PDA

View Full Version : Behringer Blue Devil



Bob
14 augustus 2001, 18:34
Iemand ervaring met deze ? Ik ben hobby speler en op zoek naar een gitaar + versterker en mijn oog viel op de Behringer Blue devil, Hfl. 699 bij feedback, leek mij een inetersante aanbieding. Ik wou dit aanschaffen met een Ibanez RG 270.

Ic3gl0vE
5 september 2001, 16:49
voor zover ik weet maakt Behringer alleen maar kwaliteit alleen voor zover ik weet is de kast die om de Blue Devil heen zit niet zo stevig (veel gehoord van mense die 'm van musiciansfriend.com hadden gekocht dat de onderkant gebroken was) maar ik neem aan dat je niet van plan bent met je versterker te gooien/tegenaan te schoppen :wink:

Outshine
6 september 2001, 11:58
Niet doen!!

Ik heb gisteren een aantal versterkers getest (H&K, Marshall, Peavey) en de blue devil. Ik heb er ff op gespeeld en de kwaliteit is echt om te janken. Later komt de bassist ff kijken: 'Zit je nou weer op die London City 15 watt te spelen'?

Snap je? Dan zou ik eerder voor die Peavey gaan. Beter geluid en meer watten voor 75 piek meer.
Al moet ik je zeggen dat je gewoon voor een marshall moet gaan. Vooral de VS232 klonk echt prachtig en steekt met kop en schouders boven de rest uit. Tis wel wat duurder natuurlijk.

Ic3gl0vE
8 september 2001, 13:47
London City 15watt is niet zo heel erg positief :wink:
welke H&K's heb je gespeeld?