PDA

View Full Version : Waarop letten bij testen eindversterker



alhambra
27 februari 2002, 19:41
Ik kan binnenkort een koch (kv50) 19 inch einversterker overnemen maar heb geen idee hoe zo'n ding werkt en waar ik dus op moet letten bij het uitproberen.
Iemand tips en of ervaring special met deze koch.

alhambra
27 februari 2002, 19:41
sorry voor de dubbele posting.

Dude
1 maart 2002, 17:47
als je geen idee hebt hoe die is/werkt waarom koop je hem dan

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: iamyou op 2002-03-01 17:48 ]</font>

alhambra
1 maart 2002, 21:27
Ik heb de versterker in 1 koop met een kitty hawk combo kunnen kopen (heb ze inderdaad al gekocht). Heb de koch even gehoord en ik moet zeggen dat ie wel erg goed klinkt dus ik denk dat ik maar opzoek ga naar een voorversterker en een losse box.
Iemand nog interesse in een fender studio 85 en/of een kitty hawk pro junior mail me dan even.

Nocki
2 maart 2002, 08:18
hoi. Koch maakt momenteel geen 19" powermps meer maar dat zit er waarschijnlijk wel weer aan te komen. zelf ben ik opzoek geweest naar een poweramp van koch omdat koch gewoon goed klinkt. ik zou als ik jouw was even een een preamp en een speaker cabinet kopen. en die kitty hawk troep de deur uit gooien...
kijk gelijk wat voor cabinet je gaat kopen want koch heeft nogal wat verschil erin zitten.
mijn maat heeft pas een 2e hand koch cabinet gekocht met een stickertje (zilver plaatje) erop met "vintage" de hebben we uitgeprobeerd en tegen een 4x10 cabinet gehouden (ook van koch) maar de 2x 12 met een ander type speakers klonk 10 x zo goed. veel mooi low end en een mooi gedetaileerd geluid. de 4x 10 klonk daarbij vergeleken naar niks. dus dat plaatje met "vintage maat wel degelijk verschil...
even voor de gekken... het ligt natuurlijk niet aan dat plaatje maar aan de speakers die er in zitten...

Nocki