PDA

View Full Version : Bouwe!!!



Eddie van Halen
27 februari 2002, 20:22
Wie weet er een site (of boek) waar je informatie kunt vinden om een TRANSISTORversterker te bouwen (geen buizebak!)
Als jullie zelf informatie hebben mag dat ook natuurlijk, maar met plaatjes enzovoorts is dat misschien wat makkelijker.

Greetzzz

Ps: GitaarNet doet op het moment een beetje raar wat betreft de nieuwe berichten enzovoorts... whatever :sad:

GitaarNet Admin
27 februari 2002, 21:03
Wat bedoel je precies Eddie?

Eddie van Halen
28 februari 2002, 19:28
Nou, de pagina's worden niet meer 'ververst' om het zo maar te zeggen. Normaal als ik weer eens hierzo kijk, zie je op welk forum (electrische gitaren wel, versterkers niet enz...) er gereageerd is. Nu doet hij dat niet en zegt dat er overal nieuwe berichten zijn, terwijl dit niet zo is.

Voorheen kon je op de openingspagina (www.gitaarforum.nl) zien waar er wel of niet gereageerd is. als je dan op de knop 'VERNIEUWEN' ('refresh') drukte dan zeiden de mappen dat er niet gereageerd is, op een forum. Nu is het niet zo.

Misschien leg ik het een beetje dom uit (ben ook dom :grin: :grin: :grin: ) maar het komt er dus op neer dat gitaarforum niet opnieuw geladen wordt)
Ik weet niet of anderen hier op dit moment ook last van hebben maar het is soms wel eens lastig.


Oh ja, bij de openingspagina zie je in de rechtse kolom ("laatst geplaatste bericht") dat GitaarNet allemaal nieuwe berichten erin gezet heeft.

Greetzz

SteavisSmokin
28 februari 2002, 21:12
Hmm....ligt het niet aan de instellingen van je browser dat hij geen cookies bewaard op je HD? Heb geen verstand van hoe dit forum in elkaar zit maar dat lijkt me het meest logische.
Steven

GitaarNet Admin
1 maart 2002, 10:04
Ha Eddie,
het is waarschijnlijk zoals steviesmoking zegt: 't zit 'm in je cookies. Die cookies slaan de info op of er iets nieuws is sinds je laatste bezoek. Je kunt je cookies inschakelen in het menu van je browser:
als je bijv. Internet explorer 5.x gebruikt kun je bij
extra -
internet opties -
beveiliging

je cookies in of uitschakelen

Eddie van Halen
2 maart 2002, 12:08
Eerder deed alles het naar behoren en ik heb (naar mijn weten) ook niks veranderd. Bij 'extra'-'internet'enz... staat mijn beveiliging nog steeds op "Gemiddeld", zoals altijd.
In mijn map temp-internetfiles, staan geloof ik al een hele rij cookies, die allemaal bewaard worden (verwijderdatum: Geen) dus daar ligt het niet aan... :sad: er staat twee keer phpBB.txt (1x van gitaarforum.nl en 1x van http://www.gitaarforum.nl) misschien is dit 't probleem? moet ik er een verwijderen ofzo?

cya

poeyerke
2 maart 2002, 20:24
Mischien moet je je cookies archief eens leeggooien, kan zijn dat dat het probleem oplost.

Eddie van Halen
6 maart 2002, 20:12
Kan dat geen kwaad met het wachtwoord + gebruikersnaam dan???

gangsta
7 maart 2002, 17:53
nee ik gooi mn cookies er elke dag uit