PDA

View Full Version : jesse van Ruller op gitaarnet ????



Lucky
19 februari 2004, 14:54
is het een lurker?
wel mooi jazzbakkie trouwens:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=archgit&md=details&id=20092

jpb
19 februari 2004, 15:29
Is toch gewoon een volledig acoustische gitaar? Niks semi-acoustisch, dat is bv een ES-335. Bovendien vind ik met zo'n buts op de achterkant het niet echt 'zeer goede' staat. Wel een mooie gitaar by the way.....

Diedo
19 februari 2004, 15:33
dit is wel gewoon een archtop... ik vind dat zelfs onder electrisch vallen...

zo´n western waar je ook een snoer in kan pluggen vind ik semi akoustisch

jpb
19 februari 2004, 17:09
dit is wel gewoon een archtop... ik vind dat zelfs onder electrisch vallen...

zo´n western waar je ook een snoer in kan pluggen vind ik semi akoustisch
Met archtop wordt eigenlijk bedoeld 'met gestoken bovenblad' en die zij volledig accoustisch. Anders zou je een Les Paul ook archtop kunnen noemen (heeft ook een gewelfde top). Er zit ook geen plug in de gitaar; je kunt element en slagplaat er af halen, dan heb je een volledig accoustische archtop. Semi-accoustisch vind ik verwarrend in dit geval.

BLOK182
19 februari 2004, 17:36
Die "bluts" is volgens mij een weerspiegeling van iets, als iemand zo'n bluts zeer goede staat noemt, dies een ui :-D

ReinoutV
19 februari 2004, 20:11
Een western, of zoiets (archtop met los element) wordt elektro-akoestisch genoemd. Dikke jazzbakken (ES-175) en bluesgitaren (ES-335) semi-akoestisch. Heb ik het idee...

En ik kan me niet voorstellen dat dat dingetje op de achterkant een beschadiging is. Dat moet gewoon een weerspiegeling zijn. Anders zou het mishandeling zijn...

Wilson
19 februari 2004, 21:00
vogens mij een hele grote vingerafdruk waar de flits in weerspiegeld

Lucky
19 februari 2004, 21:09
als het echt jesse van Ruller is,
dan geeft hij niet zo om een bluts...
die lárrive waar die normaal mee speelt daar zit ook een deuk in aan de onderkant.

jpb
19 februari 2004, 22:10
Hij had toch een Levin die Wim Overgauw hem had gegeven (Wie is Wim Overgauw :-? ) en daar is volgens mij iets mee gebeurt, een ongeluk of zo (Erica Terpstra op gaan zitten???) Wie weet dat, en waar speelt Van Ruller nu op, is dat die larrivee of heeft hij nog andere gitaren?

Lucky
19 februari 2004, 23:18
oeps ...in de war... je hebt helemaal gelijk.
Ik bedoel Levin idd.
die heeft dus een bluts

The Thumb
20 februari 2004, 10:25
Jesse van Ruller speelt indeed op de Levin van Wim Overgauw. Er is inderdaad een ongelukje mee gebeurd, er is nl een auto overheen gereden. Gitaar is bijna volledig hersteld, er zit alleen nog een gapend gat in de zijkant...

WesMontgomery
29 februari 2004, 18:13
Ja jongens, dit is echt de gitaar van Jesse hoor. Ik weet van hem, dat ie em ging verkopen.

De Levin waar hij op speelt is volledig hersteld en klinkt alsnog waanzinnig.

Lucky
29 februari 2004, 19:58
Wes,

gezien je naam en je verwijzing naar je connectie met de heer Van R. :)
lijk je me een kenner...

weet jij wie die envelope filter maakt die hij gebruikt.
hij klinkt namelijk retegoed