonden maar we verzenden gewoon een tweede pakket" klinkt bijna te mooi om geloofwaardig te zijn. Maar laat ik niet te snel oordelen....

Trouwens, met Van de Haar heb ik alleen maar snelle service meegemaakt.

En dan nog iets: ik heb ook maar twee eindbuizen nodig, maar dan bestel ik toch een gematched kwartet. Als de amp éénmaal gebiast is op twee buizen draait -ie ook goed op de volgende twee van het kwartet :)

Swan
23 februari 2004, 21:37
heeft die van de haar n site?

Mitch
23 februari 2004, 21:40
Nee, alles per telefoon.






Heeft dan GVD nietmand van Google gehoord ?!?!?!?!?!??


Oké, vooruit:
www.haarguitars.nl

Swan
23 februari 2004, 21:48
dit is energiebesparend :razz:

Negative K3 fan
24 februari 2004, 17:38
toen ik vandaag thuiskwam van een beetje friturend stond er een pakketje op mij te wachten. De buizen zijn binnen.

Ik wil graag voor mezelf en anderen eens vergelijken wat het eigelijk met je sound doet, dus ik ga zo even clips maken van het geluid voor en het geluid na met de volegnde settings:

rythm: gain 3 crunch uit bas 5 mid 5 treble 5 volume 4 resonance 5 presence 5

lead: gain 4 bas 5 mid 5 treble 5 volume 4 resonance 5 presence 5

eerst 2 akkoorden en dan een toonladder met de agile.

(even voor mezelf uitgetypt zodat ik het onthoud