PDA

View Full Version : portable minidiscspeler



Lucky
18 februari 2004, 17:40
guys, ik zoek een goede. hij moet ook op kunnen nemen.

heeft iemand heir er ervaring mee?
wat is een goed merk\model

RRRobin
18 februari 2004, 19:39
lol...
kan iemand my de combinatie Effectpedalen / overige randapparatuur + mdspeler uitlegge :lol: :lol:

gewoon een sony ding kope :P
werkt goed :D heb r zelf ook 1, zou dan gfaan voor de netMD altijd handig :)
usb in je pc plugge en dan snel muziek overzette :)

BLOK182
18 februari 2004, 19:44
In principe zijn het allemaal wel fatsoenlijke dingen, maar ik zou idd een NET ding kopen.[/i]

Diedo
18 februari 2004, 19:59
volgens mij kunnen ze bijna allemaal opnemen... ga eens kijken bij zon winkel...

Ic3gl0vE
18 februari 2004, 20:15
Volgens mij heb je tegenwoordig eigenlijk alleen nog Sony en Sharp, en misschien wat vage merken... Ik zou in ieder geval dan wel voor Sony gaan, zijn vooral een stukje steviger. Een vriend van me heeft een sharp en daar vallen de schroefjes gewoon uit!

Lucky
18 februari 2004, 22:17
maar zijn die sony's wel True bypass ???

:D :D :D

sash
18 februari 2004, 22:25
Ik heb een van de nieuwe NetMD's van Sony en tis een geweldig ding! Ik doe er alles mee. Gaat mee in de bus naar school of maak er opnames mee met een mic die ik er later bijgekocht heb.

http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Audio&menucat=Audio%5FMinidisc&subcat=Audio%5FMinidisc&scindex=7&subsubcat=Audio%5FMinidisc&prid=0007037500

Deze is het.

Met USB aan je comp pluggen en hij brandt MP3'tjes en audio cd's er direct op met 32x op in LP4.


Zulke shit kan je het best trouwens altijd bij It's kopen. Met wat zeiken kreeg er 10 lege MD'tjes en een draagtas bij.

Kheb er later nog een stereomic van Philips bij gekocht en ik kan er erg leuke opnames mee maken.
Sony heeft ook wel zulke mics maar die zijn 70 euro ofzo. Die van Philips was 30 Euro.

Lucky
19 februari 2004, 07:30
Mja... die had ik ook al gezien....warschijnlijk gaat het toch die richting op

was jij nou nog serieus geinteresseerd in dat pedlbrd?
of was het meer een geintje?

PeArLjAm
19 februari 2004, 13:46
ik zou ook voor netmd van sony gaan. MD aan je pc hangen en je hebt zo een hele hoop muziek erop. Het gaat veel sneller, en alles lekker digitaal.

Verder heb je nog sharp, maar dat is kwalitatief toch allemaal wat minder dan sony denk ik.

(heb zelf trouwens ook een netMD..) 8)

Fuhgawz
19 februari 2004, 15:37
Dat ligt eraan wat je ermee gaat doen. Een vriend van mij zweert bij Sharp als het gaat om live concerten bootleggen. Als je alleen MP3's van je computer wilt plukken is zo'n Sony inderdaad handiger.

Wilson
19 februari 2004, 21:03
hoeveel mb (of minuten??) past er eigenlijk op zon minidisc schijfje? zon ding lijkt me erg handig. Maar voor die prijs heb je denkik ook een relaxte mp3 speler

EmgMaster
22 februari 2004, 10:43
De meeste schijfjes gaat 80 minuten op, maar met de huidige technieken kun je daar weet ik hoeveel meer op kwijt door longplay enzo. Ik heb nog zon oude van sharp( 6 jaar oud) en die heeft dit dus allemaal niet enkan er gewoon 80 minuten op kwijt.

Fuhgawz
23 februari 2004, 00:14
Inderdaad, door de longplay functie kun je er 2x of 4x zo lang muziek opnemen, maar dit gaat wel wat ten koste van de kwaliteit. Bij de 2x is het niet te horen maar bij de 4x hoor je het op sommige stukken wel.

Nielsje
23 februari 2004, 00:21
jup

en volgens mij kan je ook opnemen in mono, hierdoor neemt je lengte ook 2x toe..

maaruhm..

zo'n md speler, das natuurlijk wel een hippe kleine multi fx.

vergeet niet dat je een los expressie pedaal nodig bent voor de doorspoel functie in combinatie met je gitaar sound he?>

opzich wel koel, kan je echt snel spelen :)