PDA

View Full Version : JMP combo 50 watt wie heeft hier ervaring mee.



RedBuell
18 februari 2004, 15:23
Ik kan een JMP combo 50 watt met 2 -12 m celestion speakers kopen. Hij schijnt in goede staat te zijn ik moet er € 600 voor betalen en ik ga morgen even kijken.

Muziek die ik wil spelen is metallica soundje thuis, en in een gymzaaltje op het werk meer rock.

mathe
18 februari 2004, 19:49
Als de speakers origineel en in goede staat zijn: doen!

Marc

RedBuell
18 februari 2004, 22:40
Hoe kan ik zien of de speakers origineel zijn?

Dude
19 februari 2004, 00:10
voor het oudere mettalica werk is die ERG goed... voor het nieuwere hihg gain werk denk ik dat je met een leuk pedaaltje ook erg ver kan komen..

oudere marshalls = rock !

Mr.Jay
20 februari 2004, 08:31
[quote="RedBuell"]Ik kan een JMP combo 50 watt met 2 -12 m celestion speakers kopen. Hij schijnt in goede staat te zijn ik moet er € 600 voor betalen en ik ga morgen even kijken.

Kennis van me heeft er zo een uit '78 omgebouwd tot JTMBluesbreaker > klinkt vele malen beter dan en R.I. BlBR die we ernaast hadden gezet.
Goeie amp !

JaY

Nielsje
20 februari 2004, 15:48
heb ook een tijdje zo een gespeeld, en wilde ik toen kopen, had er het geld alleen niet voor..

zijn echt geweldige versterkers

nadelen:

zwaar en lomp (dat vind je alleen een nadeel als je de trap op moet, met een gig ben je echt blij met dat ding)

geen footswith, alleen een high en low input, ik vind het niet erg, maar als je als beginner een veelzijdig ding wil hebben. dan kan het lastig zijn..



maar, als je zelf kan bouwe, kan je die low input ook in pedaal vorm maken, daar zitnamelijk over de ingang een condensator, of weerstand (een van beide, weet niet meer welke :)) .. kan je standaard in high inpluggen..en dan ff een condensator in een pedaal :)

opzich wel leuk.kan je zeggen dat je een 'clean' pedaal hebt.

RedBuell
20 februari 2004, 17:02
IK heb ff gekeken naar de versterker maar vond hem er niet uitzien, knoppen eraf en alle teksten weggesleten. Wat butsen hier en daar er moesten andere buizen in en de podjes kraakten.

Mr.Jay
20 februari 2004, 17:21
IK heb ff gekeken naar de versterker maar vond hem er niet uitzien, knoppen eraf en alle teksten weggesleten. Wat butsen hier en daar er moesten andere buizen in en de podjes kraakten.

GOEDKOOP man !
voor zo'n "RELIC" uiterlijk betaal je bij sommige merken vééel geld extra :D

JaY