PDA

View Full Version : Voor iedereen met een Fulldrive 2...



Rutger
18 februari 2004, 18:56
De tip op de Fulltone website om hem met 18V te voeden werkt echt fantastisch! You should try it. :)

k Heb toevallig een 18V adapter liggen van een DanElectro pedaal dus ik probeerde het net even. De FD2 krijgt werkelijk veel meer ballen. Minder compressie en meer headroom, de overdrive wordt veel strakker. t Klopt gewoon wat die gozer zegt! :)

en ik heb weer een fantastische avond... :D

Robbert
18 februari 2004, 19:56
Heb je een FM model of een 2003?

Rutger
18 februari 2004, 20:20
2003

jpb
18 februari 2004, 21:08
Twee 9V batterijen doorlussen en inpluggen in de externe adapter-ingang. Blokkert de 9V die er in zit (je krijgt dus geen 27V, was ik eerst bang voor..). Ik heb geen fulldrive, maar doe dit met de fat-boost: levert strakker geluid en meer output.

sash
18 februari 2004, 22:09
Minder compressie en meer headroom, de overdrive wordt veel strakker.

Oftewel hij gaat meer op de Red Snapper lijken :)

Rutger
18 februari 2004, 22:53
:razz:

nietus

Phyrexian
19 februari 2004, 09:48
Ik zou het ook eens moeten proberen met m'n Fulltone Bassdrive.

Hoe klinkt die Fat Boost trouwens? Ik zou die wel willen als een cleanboost!

SteavisSmokin
19 februari 2004, 12:00
Oftewel hij gaat meer op de Red Snapper lijken
_________________

Te koop:
Menatone Red Snapper


Sash.....waarom doe je in **********naam die snapper weg??

jpb
19 februari 2004, 13:16
Waarom niet gewoon op 220V, wordt het helemaal een "Red Snapper"; heb je ook geen adapter nodig :D
Overigens, ik heb de RS bespeeld op de pedalendag en ij is inderdaad heel goed gebalanceerd (l/m/h). De scherpte/precence viel egenlijk wel mee, hoewel 'ie wel pittig is natuurlijk. He enige was dat ik hem een beetje gewoon vond klinken, ik geef toch de voorkeur aan een TS-achtige klank; meer "ballen" voor mij. Natuurlijk niet neuzig en niet alleen maar mid en geen bas (zoals bij sommige TS-en), maar een Blues Devil achtige klank. Goed pedaal die RS, viel me heel erg mee; meer een kwestie van smaak denk ik.

Sash, er staat eem London Fuzz op eBay van John Meeham, die verkoopt zijn spullen, verscheept ook worldwiide, kkan nog wel eens een koopje zijn als hij het pakket wil devalueren (= <$40)

Phyrexian, ja ik vind het oude model fat-boost erg goed, juist omdat 'ie niet helemaal transpaant is; voegt karakter toe zonder teveel te kleuren. Gaat heel goed samen met de Blues Devil. Er zijn transparantere CB's te krijgen (De 2003 fat-boost b.v, maar nog beter Bad Bob etc. etc.) en nog vele anderen. Ook hier weer: het is maar net wat je wilt; smaak dus.

ieme
19 februari 2004, 15:20
iemand nog een fulldrive2 kopen met mooie korting?

jpb
19 februari 2004, 15:22
London Fuzz staat hier:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3704789268&category=22669&sspagename=STRK%3AMEBWA%3AIT&rd=1

ieme
21 februari 2004, 20:32
ik heb em net ff geprobeerd op 18 volt, klinkt inderdaad erg fijn!~

V!N
21 februari 2004, 22:27
Oftewel hij gaat meer op de Red Snapper lijken
_________________

Te koop:
Menatone Red Snapper


Sash.....waarom doe je in **********naam die snapper weg??


Wat eigenlijk nog erger is, is dat onze tooonman op zoek is naar iets van Line 6 :o

Rutger
23 februari 2004, 12:34
hij is idd hard aan vakantie toe... :)