PDA

View Full Version : PRS opfokken deel 2



BLOK182
18 februari 2004, 17:19
Ehm, dudes, waar is mijn topic heen? Iemand enig idee?

Ohzoso
18 februari 2004, 19:11
:???: hmmm tsja..... beetje vreemd. Of is men hier soms anti-PRS?

Dannster
18 februari 2004, 20:53
ik niet or! integendeel..
kan me het alleen nog niet veroorloven er 1 te kopen.. mja.. je moet dromen zeggen ze..... 8-)

Sicky61
19 februari 2004, 01:55
Ehm, dudes, waar is mijn topic heen? Iemand enig idee? neen :lol:

Anders Destium
20 februari 2004, 18:46
Misschien heeft de gitaarnetGestapo je topictitel verkeerd opgevat :wink:

Ik zal nog maar een keertje mijn mening doordrukken :razz:

Je kunt een Tremonti bestellen voor $115 op www.prsguitars.com en dat is altijd goedkoper dan hier!

Ik zou zelf eerder een Dimarzio Paf pro of Fred erin zetten als je niet overdreven wilt scheuren, maar dat het wel kan :wink:

The Mule
21 februari 2004, 08:58
@ BLOK182: [hou-hem-liever-origineel modus AAN] Weet je wel zeker dat je je PRS wil modden? Ik ben echt dol op de klank van de Dragons, ook met high gain instellingen. Maar da's ook een kwestie van smaak natuurlijk. Wat voor 'n versterker gebruik je?

edit: Ik zie net in je webshots dat het een Mesa Nomad is, lijkt me geen kattenpis. Waarschijnlijk ga jij gemiddeld voor 'iets meer' gain dan ik... :)

@ Anders: ik dacht eigenlijk dat PRS niet aan internationale verzending deed van onderdelen, goodies etc. Maar dat kan recent veranderd zijn natuurlijk :???:

BLOK182
21 februari 2004, 11:38
Voor ik ga evt modden, wil ik toch nog ff eerst amps testen, dat kan een hoop schelen. Ik heb wel een tijdje terug een CE24 (22 hadden ze niet) met een HFS-hummie over een Rectoverb getest (ook al erg highgain) en dat klonk supervet! Enne, mocht ik de dragon replacen door een prs element, dan is het in mijn ogen nog altijd redelijk origineel :wink:

Negative K3 fan
21 februari 2004, 13:38
je kunt die dragons later ook gewoon weer terugplaatsen.

Anders Destium
21 februari 2004, 19:21
@ Anders: ik dacht eigenlijk dat PRS niet aan internationale verzending deed van onderdelen, goodies etc. Maar dat kan recent veranderd zijn natuurlijk :???:

Je hebt gelijk, ik heb het even gecheckt! Jammer, maar van Amerikanen kun je bijna niet anders verwachten :wink: Ik heb trouwens net bericht gekregen van universaljems dat mijn pakketje is opgestuurd, dus over een week of wat kan ik weer aan het verbouwen slaan :lol:

De Nederlandse distributeur/importeur van PRS is Voerman (in Amersfoort)

Als je dingen wilt bestellen of prijzen wilt weten moet je deze man melen:
remyhoijer@voerman.nl

Ik zou niet weten wat er mis mee is om een element te vervangen, een PRS is gewoon een gitaar geen museumstuk :evil:
Als je hem ooit gaat verkopen doe je weer het originele element erin. Dat doe ik ook met mijn JEM (de originele elementen zijn niet echt naar mijn smaak)

sebass
21 februari 2004, 20:49
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=24725&highlight=

Dat is hem. Vreemd dat de zoek functie hem niet vind :-? Voor zover ik weet heb ik er niets mee gedaan hoor of ik word gek. Hmm zou goed kunnen :)

BLOK182
21 februari 2004, 21:14
Ja idd, dat is hem! Was nogal een rare situatie ja, terwijl mijn topic vrij vers was toen, was het ineens uit de lijsten verdwijnen, en met de zoekfunctie kwam ik er ook niet meer op. Thanks voor het terugzoeken!