PDA

View Full Version : Spamthread! Gimme gimme your pedals!



sash
18 februari 2004, 22:36
Nu we toch in HC sferen zijn :D

Zie sig.

Edit: morgen 2.5 op vakantie dus kan ff duren voor er antwoord is :)

Negative K3 fan
18 februari 2004, 22:39
ga je je red snapper verkopen? schande sash, je was er nog zo lovend over.

sash
18 februari 2004, 22:40
Ja ik vind het nog steeds het beste overdrive pedaal dat ik ooit gehoord heb, maar ik gebruik em gewoon niet. Ik doe alles met m'n fuzzes, dus hij is overbodig.
Zonde om te laten staan dan :)

Diedo
18 februari 2004, 22:53
WAT??? is er een mogelijkheid dat sash DIGITAAL gaat?!?!?!
ik houd mn hart vast... straks ga je nog numetal spelen... :razz: :razz:

Ik ben nog wel op zoek naar een RAT (denk ik) als ie zo veelzijdig is als ik hier en daar heb gehoord (ik wil een beetje dat ranzige White stripes geluid, maar ook een randje voor bijv blues ofzo...) IK HEB ALLEEN GEEN CENT TE MAKKEN OP T OGENBLIK :evil: :evil:

Rutger
18 februari 2004, 22:56
Het onmogelijke is geschied, sash doet zn rooie snapperd weg.

of moet ik zeggen: het onvermijdelijke...



d'r staat nog een CM DeLayla op Gitaarmarkt, die zou ik nemen als ik jou was!

sash
18 februari 2004, 22:59
Ik ben nog wel op zoek naar een RAT (denk ik) als ie zo veelzijdig is als ik hier en daar heb gehoord (ik wil een beetje dat ranzige White stripes geluid, maar ook een randje voor bijv blues ofzo...) IK HEB ALLEEN GEEN CENT TE MAKKEN OP T OGENBLIK :evil: :evil:

Een vriend van me speelt met een RAT. Luister maar eens naar samples op z'n site: www.fernandonoronha.com

Mithrandir
18 februari 2004, 23:10
De Memory Man ruist trouwens wel als de tering Sash, ik vind het zelf niet storend en hij is gewoon veel te vet om hem daarom niet te gebruiken, maar het is misschien wel iets om op te letten.

Harry
19 februari 2004, 10:17
huh ruis? Moet ik toch 's beter gaan luisteren......

Mithrandir
19 februari 2004, 10:31
Nou, ik chargeerde het een beetje, maar er is wel degelijk wat ruis te horen als ie aanstaat. Nou kan het ook zijn dat er wat mis is met die van mij natuurlijk :D

Lucky
19 februari 2004, 10:40
kapotte dl4
maakt een harde weirde brom.
Line6 heeft een reparatiedienst maar ik heb geen zin om er mee te leuren.

elk aannemelijk bod

LordRiffenstein
19 februari 2004, 10:40
Nu we toch in HC sferen zijn :D
Te koop:
Menatone Red Snapper


Check yer mail :-D

Lucky
19 februari 2004, 10:41
Go riffboy, go !

edit:
trouwens hebben jullie die Emma Discombobulator op gitaarmarkt gezien.
schijnt een puik dingetje te zijn!

zal het wel niet halen bij "the real thang" ;)
maar desalniettemin, schijnt hij puik te zijn!

LordRiffenstein
19 februari 2004, 10:45
Go riffboy, go !

Tja, Sash gaat die natuurlijk aan een Gitaarnet-vriendelijke prijs verkopen, 100 euro of zo :-D

Lucky
19 februari 2004, 10:55
Tja, Sash gaat die natuurlijk aan een Gitaarnet-vriendelijke prijs verkopen, 100 euro of zo :-D

100 euro !!!!
zou het zo'n schurk zijn?
65 lijkt meeeeeeer dan genoeg, toch.
:razz:

LordRiffenstein
19 februari 2004, 11:05
100 euro !!!!
zou het zo'n schurk zijn?
65 lijkt meeeeeeer dan genoeg, toch.
:razz:

Nu je het zegt, hij staat er om bekend dat zijn spullen nogal op hun donder krijgen. Als hij het lief vraagt, mag hij me die RS kado doen :-D Zal wel een totaal afgeragd geval zijn, misschien kan ik er nog iets van redden.

Lucky
19 februari 2004, 11:10
met een beetje rode bouwmodelverf en een kwastje, moet je een heel end komen...
ik zou ook informeren of dat de originle knoppen er nog opzitten, het schijnt dat die snappers met meer dan 150 % in prijs dalen op het moment dat de originele knoppen vervangen zijn.
:razz: :lol: 8-)

Robbert
19 februari 2004, 11:15
Hey Sash.. heb je dit jaar al wat aan charity gedaan? :D

Fijne vakantie!

LordRiffenstein
19 februari 2004, 11:17
met een beetje rode bouwmodelverf en een kwastje, moet je een heel end komen...
ik zou ook informeren of dat de originle knoppen er nog opzitten, het schijnt dat die snappers met meer dan 150 % in prijs dalen op het moment dat de originele knoppen vervangen zijn.
:razz: :lol: 8-)

Goed punt van die knoppen! Ik ben niet van plan om de knoppendans te doen, spul gaat toch in mijn rack...

RadiuS
19 februari 2004, 20:07
Rawr... :-? kom ik er net achter op de dag dat Sas 2 weken weggaat. Nou, meeltje is gestuurd...

ieme
20 februari 2004, 00:23
snapperniksvan

Robbert
20 februari 2004, 00:29
Van wat of wie niet?

Dirtypool
20 februari 2004, 12:14
Met de huidige dollar kan het geen kwaad ebay.com te peilen of als leidraad te hanteren.

Richard

sash
15 maart 2004, 17:56
met een beetje rode bouwmodelverf en een kwastje, moet je een heel end komen...
ik zou ook informeren of dat de originle knoppen er nog opzitten, het schijnt dat die snappers met meer dan 150 % in prijs dalen op het moment dat de originele knoppen vervangen zijn.
:razz: :lol: 8-)

Graflul :D

@Robbert: charity? wasda? :D

Trouwens, Snapper gaat voorlopig nog niet weg... kheb de switch verrot getrapt :-?

sash
15 maart 2004, 18:29
met een beetje rode bouwmodelverf en een kwastje, moet je een heel end komen...
ik zou ook informeren of dat de originle knoppen er nog opzitten, het schijnt dat die snappers met meer dan 150 % in prijs dalen op het moment dat de originele knoppen vervangen zijn.
:razz: :lol: 8-)

Graflul :D

@Robbert: charity? wasda? :D

Trouwens, Snapper gaat voorlopig nog niet weg... kheb de switch verrot getrapt :-?

sash
15 maart 2004, 18:30
met een beetje rode bouwmodelverf en een kwastje, moet je een heel end komen...
ik zou ook informeren of dat de originle knoppen er nog opzitten, het schijnt dat die snappers met meer dan 150 % in prijs dalen op het moment dat de originele knoppen vervangen zijn.
:razz: :lol: 8-)

Graflul :D

@Robbert: charity? wasda? :D

Trouwens, Snapper gaat voorlopig nog niet weg... kheb de switch verrot getrapt :-?

BartL
15 maart 2004, 18:45
maar ik gebruik em gewoon niet





Trouwens, Snapper gaat voorlopig nog niet weg... kheb de switch verrot getrapt :-?
Truc; trap een switch kapot, zonder dat je het pedaal gebruikt :razz: