PDA

View Full Version : Sozo



Whiteass
19 februari 2004, 15:05
Wie weet waar Sozo voor staat bij Led Zeppelin??

The Mule
19 februari 2004, 18:19
ZOSO staat nergens voor. Het is de 'titel' van het vierde album, die bestaat uit vier tekens/runen die elk bandlid voor zichzelf heeft uitgezocht c.q. laten ontwerpen. Die vier tekens lijken alleen maar ZOSO te spellen, maar het is dus officieel een titelloos album, waarvan veel mensen kennelijk zo in de war raken dat ook wel 'Four Symbols' als titel wordt gebruikt...

Blijepanda
19 februari 2004, 19:18
bedoel je deze?

http://www.eufonia.net/assets/images/zoso.jpg

hoofd
19 februari 2004, 20:25
het is gewoon een gezichtje met een dikke joint in z'n mondhoek

Paultje-k
19 februari 2004, 20:27
het is gewoon een gezichtje met een dikke joint in z'n mondhoek

Jezus Christus wat heb jij veel fantasie :o

birt
19 februari 2004, 21:53
staat samen met nog wat andere tekens en led-zeppelin op een patch op m'n gigbag :)

Whiteass
19 februari 2004, 23:11
hahaha gezichtje met joint...die vink wel cool man

Blijepanda
20 februari 2004, 00:17
het is gewoon een gezichtje met een dikke joint in z'n mondhoek

Jezus Christus wat heb jij veel fantasie :o

Ik zie het er ook niet in moet ik zeggen :lol:

schaap
20 februari 2004, 00:21
Ik wel, jezus wat ziet dat er grappig uit.
(Joint is deel van de eerste letter ;))

Ohzoso
20 februari 2004, 06:42
Zos is een bajesterm voor cocaine. Vul in en kleur de plaatjes 8-) .

Blijepanda
21 februari 2004, 16:15
aha

Ohzoso
21 februari 2004, 17:07
Pagey is wel vaker opgepakt omdat ie in het openbaar deed gebruiken, althans, als je de hitkrant e.d. popkrantjes uit de 70`s mag geloven.

Ik heb nog een videotape van Page/Zeppelin (4 uur) waar hij tijdens een interview regelmatig met z`n hand aan z`n neus zit, zelfs zo(so) erg dat ie zichzelf er op betrapt. Wel grappig om te zien. Hij is overigens wel een van de meest sympathieke gitaarhelden. Toffe gast, die Page.

Whiteass
22 februari 2004, 21:53
Vet, kan je een kopietje opsturen van die band :lol:
Sjah, al die gasten waren toen aan de drugs en de drank.. Sex&Drugs&Rockn'Roll... HELL YEAH

Ohzoso
23 februari 2004, 14:15
sjah, zo is "Bonzo" ook eens (ook volgens zo`n krantje) met z`n bike in een warenhuis (eerst met de lift naar boven) wezen crossen.

Nog een anekdote: de boys van Zep schijnen ook een de muren uit hun hotelkamer te hebben gebroken om een betere acoustiek te krijgen. Lijkt mij een beetje overtrokken maar toch wel grappig om zoiets te lezen.

Wat betreft die videotape: In de zomer zit ik in mijn nieuwe woning, en die heeft me toch een tuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiin. Dat wordt dus ff een vergunninkje aanvragen en wederom..................

.................vul in en kleur de plaatjes!!

Whiteass
26 maart 2004, 21:24
goed ik ben er ondertussen achtergekomen waar ZoSo voor staat... Het komt dus uit een boek van ene aleister crowley ofzo, dat was de oprichter van de church of satan ofzo, en jimmy was nogal into satanisme enzo.. En zegmaar het rondje met het puntje erin dat je twee keer terugziet in het symbool dat staat voor 666 in dat boek enzo...in ieder geval ik vind het nu alleen maar interessanter worden 8) .. Je hoeft alleen maar bij google jimmy page + satanism in te tikken en je krijgt zat sites waar dit te vinden is.. Overigens staat het teken van John Paul Jones ook voor 666 ofzo blablabla, wel tof allemaal.

Whiteass
26 maart 2004, 21:24
dus..

schaap
27 maart 2004, 12:38
goed ik ben er ondertussen achtergekomen waar ZoSo voor staat... Het komt dus uit een boek van ene aleister crowley ofzo, dat was de oprichter van de church of satan ofzo
:o
Hij was wel occultist maar geen satanist, en hij was geen oprichter maar een oplichter :cool: En volgens sommigen indirect deels verantwoordelijk voor H.P. Lovecrafts verhalenserie over de Necromicon. Maar das een lang verhaal 8-)

Embryoyo
29 maart 2004, 13:28
goed ik ben er ondertussen achtergekomen waar ZoSo voor staat... Het komt dus uit een boek van ene aleister crowley ofzo, dat was de oprichter van de church of satan ofzo
:o
Hij was wel occultist maar geen satanist, en hij was geen oprichter maar een oplichter :cool: En volgens sommigen indirect deels verantwoordelijk voor H.P. Lovecrafts verhalenserie over de Necromicon. Maar das een lang verhaal 8-)Offtopic:

Haa, die schaap!! Alles goed?
En.. Jahaa, ik zit hier nu ook! :D

schaap
29 maart 2004, 18:22
Topic is toch allang ontspoord dus alles is offtopic :P , en welkom dude :cool:

Embryoyo
31 maart 2004, 20:38
Als alles dan toch offtopic is... Kom je ook naar Gorecity?

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=28449

schaap
31 maart 2004, 20:43
Dat bekijk ik vermoedelijk een week van tevoren wel :cool:
Niet erg veel boeiends staat er eerlijk gezegd :-?